Laten we dat hier maar niet postenquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:28 schreef tripack het volgende:
voor welk detacheringsbureau werken jullie dan?
Woensdag heb ik pas weer een zaag voor jequote:Op donderdag 28 februari 2008 12:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel... echt geen energie vandaag... heeft iemand een zaag voor me?
zaag k die kut pols even af, geen pijn, minder moe
hoezo, verwacht je ineens nieuwe collegas uit grtdopjw ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laten we dat hier maar niet posten
Nee lijkt me geen goed ideequote:Op donderdag 28 februari 2008 12:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laten we dat hier maar niet posten
Whehehequote:Op donderdag 28 februari 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb vanochtend een laptop gedaan en ik geef altijd netjes een formulier met wachtwoorden mee enzo.
(tijdelijke laptops).
Voor windows had ik netjes op het formulier gezet:
(hopende dat hij zijn eigen wachtwoord wel weet.....)
Gebruikersnaam: Meneer x
Wachtoord: nvt
Beld die gast net op, ik kan niet inloggen met "nvt"!
GAAAAAAASSSSSSSSST!!!!!!!
omgquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb vanochtend een laptop gedaan en ik geef altijd netjes een formulier met wachtwoorden mee enzo.
(tijdelijke laptops).
mensen zijn toch zoo slimquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
(tijdelijke laptops).
Sjit, gisteren natuurlijk weer vergeten te vragen aan jequote:Op donderdag 28 februari 2008 12:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Woensdag heb ik pas weer een zaag voor je
Hij belde net weer!!!quote:
En wederom een tevreden klantquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij belde net weer!!!
klant: Ik ben mijn KPN kaart aan het testen (internet, PCMCIA...je kent het wel),
maar de software geeft aan dat er geen modem inzit?
ik: Zit je KPN kaart er wel in, en brand het lampje?
klant: Kaart zit er in, lampje brand niet..
ik: Zou u de kaart even willen aanduwen?
klant: aha, hij kon er nog verder in!
ik: ja...
klant: Bedankt he!
*tuut tuut tuut*
Niet iedereen hoeft te weten dat ik hier niet altijd wat hoef te doenquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo, verwacht je ineens nieuwe collegas uit grtdopjw ?
Pijn valt mee vandaag, alleen niet veel kracht, maar dat begint rustig weer wat sterker te worden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je nog veel last van je klauw trouwens ?
AGOVV?quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft te weten dat ik hier niet altijd wat hoef te doen
En het bedrijf waar ik voor werk is een sponsor van een grote voetbal club
Eet en rookt u smakelijk!quote:
eetse/rooksequote:
ah ik snap hem alquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft te weten dat ik hier niet altijd wat hoef te doen
En het bedrijf waar ik voor werk is een sponsor van een grote voetbal club
je moet ze ook eerst opwarmenquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:48 schreef Sgele het volgende:
* Sgele zit aan de noodles...maar proeft niks
Warm zat...quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet ze ook eerst opwarmen
Joehoe!quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:49 schreef draculettetje het volgende:
joehoe ik ben er weer
probeer verdorie al bijna een uur ofzo weer op internet te komen
Lastigquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:49 schreef draculettetje het volgende:
joehoe ik ben er weer
probeer verdorie al bijna een uur ofzo weer op internet te komen
te warm?quote:
Nee dat niet...zou wat zijn..zit je iets te eten wat je bijna niet proeft...verbrandt je je bakkus ook nog eensquote:
ja gelukkig wel, ik was alleen al boven dus weer naar beneden geweest en nu weer bovenquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
LastigMaar zo te zien doet het het nu weer
heb je UPC? daar hoor ik wel vaker problemen overquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja gelukkig wel, ik was alleen al boven dus weer naar beneden geweest en nu weer boven
uit modem stekker getrokken
ik heb alleen nog geen telefoon
UPC FTWquote:
nope alicequote:Op donderdag 28 februari 2008 12:54 schreef tripack het volgende:
[..]
heb je UPC? daar hoor ik wel vaker problemen over
je fokt teveel, dat kost bandbreedtequote:Op donderdag 28 februari 2008 12:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nope alice
hiervoor had ik orange en ben oa om die redenen weggegaan (plus het feit dat ze me 6 weken zonder internet hebben laten zitten)
ben bang dat het aan mijn lijn ligt
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
je fokt teveel, dat kost bandbreedte
Opgelost, slotjequote:Op donderdag 28 februari 2008 12:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
en dan lag het daarvoor echt aan orange
Smakelijk!quote:
Een slotje op dit topicquote:
Nergens problemen mee, netjes 24mbit downstreamquote:
Ik voorspel dat het gaat gebeuren, zo rond de 300 postsquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een slotje op dit topicHaha
Leukquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voorspel dat het gaat gebeuren, zo rond de 300 posts
Lui varken..quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:06 schreef Sm0keZ het volgende:
*gaap*
dat is volgens mij iedereen die hier postquote:
idd prima newsgroep serversquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nergens problemen mee, netjes 24mbit downstream
newsgroupservers, gebruik ik nooitquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd prima newsgroep servers![]()
![]()
prima prijs voor die snelheid![]()
![]()
je betaald 3x zoveels als mij voor 4mbit meerquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
newsgroupservers, gebruik ik nooit
Snelheid ook in de avond prima, nee, mij hoor je niet klagen.
je kent mij korting niet, ik krijg verdomd veel vergoed, dus mij boeit het nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je betaald 3x zoveels als mij voor 4mbit meer
je hebt een beller die RTFM moet doen voordat hij belt? dat zijn de leukste klantenquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt een beller die RTFM moet doen voordat hij belt? dat zijn de leukste klanten
En je punt is?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is volgens mij iedereen die hier post
Hahaha, My godquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt een beller die RTFM moet doen voordat hij belt? dat zijn de leukste klanten
Snap je meteen waaromquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]rolflolcopter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Linux belt net, ze willen d'r pinguin ding terug...quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:23 schreef Pheno het volgende:
incrowd grapjes zijn zo 1999.
ja op zon manier wil iedereen dat welquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
je kent mij korting niet, ik krijg verdomd veel vergoed, dus mij boeit het niet
En ik sponsor dat tyfusbedrijf van een KPN niet door een loze telefoonlijn te moeten hebben.
Jammer dat mijn pinguin niets met linux te maken heeft. Lees maar een paar KSC topics terug.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Linux belt net, ze willen d'r pinguin ding terug...
I know, als het weg zou vallen dan zou ik ook een goedkoper abo nemen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja op zon manier wil iedereen dat wel![]()
maar normaal gesproken betaal je wel 3x zoveel natuurlijk.
kan je het niet gewoon vertellen ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jammer dat mijn pinguin niets met linux te maken heeft. Lees maar een paar KSC topics terug.
Nee, dat zou outcrowd zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je het niet gewoon vertellen ?
Dit is GRTDOJWquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jammer dat mijn pinguin niets met linux te maken heeft. Lees maar een paar KSC topics terug.
Ja maar dat wisten we alquote:
je denkt toch zeker niet dat ik het hele forum ga lezen omdat iemand wat kan posten ?quote:
Ondanks je wat merkwaardige attitude ben ik er toch van overtuigd dat je écht niks te doen hebt op je werkquote:
Dus? Publiekelijk topic, ik meld me eens hier en wordt meteen uitgehoond. Iedereen die fokt onder werktijd heeft geen reet te doen me dunkt.quote:
De kans dat, dat zal gaan gebeuren is 0,0%quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je denkt toch zeker niet dat ik het hele forum ga lezen omdat iemand wat kan posten ?
Never mind... ik ga me er niet druk om maken ook...quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je denkt toch zeker niet dat ik het hele forum ga lezen omdat iemand wat kan posten ?
Juist jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De kans dat, dat zal gaan gebeuren is 0,0%
Zucht...quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Never mind... ik ga me er niet druk om maken ook...
Ik zou niet weten wat mijn attitude is. Ik probeer mee te praten en er komen incrowd grapjes. Leuk, zeg gewoon waar het op staat. Dat gezeik altijd in incrowd scsquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ondanks je wat merkwaardige attitude ben ik er toch van overtuigd dat je écht niks te doen hebt op je werk
Correct, maar dat maakt het ook nutteloos, om achter die parkiet van jou te komen een heel koffie slowchat door te jengelenquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus? Publiekelijk topic, ik meld me eens hier en wordt meteen uitgehoond. Iedereen die fokt onder werktijd heeft geen reet te doen me dunkt.
Doe normaal, er bestaat geen "mijn topic" . En 167 delen inlezen lijkt me nog nuttelozer. De titel spreekt voor zich.
sarcasme is je vreemd?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Correct, maar dat maakt het ook nutteloos, om achter die parkiet van jou te komen een heel koffie slowchat door te jengelen
Nou nee... ik probeer een gesprek gaande te houden hier..kom op nouquote:
Ik heb UPC, echt al jaren geen problemen meerquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:54 schreef tripack het volgende:
[..]
heb je UPC? daar hoor ik wel vaker problemen over
Tele2 24 mbit down, helaas maar 1 upquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb UPC, echt al jaren geen problemen meer
24/2,5 mbit, ik klaag niet
Zeker weten, eergisteren nieuwsgroepen, 2800 kb/secquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tele2 24 mbit down, helaas maar 1 up
Verder om te downloaden is het heerlijk
ik zou ook wel wat hogerop willen. voornamelijk voor ftp/fxpquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:37 schreef Pheno het volgende:
Die upload mag nog wel hoger, zou het irc servertje goed doen
Vind die upload van 2,5 prima voor wat ik er van gebruik.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:37 schreef Pheno het volgende:
Die upload mag nog wel hoger, zou het irc servertje goed doen
Gisteren begin gemaakt van FTP opzetten, je kan vanavond wel even testen als je wil?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou ook wel wat hogerop willen. voornamelijk voor ftp/fxp
Gaan we weer...quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat mijn attitude is. Ik probeer mee te praten en er komen incrowd grapjes. Leuk, zeg gewoon waar het op staat. Dat gezeik altijd in incrowd scs
Ik welquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vind die upload van 2,5 prima voor wat ik er van gebruik.
IRC? Heb ik echt al eeuwen niet gebruikt
Gaap, anders ga je weer verder op een kutdiscussie die niet eens gevoerd hoeft te worden.quote:
Leer lezen, en voel je minder snel op je teentjes getrapt. En normaal reageren blijkt jou zeker wereldvreemd? En daar komt bij, ik meng mijzelf niet in een discussiequote:Op donderdag 28 februari 2008 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaap, anders ga je weer verder op een kutdiscussie die niet eens gevoerd hoeft te worden.
Ik gebruik alleen nog nieuwsgroepen voor de dvdtjes enzo,quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wel
Nog steeds, ik moet toch ergens die leechers blij maken
(mocht het een leuke dame zijn) FOTO's !!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:41 schreef Sgele het volgende:
Menschen, ik ben even vers bloed interviewen
Heb ik weer wat gemist ofzo?!quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Leer lezen, en voel je minder snel op je teentjes getrapt. En normaal reageren blijkt jou zeker wereldvreemd? En daar komt bij, ik meng mijzelf niet in een discussie
Or it didn't happenquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
(mocht het een leuke dame zijn) FOTO's !!!
ja is goedquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren begin gemaakt van FTP opzetten, je kan vanavond wel even testen als je wil?
Nee hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |