quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:40 schreef grizegrijn het volgende:
Ik was vandag nog in Breda, weet iemand wat er precies gebeurt was op de grote markt in die straat tussen de barones en het plein? Er stond een brandweerwagen en politie en er lag een hoop schroot voor een café daar, was dat uitgebrand?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:09 schreef JDude het volgende:
[..]
http://www.bndestem.nl/br(...)dieping-Gastvrij.ece
Ik ga dit weekend ook naar Stars Hollowquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:24 schreef Kuukske het volgende:
Euhm nee. Ik ga morgen naar Stars Hollow.
het is een complot - wat ik je brom.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:42 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend ook naar Stars Hollowmaar dan seizoen 7
Er is 1 klein probleempje... de persoon die ooit in een ver verleden onze internet aansluiting heeft geregeld (en nu niet meer bij ons werkt) heeft in z'n oneindige wijsheid destijds een particulier ADSL verbinding aan laten leggen en geen business DSL. Dan heb je net even wat minder rechten en schade verhalen op KPN kan je dan als bedrijf waarschijnlijk wel vergeten.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:36 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Daar ben je echt niet blij mee.
Is KPN niet verantwoordelijk voor de geleden schade? Ik neem aan dat het contract per 8 maart afloopt en hun alvorens het eindigen van het contract deze niet naleeft? Dus hun diensten zonder overeenstemming vroegtijdig beëindigt zonder aanleiding?
Als een bedrijf tegenwoordig zonder internet zit, is dit zeer schadelijk. Zeker als het een week betreft.
Ik ben geen jurist, maar ik denk wel dat jullie gerechtelijk in 't voordeel zijn en recht hebben op een schadevergoeding, maar daarvoor moeten jullie echt met een paar juristen over overleggen.
Die persoon opzoeken en in nat beton gooienquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:43 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Er is 1 klein probleempje... de persoon die ooit in een ver verleden onze internet aansluiting heeft geregeld (en nu niet meer bij ons werkt) heeft in z'n oneindige wijsheid destijds een particulier ADSL verbinding aan laten leggen en geen business DSL. Dan heb je net even wat minder rechten en schade verhalen op KPN kan je dan als bedrijf waarschijnlijk wel vergeten.
Wij zijn nu halverwege seizoen vijf. Niets zeggen he!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:42 schreef Clauw het volgende:
Ik ga dit weekend ook naar Stars Hollowmaar dan seizoen 7
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 07:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij zijn nu halverwege seizoen vijf. Niets zeggen he!
Ik krijg gewoon medelijden met JD!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 07:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij zijn nu halverwege seizoen vijf. Niets zeggen he!
Muh, ik kon vannacht al niet slapen vanwege een kaakholteontsteking (2x woordwaarde!) en toen sukkelde ik eindelijk in rond een uur of 4... Ja, toen kwam er het volgende half uur van slapen ook niet veel terecht...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:27 schreef Helsie het volgende:
Wat een klote noodweer vannacht. Ik werd er gewoon wakker van (rond 4u).
Jawel. Ik ken alles al. Uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:12 schreef Clauw het volgende:
!
Heb je de afleveringen niet op tv gezien dan?
Nee, ernaast of ertegenover, het is maar hoe je het wil zien... Werk bij Concepts ICT.quote:
M'n vader heeft daar ook nog een tijdje gewerkt. rond 1999quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:47 schreef UvdP het volgende:
[..]
Nee, ernaast of ertegenover, het is maar hoe je het wil zien... Werk bij Concepts ICT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |