abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57028685
Vorige deel: Dieetclub deeltje 230!! Op naar de 250! (en dan niet KG)

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je 驮 keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal 驮 update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_57028735
Gezellig
pi_57028768
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 09:46 schreef Miss_S het volgende:
Gezellig
Dat hoop ik wel, ja!
***Levi was here***
pi_57028844
Zonnig?
Het is hier hardstikke grijs en bewolkt.
Ik heb mijn eerste pot thee alweer op, evenals een ontbijtje en een manderijn.
En ik zit nog in mijn nachtpon te werken, ik had gisteren iets af moeten hebben, en dat is niet gelukt, dus ik wil het nu zo snel mogelijk afhebben.

gewicht leek wel ok, na twee dagen redelijk zware avondmaaltijden, dus ik hoop zaterdag een mooie update te kunnen geven.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57028865
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 09:51 schreef teigan het volgende:
Zonnig?
Het is hier hardstikke grijs en bewolkt.
Down under in Eindhoven schijnt de zon.
***Levi was here***
pi_57028883
Het begon hier zonnig maar nu niet meer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 februari 2008 @ 10:11:33 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57029191
Zon is hier allang weer verdwenen. En er was nog wel zo'n mooie zonsopgang vanmorgen

Trouwens wel heerlijk dat ik 's morgens niet meer met donker van huis ga Je merkt echt dat de dagen langer worden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 28 februari 2008 @ 10:16:10 #8
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57029281
dat geeft idd een fijn gevoel!
Nou gewicht gaat goed. Gister bijna niks geeten ivm de uitslag van mijn school
The girl that lost her mind
pi_57029461
Voorzichtige TVP
pi_57029528
Goedemorgen
Ik zit hier ook alweer aan de thee.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 februari 2008 @ 10:34:49 #11
13151 crew  Rewimo
pi_57029636
Thee, goed idee
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57029653
ik ga maar eens een tweede pot zetten, zelf poes vond dat de theepot leeg was..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57029721
Ik hou het even bij water hier. Afvallen lijkt makkelijker te gaan als je meer water drinkt.
  donderdag 28 februari 2008 @ 10:40:53 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_57029775
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 10:11 schreef Rewimo het volgende:
Zon is hier allang weer verdwenen. En er was nog wel zo'n mooie zonsopgang vanmorgen

Trouwens wel heerlijk dat ik 's morgens niet meer met donker van huis ga Je merkt echt dat de dagen langer worden
Wacht maar tot de tijd weer bijgezet wordt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 februari 2008 @ 10:48:04 #15
13151 crew  Rewimo
pi_57029917
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 10:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik hou het even bij water hier. Afvallen lijkt makkelijker te gaan als je meer water drinkt.
Ach, thee is ook water

Maar ik kreeg dus prompt koffie voor mijn neus gezet, nadat ik op Invoeren gedrukt had...
pi_57029945
theekoffieveepee
Ja doei.
pi_57030250
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 08:53 schreef Miss_S het volgende:
Jaloers?
En ik had het op dat moment al niet meer over freecell
Ik, op jou?
Het idee alleen al

Het afvallen gaat hier best OK, dames. Al dat gesport lijkt toch zoden aan de dijk te zetten. Het gaat niet te snel, omdat ik mijn eetpatroon niet erg heb veranderd. Nou ja, ik ben regelmatiger gaan eten, en heb de al te ongezonde tussendoortjes geschrapt, en let een beetje op mijn carbs... Die kan ik wel blijven eten, namelijk. Al met al zit ik op zo'n 1800-1900 kcal/dag, en val ik dus langzaam af. Best OK

Ennnn, mijn taille begint weer strakker te worden van al dat gepilates
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:05:27 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_57030273
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 09:52 schreef Levitation het volgende:

[..]

Down under in Eindhoven schijnt de zon.
Inderdeed
Het zonnige zuiden
disclaimer
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:08:38 #19
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57030338
ja hier ook zonning! ( Boxtel )

Damnn wat duurt het lang om een laptop helemaal te installeren tot dat ie eindelijk doet zonder constant opnieuw starten!
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:10:17 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_57030381
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:08 schreef Zeeltje het volgende:
ja hier ook zonning! ( Boxtel )

Damnn wat duurt het lang om een laptop helemaal te installeren tot dat ie eindelijk doet zonder constant opnieuw starten!
Woon je in Boxtel?
disclaimer
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:13:04 #21
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57030434
Nee nee haha, zit daar op school!

ik zou nooit eindhoven verlaten
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:15:06 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_57030483
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:13 schreef Zeeltje het volgende:
Nee nee haha, zit daar op school!

ik zou nooit eindhoven verlaten
Ow, gelukkig
Ik moet voorts 2 keer per dag langs boxtel, als ik dor dat station rijd heb ik altijd het idee dat ik in het eind van de wereld ben aanbeland
disclaimer
pi_57030488
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik, op jou?
Het idee alleen al

Het afvallen gaat hier best OK, dames. Al dat gesport lijkt toch zoden aan de dijk te zetten. Het gaat niet te snel, omdat ik mijn eetpatroon niet erg heb veranderd. Nou ja, ik ben regelmatiger gaan eten, en heb de al te ongezonde tussendoortjes geschrapt, en let een beetje op mijn carbs... Die kan ik wel blijven eten, namelijk. Al met al zit ik op zo'n 1800-1900 kcal/dag, en val ik dus langzaam af. Best OK

Ennnn, mijn taille begint weer strakker te worden van al dat gepilates
*grinnik*

* motorbloempje gaat vanmiddag haar Pilatesboek voor 't eerst zien ben benieuwd hoe eng het allemaal is
Ja doei.
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:15:33 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_57030497
Waar woon je trouwens in Eindhoven, Zeeltje?
Wel leuk, een stadsgenootje in het topique
disclaimer
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:18:07 #25
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57030555
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
Waar woon je trouwens in Eindhoven, Zeeltje?
Wel leuk, een stadsgenootje in het topique
Achter bij de praxis, tegenover de karwei
Als ik in boxtel kom heb ik altijd het idee dat ze hier geen riolering hebben, het stinkt zo erg daar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')