Held!quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:27 schreef FJD het volgende:
IP TV met Frankie
Ik kom ook IJs, ik haal Kev ook wel overGister was leuk dus ik heb er wel weer zin in. Opschieten Inco!
man ik speel al een uur op TV2 Wakequote:Op donderdag 28 februari 2008 20:27 schreef FJD het volgende:
IP TV met Frankie
Ik kom ook IJs, ik haal Kev ook wel overGister was leuk dus ik heb er wel weer zin in. Opschieten Inco!
hier de link:quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Hier is mijn verhaal over Vista, PB en BF2.
Heb je trouwens een linkje van dat forum voor me. Ik geloof namelijk dat ik PB ook weer moet updaten. Staat me nog iets van bij dat tijdje geleden het bij mij ook niet meer werkte..
kheb zelf alleen deze gedaan en toen deed alles het weer, ohja en de PB map leeg gemaakt niet verwijderd alleen inhoud leeg gemaaktquote:ik heb hier de oplossing voor je ( had precies hetzelfde probleem )
verwijderd je PB map ( in je cod 4map)
uninstall PB via deze tool http://www.evenbalance.com/downloads/pbsvc/pbsvc.exe
dan instaleer je de pb mapje opnieuw via deze tool http://websec.evenbalance.com/downloads/windows/pbsetup.exe
en dan instaleer je PB weer via deze tool http://www.evenbalance.com/downloads/pbsvc/pbsvc.exe
EDIT !
LOL ben net weer gekicked door PUNKBUSTER , dus ik heb nog steeds hetzelfde probleem !
Alle laffe honden zaten al in het oostenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:38 schreef FJD het volgende:
Tjezus zeg, zijn alle laffe honden naar het Oosten van het land verhuist ofzo![]()
Eerst al twee keer tegen Vitesse die te lui waren om ook maar iets te doen wat op voetbal leek, behalve dan natuurlijk toen ze achter stonden en nu ook Zwolle. Ze doen twintig minuten hun best maar voor de rest doen ze helemaal niets behalve tijd rekken en vooral zo min mogelijk voetballenTotdat ze natuurlijk achter staan dan willen ze opeens voetballen. Echt, lafbekken zijn het
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:38 schreef FJD het volgende:
Tjezus zeg, zijn alle laffe honden naar het Oosten van het land verhuist ofzo![]()
Eerst al twee keer tegen Vitesse die te lui waren om ook maar iets te doen wat op voetbal leek, behalve dan natuurlijk toen ze achter stonden en nu ook Zwolle. Ze doen twintig minuten hun best maar voor de rest doen ze helemaal niets behalve tijd rekken en vooral zo min mogelijk voetballenTotdat ze natuurlijk achter staan dan willen ze opeens voetballen. Echt, lafbekken zijn het
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Alle laffe honden zaten al in het oosten
Feyenoord speelde ook niet goed hoor, daar niet van, maar als je als ploeg in een wedstrijd waarin je eigenlijk gelijkwaardig bent vanaf de 60e minuut al tijd gaat lopen rekken om een gelijkspel er uit te halen (in een fucking beker-wedstrijd) dan ben je gewoon een kut-ploegquote:
Battlefield 2 strategie-tips voor beginnelingenquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:31 schreef FJD het volgende:
Ken je klassiekersRuben heeft toen wel eens een hele guide gemaakt over hoe je het spel moest spelen en dan vooral over hoe de commander niet moest spelen
![]()
ksssssst ksssssssssstquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:16 schreef ursel het volgende:
Yeah.. NAC komt op bezoek..
Gelukkig wel weer thuis, dus ben benieuwd..
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:40 schreef i-spy24 het volgende:
En er is een oud gezegde op de vraag: "Hoe word ik onverslaanbaar?"
Een mus landt toch ook niet waar een tijger rondzwerft?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:24 schreef IJsmuts het volgende:
UK] UnitedKillerz Karkycarnage infantry multiplay [Play]
IP: 193.33.186.167:16567 Players: 37/44 (average: 11.89) Bots: 0
Map: Strike At Karkand (1250)
Consecutive Failed: 0 / 82
Game: BattleField 2
Last Updated: 10m05s ago (cached: 1s) Month Uptime: 95.4579% (1303 / 1365)
Last DB Update: 10m05s ago (last check: 1s) Added: 52 days ago
Dat dacht ik gisteren ook toen ik zag dat de 2-1 viel... het leek wel de CL finale !!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:51 schreef Keltie het volgende:
En wat doen onze grote vrienden op het veld -> Vieren. En wat doen onze tribunes -> Vieren en wat zouden we moeten doen -> Schamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |