Warm zat...quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet ze ook eerst opwarmen
Joehoe!quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:49 schreef draculettetje het volgende:
joehoe ik ben er weer
probeer verdorie al bijna een uur ofzo weer op internet te komen
Lastigquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:49 schreef draculettetje het volgende:
joehoe ik ben er weer
probeer verdorie al bijna een uur ofzo weer op internet te komen
te warm?quote:
Nee dat niet...zou wat zijn..zit je iets te eten wat je bijna niet proeft...verbrandt je je bakkus ook nog eensquote:
ja gelukkig wel, ik was alleen al boven dus weer naar beneden geweest en nu weer bovenquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
LastigMaar zo te zien doet het het nu weer
heb je UPC? daar hoor ik wel vaker problemen overquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja gelukkig wel, ik was alleen al boven dus weer naar beneden geweest en nu weer boven
uit modem stekker getrokken
ik heb alleen nog geen telefoon
UPC FTWquote:
nope alicequote:Op donderdag 28 februari 2008 12:54 schreef tripack het volgende:
[..]
heb je UPC? daar hoor ik wel vaker problemen over
je fokt teveel, dat kost bandbreedtequote:Op donderdag 28 februari 2008 12:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nope alice
hiervoor had ik orange en ben oa om die redenen weggegaan (plus het feit dat ze me 6 weken zonder internet hebben laten zitten)
ben bang dat het aan mijn lijn ligt
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
je fokt teveel, dat kost bandbreedte
Opgelost, slotjequote:Op donderdag 28 februari 2008 12:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
en dan lag het daarvoor echt aan orange
Smakelijk!quote:
Een slotje op dit topicquote:
Nergens problemen mee, netjes 24mbit downstreamquote:
Ik voorspel dat het gaat gebeuren, zo rond de 300 postsquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een slotje op dit topicHaha
Leukquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voorspel dat het gaat gebeuren, zo rond de 300 posts
Lui varken..quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:06 schreef Sm0keZ het volgende:
*gaap*
dat is volgens mij iedereen die hier postquote:
idd prima newsgroep serversquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nergens problemen mee, netjes 24mbit downstream
newsgroupservers, gebruik ik nooitquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd prima newsgroep servers![]()
![]()
prima prijs voor die snelheid![]()
![]()
je betaald 3x zoveels als mij voor 4mbit meerquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
newsgroupservers, gebruik ik nooit
Snelheid ook in de avond prima, nee, mij hoor je niet klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |