Scheer je wegquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:18 schreef beverton het volgende:
ik ben ook een oude bij
geregistreerd op: zaterdag 26 mei 2007 @ 14:28quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:18 schreef beverton het volgende:
ik ben ook een oude bij
Ben nog inet eens bezig.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:18 schreef Tally het volgende:
Ik kom al!
Menquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:57 schreef Armageddon het volgende:
Maaruh Joen. Ik ga eerst eens testen of er mensen bellen en daarna flikker ik de prijs omhoog.
Ik hoop voor je dat de Belastingdienst niet belt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:57 schreef Armageddon het volgende:
Maaruh Joen. Ik ga eerst eens testen of er mensen bellen en daarna flikker ik de prijs omhoog.
Kssgtkkgkgt Blakksffssssfsttquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Arma! Laat die stoeptegels nou eens liggen, zo komen er steeds pissebedden in het topic!.
Ze bellen maar een eind weg.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de Belastingdienst niet belt.
Een vrouw met Jester- alert?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:57 schreef Misstique het volgende:
*meldt
Ja hoi , ik weet niet hoelaat ik naar huis ga , ik denk als ik trek heb in bier.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:21 schreef Armageddon het volgende:
Ja goedemorgen. Ik denk dat ik zo rond een uur of 12 zu hause ga.
Luie Hondquote:
watskeburt ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:45 schreef beverton het volgende:
haha ja echt he, hebben jullie ook gezien wat er gister in DGK gebeurde echt niet n0wrmawl!11
Neuh.. Heb nu naast mijn vriendin nog een vrouw over de vloer.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En dan sta je om 9 uur op? MEGOOL!
Neuh... De hele dag training materiaal aan het bouwen.quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:25 schreef n00cL30n het volgende:
Neuh.. Heb nu naast mijn vriendin nog een vrouw over de vloer.
Als je het moet vragen, dan ben je er geen.quote:
Op adem komen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Wat doe je dan achter de PC? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als je het moet vragen, dan ben je er geen.
Peace out mah nizzles...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:15 schreef HeatWave het volgende:
Aight mah nizzles!
Me is outta here for a week to tha sun to get blacker.
Peace out!.
Oftewel, ben een weekje naar de zon, misbehave for me!.
Ja hoor prima. Met jou ook?quote:Op maandag 3 maart 2008 09:53 schreef n00cL30n het volgende:
Alles lekker A?
Klopt!quote:
HW is er niet, dat wreekt zich meteen en subiet!quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Maar liefst 5 posts in dit topic gisteren. Da's toch wel een historisch dieptepunt voor een normale werkdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
Tuurlijk !quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:42 schreef Armageddon het volgende:
Ja J. spellen met mixxx. Je weet tok.![]()
Spelen met slotjes Tal?quote:
Nee spellen met mixxx noob !quote:
Ik hou van spelen Armaquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:14 schreef Armageddon het volgende:
Tally kap eens met dat editten en slotjes.
Waar denk je dat ik die rsi vingers vandaan heb?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan stop je je hand maar in je slipje.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik die rsi vingers vandaan heb?
Van het werken?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik die rsi vingers vandaan heb?
Van het werken?
Ach ik ben er nu aardig vanaf..quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:38 schreef n00cL30n het volgende:
Lijtk wel of er steeds meer mensen RSI krijgen hier?
Moggeh!quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:09 schreef Armageddon het volgende:
Die computerhulp aan huis loopt als een tierelier. Die bejaarden blijven bellen. Straks loop ik nog binnen.
Goeiemorgen!
* Insomaniac drukt troostend haar jesters tegen UIO aanquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Afgelopen week spierbiopsie gehad. Moest vanmiddag sigaretten halen bij de AH. Lopend deed ik over de 200 m die ons scheiden 20 minuten. Ik werd ingehaald door een bejaarde met zware vorm van bronchitus. En toen moest ik weer terug met aan het einde de brug over de gracht naar m'n huis. Al met al drie kwartier bezig geweest met een paraplu als loopstok. Maar dan heb je wel weer iets te roken in huis.
Verder fijn weer terug te zijn.
Nee man, hij begon helemaal te schudden enzo en nu doet ie niets meer.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Inso, ademt-ie nog?
Kijk, daar doen we het allemaal voor. Strompelen als een hoogbejaarde heeft zo zijn voordelen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:04 schreef Insomaniac het volgende:
* Insomaniac drukt troostend haar jesters tegen UIO aan
HP.... daar ging het al fout...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:00 schreef Joene het volgende:
ja hallo , hoeren hp smart array controller.
mwah beter dan dellllllllllllll.nlquote:
Daar wil ik het ook niet over hebben.quote:
Zelfbouw ftw!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Daar wil ik het ook niet over hebben.
Ach de ILO van HP is ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zelfbouw ftw!
Alleen de DRAC interface is ideaal bij Dell. Maar dat rechtvaardigt ook weer niet een factor 3 in prijsverschil.
Gevonden!quote:Op zondag 9 maart 2008 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Druk geweest hier.
Vakantie was 6 dagen super ontspannend en de een na laatste dag besloten we met 2 anderen samen een auto te huren en letterlijk half tunesie door te crossen!
Ze rijden er echt als gekken en we hebben doodsangsten uitgestaan als er met 110km/h er weer even iemand dacht, dit is een prima plekje om te keren oid .
Maar we hebben echt de woestijn gezien, en zijn op de plek geweest waar ze Star Wars hebben opgenomen. Echt heel cool. De vallei van de Podrace heb ik in gestaan.
het was 1000km rijden op 1 dag, in 14 uur, over zandweggetjes en soms helemaal geen wegen.... maar wel heel stoer . Toen we dat achteraf vertelde vond iedereen ons echt en oprecht volkomen gestoord! En ze hadden gelijk...
Het resort zelf was prima te doen, niet veel bijzonders qua entertainment, maar ik kwam toch puur voor mijn rust. Maar wat een raar en achterlijk volk zit er in die resorts .
Al met al een lekker weekje, uitgebreider verslag etc volgt nog .
En nee: echt bruin ben ik niet .
Er zijn foto's gemaakt ja, moet alles nog ff verzamelen van 4 camera's etcquote:Op zondag 9 maart 2008 16:02 schreef n00cL30n het volgende:
Welkom terug man! Klinkt aslof je een gave tijd hebt gehad HW!
Heb je ook foto's van die vallei?
Goed man!quote:Op maandag 10 maart 2008 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn foto's gemaakt ja, moet alles nog ff verzamelen van 4 camera's etc.
Komt goed.
Da's meestal met resorts. Ik snap ook niet hoe mensen het daar langer dan een paar dagen uithouden.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, de vakantie zelf hebben we leuk gemaakt zeg maar. Het resort was te suf voor woorden.
w00t!quote:
Was vrijdag bekend gemaakt. Ik zag het vanochtend, en dat maakte de maandag wel een klein beetje leukerquote:Op maandag 10 maart 2008 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Was toch allang bekend? Ik ben al door oa de russiche gevraagd of ik meega. Maar ik denk dat ik het ff bij Pinkpop hou dit jaar.,
Dat wordt het McGyveren.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:43 schreef Armageddon het volgende:
Wat nou als je daar in die tiefuszandbak panne zou krijgen met je wagen? Wat dan HW? Wat dan?
Twas een redelijk nieuwe Clioquote:Op maandag 10 maart 2008 11:43 schreef Armageddon het volgende:
Wat nou als je daar in die tiefuszandbak panne zou krijgen met je wagen? Wat dan HW? Wat dan?
Hotel had wel wifiquote:Op maandag 10 maart 2008 12:17 schreef Adelante het volgende:
d'r zijn hele stammen daar die in zandgrotten wonen, geen wifi ofzo, maar best koel in de zomer
hingen er ook weer overal geslachte schapen bij de voordeur?
Konijnen? Die kunnen heul niet vliegen man!quote:Op maandag 10 maart 2008 13:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Volgens mij ziet die gozer ze vliegen
Zelfde scene gozert...quote:Op maandag 10 maart 2008 13:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Volgens mij ziet die gozer ze vliegen
quote:VOOR MIJ TWEE WITTE SAUS ERBIJ! TWEE!
WITTE.. WITTE JA! WITTE!
JA! HEH?![]()
KONIJN? SCHIET OP MAN IK HEB HONGER!
[..]
Hou je bekquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:19 schreef Armageddon het volgende:
Goedemorgen! Vandaag nog en dan is het weekend! \O/
TeleGroaf !quote:
Nou nou, inderdaad weer een "act" (band kan ik het niet noemen) waar ik op zit te wachten zegquote:Do it, do it, do it, do it, do it, do it, do it now
Say it, say it, say it, say it, say it, say it, say it now
Do it, do it, do it, do it, do it, do it, do it now
Say it, say it, say it, say it, say it, say it, say it now
Do it, do it, do it, do it, do it, do it, do it now
Stand carving up the wall
Why don't you open up me tall
I am ready, I am ready for a fall
Why don't you open up me tall
We are ready, we are ready for the floor
I can't hear your voice, do I have a choice?
I'm hoping with chance, you might take this dance
(You're sinking below, I'm using my force)
You're my number one guy
Why don't you open up at all?
I am ready, I am ready for a fall
Why don't you open up at all?
We are ready, we are ready for the floor
(You're sinking below, I'm using my force)
You're my number one guy
number one guy
number, number, number, number, number,
one, one, one, one, one guy
(number one guy) Stand carving up the wall
(one, one guy) Why don't you open up at all?
(number, number, number one)I am ready, I am ready for a fall
(number one, number one) Stand carving up the wall
(number one, one, one) Why don't you open up at all?
(guy, guy) We are ready, we are ready for the floor
(number one guy) Stand carving up the wall
(number, number, one, one) Why don't you open up at all?
(guy) I am ready, I am ready for a fall
(You're my number one guy, number one) Stand carving up the wall
(number, number, one, one) Why don't you open up at all?
(number, number, one, one) We are ready for the floor
Ik snap er ook niets van, ik las eerst dus dat men zoooo graag "Hot Chip" zou willen zien, ik had er nog nooit van gehoord. Komt er op KinkFM opeens een nummer voorbij waarbij ik dus zoiets had van "wat een zwakzinnig nummer, waarom draaien ze dit hier?" en ja hoor " Hot Shit".quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:02 schreef n00cL30n het volgende:
Gadver.... Dat ze dat dan ook in een ruk durven zeggen
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:10 schreef Joene het volgende:
ik dacht het altijd al :
Emancipatie van homo's en lesbiënnes noemt Kern 'kanker in de grote teen', immers: "Daar begint het mee en dan verspreidt het zich en vernietigt het hele land".
Gadver.. die mensen... oplijnen voor een muur en afschieten maar!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets van, ik las eerst dus dat men zoooo graag "Hot Chip" zou willen zien, ik had er nog nooit van gehoord. Komt er op KinkFM opeens een nummer voorbij waarbij ik dus zoiets had van "wat een zwakzinnig nummer, waarom draaien ze dit hier?" en ja hoor " Hot Shit".
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Nee hoor, maar blijf lekker op je sensation oid....
Die editie van Lowlands met Triesto als afsluiter, ik heb "mannen" gezien die aan het janken waren over dat ze een moddervlekje op hun witte broek hadden. Dat werd gehoord door wat "echte" LL gangers, moet ik het lot van de broek nog vertellen?.
Ieder zijn ding, maar ga het niet zo geforceerd mixen...
Jaja, met bikkembergs schoenen en een polo met het kraagje omhoog.... Wat kom je doen nicht???quote:
Als je je Ausweis maar bij je hebtquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:06 schreef Adelante het volgende:
bijna van de weg gewaaid, ben je bijna op je werk, moet je meewerken aan een politiecontrole
die staken dus helegaar niet
die had ik, alleen het Führerschein niet (wel kopie), maar dat mocht volgens die onderbetaalde smurf niet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als je je Ausweis maar bij je hebt.
Wat zei je; Je hoeft het niet op mij af te reageren dat je zelf zo stom bent geweest je handtekening onder een contract met een salaris van een scheet en drie knikkers te zetten?quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
die had ik, alleen het Führerschein niet (wel kopie), maar dat mocht volgens die onderbetaalde smurf niet.
Nee, gelukkig niet. Ik negeer alles. Tegen de tijd dat er wat uitkomt wil ik volledige narcosequote:Op woensdag 12 maart 2008 09:45 schreef n00cL30n het volgende:
Wat een sufferds!
Hoe is het Kim... Bij jouw ook nogsteeds niets naarbuiten komen koppen?
Hehehehe! Heel goed hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Ik negeer alles. Tegen de tijd dat er wat uitkomt wil ik volledige narcose.
Omdat ze dit nu nog zegt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:00 schreef k_i_m het volgende:
En waarom denk jij dat?
Hey, ik ben al een tijdje aan het werk hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Ja chop chop! Wakker worden!
Ja, en? Sinds wanneer moet je daar wakker voor zijn?quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hey, ik ben al een tijdje aan het werk hoor.
Hallo! Wie geht's?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Herr Flick is ook weer present.
From ze modstapo!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Herr Flick is ook weer present.
na mijn opbeurende woorden wilde ze wel bevallen zekersquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:04 schreef n00cL30n het volgende:
Thanks mensen.!
Kim, het voorwerk was het langste.
Al met al binnen 9 uur de klus geklaard.
Toen de persweeën begonnen was het binnen 57 minuten gedaan.
En nog beter. Geen verdoving! Enorfine deed zijn werk!
Ja, na jouw opbeurende woorden ging ze als een raket.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
na mijn opbeurende woorden wilde ze wel bevallen zekers
verdoving? jij kijkt teveel amerikaanse films!
Thanx man!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Feli n00c!
quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 19:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Word je nu ook een softie, n00c?
kort weekje maar, goede vrijdag vrijquote:Op maandag 17 maart 2008 10:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Tering zeg, is het al weekend?.
voor de foto zekerquote:Op maandag 17 maart 2008 10:20 schreef Misstique het volgende:
Moet je daarvoor afvallen dan?
Dat nemen we meteen even mee. Als we toch bezig zijn.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:20 schreef Misstique het volgende:
Moet je daarvoor afvallen dan?
Meuhning!quote:Op maandag 17 maart 2008 06:55 schreef Joene het volgende:
Moggel !
Moggel en thanks man!quote:Op maandag 17 maart 2008 08:57 schreef Armageddon het volgende:
Ja goeiemoggel!
Heerlijk zo een paar dagen vrij
Gefeliciteerd n00c!
Thanks, Wij zijn er ook erg blij mee!quote:
Hey man, nu weer een beetje aan de beterende hand?quote:Op maandag 17 maart 2008 09:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi, ben er ook weer na een slopend ziekbed van een week.
Klopt, hier was ze ook net maar iets van 4 uur geboren.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:52 schreef GI het volgende:
Een beetje rood kind...
Damn gozert! Ik weet dat ik ook 11 weken heb gebakkert, maareuh, ochtend en middagmaaltijden gewoon genuttigd aangezien ik mij anders echt niet meer op mijn werk kon concentreren.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:09 schreef Armageddon het volgende:
Men, ik zit an de sonja bakkert. Een sinaasappel en een breaker.
En ook geen bier meer voor ome Arma.
Ik wist niet dat je al zo'n oude lul bent, dat je regelmatig gekeurd moet worden Armaquote:Op maandag 17 maart 2008 10:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet!
Rijbewijs, CBR enzo. Het is weer zover.
TytnII, werkt ff sneller met een keyboard, tik eens door op MSN vent!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die heb ik al :-)
MSNén op een N95 roeleert
Kan je ook een keyboard aansluiten op een N95?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
TytnII, werkt ff sneller met een keyboard, tik eens door op MSN vent!.
Vast niet, de mijne heeft een ingebouwdequote:Op maandag 17 maart 2008 11:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kan je ook een keyboard aansluiten op een N95?
Kan wel zie ik net. Draadloosquote:Op maandag 17 maart 2008 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast niet, de mijne heeft een ingebouwde.
Oh ja, dat moet kunnen natuurlijk. MIjn collega heeft zo'n BT projectie keyboard, ook coolquote:
Nee, maar wel een halletje voor de 2 deuren met de wasbak zeg maarquote:Op maandag 17 maart 2008 14:03 schreef Misstique het volgende:
Hebben jullie unisex WC's HW?
Lievvvvvvvvvvvv.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ja, na jouw opbeurende woorden ging ze als een raket.
[..]
Thanx man!
Hier trouwens een fotootje van mijn favoriete twee vrouwtjes:
[ afbeelding ]
Jij moet je dus altijd door een kluwen beppende en make-uppende vrouwen heen worstelen om te kunnen zeiken?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:04 schreef HeatWave het volgende:
Nee, maar wel een halletje voor de 2 deuren met de wasbak zeg maar.
Neuh, zo druk is het meestal nietquote:Op maandag 17 maart 2008 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij moet je dus altijd door een kluwen beppende en make-uppende vrouwen heen worstelen om te kunnen zeiken?
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:17 schreef Insomaniac het volgende:
Arma Akhbar.
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:19 schreef Armageddon het volgende:
[ afbeelding ]
Iek swier jou! Mij kameel ies stoek! Ies bij kwiekfiet! APK ofsowietsj.
Eh wholla! Fuck die sjooi man! Gwoon rijen jewaids!quote:Op maandag 17 maart 2008 14:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iek swier jou! Mij kameel ies stoek! Ies bij kwiekfiet! APK ofsowietsj.
Wat jij zegt! Hoe lang is dit gezeik nu al aan de gang hier?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:30 schreef Insomaniac het volgende:
TRAAAAAAAAAAAAG!
Ik zeg, alle kankernewbies elimineren, dan trekken die servers het allicht.
Welk een Pavlov-hondjes zijn we toch ook.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:43 schreef Insomaniac het volgende:
Kkpaupersite is het ook, en maar terugkomen hea, en maar terugkomen!.
trrrrring!quote:Op maandag 17 maart 2008 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Welk een Pavlov-hondjes zijn we toch ook.
Ik weet niet of dat gaat lukkenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:04 schreef GI het volgende:
[..]
Je gaat het kind echt binnenhouden tot de 21e he ?
Ik had even zo'n buiquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:11 schreef Adelante het volgende:
en simpel NEE was ook afdoende HW
Ik niet, maar iemand anders wel geloof ikquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:13 schreef GI het volgende:
[..]
Je bent er bijna toch ?
Of heb je al de neiging om te beginnen ?
Cool. Dus vanavond heb je een ontplofte egel en een kind ?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik niet, maar iemand anders wel geloof ik.
Met " Sylvana " ?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:22 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga in mei weer samenwonen trouwens.
Je gaat de muren uitbreken?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:22 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga in mei weer samenwonen trouwens.
Nope dat kan niet.quote:
Ik zeg: Loopbrug op de 1e verdiepingquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nope dat kan niet.
Zit een achterom tussen voor de andere bewoners. We hebben allebei een hoekhuis. Dus dat gaat 7 meter slepen met spullen worden.
quote:
Veel succes Kim!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik niet, maar iemand anders wel geloof ik.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zeg: Loopbrug op de 1e verdieping.
Allebei erg gunstig!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:08 schreef Adelante het volgende:
Ik zeg: opheffen dat recht van overpad!
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:20 schreef GI het volgende:
[..]
Cool. Dus vanavond heb je een ontplofte egel en een kind ?.
Hehe.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:25 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Tegen de tijd dat jullie moeten bevallen begin ik wel over steekjes extra hechten.
Weet je wat dat kost. Twee huizen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zeg: Loopbrug op de 1e verdieping.
Ik heb géén idee. Ik voel me behoorlijk verrot, dus liever eerder dan later. Maargoed, ik heb hier ook geen ervaring mee enzoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:26 schreef GI het volgende:
[..]
Hehe.
Sorry.
Maar serieus. Denk je dat het vandaag gaat gebeuren of hou je het nog binnen ?
Ik ook niet. Ik gun het je dat het er zo snel mogelijk uit komt vallenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb géén idee. Ik voel me behoorlijk verrot, dus liever eerder dan later. Maargoed, ik heb hier ook geen ervaring mee enzo.
Wachten op een internetconnectie bij zijn nieuwe baas?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:44 schreef Armageddon het volgende:
Waar is Joene trouwens?
Wat ik gezien heb, weet je dit pas op het moment zelf.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb géén idee. Ik voel me behoorlijk verrot, dus liever eerder dan later. Maargoed, ik heb hier ook geen ervaring mee enzo.
[serious]quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:54 schreef Joene het volgende:
* Joene loopt de komende 10 dagen door een groentefabriek elk proces bekijken enz enz.
Dus ik ben een 2 weken weinig / niet online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |