Pheno, kap er nou eens mee man.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd:
[..]
Ik loop al heel wat scs mee om te weten dat incrowd geneuzel standaard is.
Een OP die zo groot is, dat meteen het topic dicht kanquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kunnen we wel proberen, alleen niet meer dan 5 regels pp, anders heb je straks een OP van 2 a4tjes
Ik zeg alleen maar dat ik het snapquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Pheno, kap er nou eens mee man.
Post gezellig mee/door!
ze kon niet met haar mond vol praten?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Een OP die zo groot is, dat meteen het topic dicht kan
BTW: niet aangenomen, d'r Engels was al niet te best
had ze wel een leuk koppie dan?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
ja lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:15 schreef Pheno het volgende:
Even thee halen. En vroeg naar huis, er is toch geen hond hier.
heb je wel een foto voor de mannelijkheid hierquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
oe lekker thee....quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:15 schreef Pheno het volgende:
Even thee halen. En vroeg naar huis, er is toch geen hond hier.
Natuurlijk moet jij op fok kunnen, wat moeten we hier nou zonder dracu?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:12 schreef draculettetje het volgende:
ow en ik heb net werk aan de foon gehad
mn nieuwe werk is een reintegratie plek voor max een jaar, nog geen regulier werk dus
wel 10 uur loonswaarde (is UWV ook weer blij)
misschien heeeeel misschien krijg ik een eigen kantoortje dan moet ik nog op fok kunnen!
over computers en en spelletjes ouwe hoeren dat volg ik toch nooitquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk moet jij op fok kunnen, wat moeten we hier nou zonder dracu?
wie moet er dan in de top 3 komen?.....ik?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:12 schreef draculettetje het volgende:
ow en ik heb net werk aan de foon gehad
mn nieuwe werk is een reintegratie plek voor max een jaar, nog geen regulier werk dus
wel 10 uur loonswaarde (is UWV ook weer blij)
misschien heeeeel misschien krijg ik een eigen kantoortje dan moet ik nog op fok kunnen!
lyndaquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:19 schreef lynda het volgende:
Ik las pagina 3 en wist gelijk wat er op de volgende pagina's kwam te staan
hihi ja en is beller eindelijk 1quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:18 schreef tripack het volgende:
[..]
wie moet er dan in de top 3 komen?.....ik?
maar lynda jij hebt toch speciale krachtenquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:19 schreef lynda het volgende:
Das jammer, was wel kort maar krachtig volgens mij hahahquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan kun je meedoen met Uri Geller! Maak Patty meteen dood als je wilt. En floortje ookquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:19 schreef lynda het volgende:
Ja er was 'hardware-matig' niks mis meequote:Op donderdag 28 februari 2008 14:16 schreef tripack het volgende:
[..]
had ze wel een leuk koppie dan?
ik bedoelde niet qua leeftijd, maar wie er het laatst bij is gekomenquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:20 schreef lynda het volgende:
En tripack je bent de jongste niet hoor
De krachten dat dit topic soms te voorspelbaar isquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:20 schreef tripack het volgende:
[..]
maar lynda jij hebt toch speciale krachten
dan zeg je dat je gewoon een fucking kut newbie bent!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:21 schreef tripack het volgende:
[..]
ik bedoelde niet qua leeftijd, maar wie er het laatst bij is gekomen
En ik leg het nog wel steeds zo netjes uit....quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
over computers en en spelletjes ouwe hoeren dat volg ik toch nooit![]()
maar dank je wel
dank je!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb je wel een foto voor de mannelijkheid hier
Wel van school werk nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe is ie? alweer weekend of nog niet?
ha ha da;s waar jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En ik leg het nog wel steeds zo netjes uit....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |