Dan ziet dieselnoi zijn kudosaantal oplopen naar -5 miljoen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:42 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Eng, dat zou ie willen, maar hij is gewoon zielig.
overigens valt hij ook in herhaling: Ik erger me aan een jongen op de universiteit
quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan ziet dieselnoi zijn kudosaantal oplopen naar -5 miljoen.
Maybe staatie nu wel op -10 miljoenquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:06 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
![]()
Als we dan toch aan het kankeren zijn op taalgebruik.....
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:06 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
![]()
Als we dan toch aan het kankeren zijn op taalgebruik.....
Bon, bon.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:46 schreef seto het volgende:
Volgens mij wil TS zijn concurrent vermoorden:
Ik kan mijn kansen vergroten voor een vervolgopleiding door.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:02 schreef De.Kromme het volgende:
TS = een raar mannetje. Eng he, mensen die communiceren en bier drinken?
Waar haal je het lef vandaan om je mening over hem te baseren op wat hij in het weekend doet?quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:17 schreef dieselnoi het volgende:
Ik heb hem toen op hyves even opgezocht en het slaat echt nergens op. Bijna elk bericht gaat over zich lam zuipen of over een feest. Hij haalt kinderachtige grappen met mensen uit en hij praat zeer kinderachtig. Op bijna elke foto zie je hem met een fles bier. Het is duidelijk dat hij gewoon niet de juiste instelling en motieven voor de vervolgopleiding heeft. maar toch staat hij op papier er sterker voor dan ik. ik heb zoals altijd de schijn tegen en dat begint gewoon een beetje vervelend te worden
Mangothee drinken op feesten vind ik persoonlijk een beetje "gay"quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:32 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Waar haal je het lef vandaan om je mening over hem te baseren op wat hij in het weekend doet?
WTF heeft feesten met instelling en motieven te maken?
Ik feest en ben über gemotiveerd
Inderdaad!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:16 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Mangothee drinken op feesten vind ik persoonlijk een beetje "gay"
hei hij merkdt merkd merkt het vanself vanselv vanzelv vanzelf wel met de beoordeling van zun zn peeper peper paper.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij bent dus duidelijk niet beter met nederlands, dat is om te huilen. universitair my ass.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |