Duitser!quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Konijnen raken is ook geen pretje [ afbeelding ].
Jep voor het huis ! Sloten heb ik er nu uitgehaald... dus volgende die het probeerd kan draaien tot dat die een ons weegt.. auto gaat nu alleen nog open met druk op afstandsbediening..quote:Op maandag 24 maart 2008 17:54 schreef Houniet het volgende:
WTF. Waar heb je je auto staan dan? Voor het huis?
ook eerste gedachte.. maar voor de rest, hele-hele-maardanookecht-hele mooie, strakke civicquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:21 schreef tevebe het volgende:
Lijkt alsof de achtervelgen iets verder naar buiten mogen.
quote:Op donderdag 3 april 2008 15:56 schreef raulbouli het volgende:
Ik heb dempers die erop berekent zijn idd (Apex X-force schroefset) Camber is idd erg lekker heb ik nu ervaren, achter moet die nog stuk omlaag... interieur gaat er helemaal uit op voorkant na (dus alles vanaf de achterkant van de voorste stoelen) gewichtsbesparing.
Strakke achterklep is vanaf het begin af aan al niet mijn ding geweest, dus die wordt binnenkort eindelijk vervangen door carbon fiber achterklep met originele achter bumper...
andere voorlip is ook onderweg...
En binnenkort maar eens wat motorische upgrades... als eerst zowiezo andere uitlaatlijn... 2,5" heeft dit blok echt nodig.
quote:Op donderdag 3 april 2008 19:22 schreef raulbouli het volgende:
25KG minder, dat is al heel wat !!
hoop ook nog een kilo of 4/5 te winnen door die bittumen matten eruit te slopen..
Dan maar wat meer herrie![]()
Voorzijde van interieur blijft wel gewoon zitten De baas moet nog wel een beetje luxe hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |