Ongesteld ofzo?quote:
Hareclub for Menquote:Op maandag 3 maart 2008 09:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb nu al zin in Pasen. Uitgebreid ontbijt, paaseieren. Super.
Wat?quote:
Ambtenaren en werken....quote:Op maandag 3 maart 2008 11:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben aan het werk. Val me niet lastig met nare linkjes.
Bushokje-daten hè...quote:Op maandag 3 maart 2008 07:19 schreef JDude het volgende:
Breda #118. Waar BF en UvdP street-daten.
Doet Baronie het zo goed dan?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:54 schreef Asics het volgende:
BREDA - Alwaar de plaatselijke FC op ongekende hoogte staat.
die gemonitored en gelogd worden.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben aan het werk. Val me niet lastig met nare linkjes.
Mja, het is eigenlijk sowieso een ramp die snelweg... Ik denk niet dat verbreden de oplossing is van het fileprobleem, maar ik ben toch geneigd te zeggen: verbreden dat ding! Gelukkig gaat dat tussen Vianen en Geertruidenberg ook stukje bij beetje gebeuren...quote:Op maandag 3 maart 2008 21:06 schreef fransbreda het volgende:
Die a27 is een ramp, stond er zaterdag nog, stel bomen moesten zo nodig omwaaien.
En nu naar huis?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:58 schreef Clauw het volgende:
M'n eerste nachtdienst alleen![]()
so far so good
Mooi hèquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:23 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Opkomende zon als ik om kwart voor 8 naar mijn werk fiets!
Wij hadden er ook bijna in gestaan. Net op tijd nog afgeslagen richting Den Bosch.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:06 schreef fransbreda het volgende:
Die a27 is een ramp, stond er zaterdag nog, stel bomen moesten zo nodig omwaaien.
Er is niks lekkerder dan met een opkomende c.q. ondergaande zon in je auto te zitten en te rijden, met een lekker muziekje (geen speed-/hardkoor oid).quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:23 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Opkomende zon als ik om kwart voor 8 naar mijn werk fiets!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |