Dan heb je een leesbril nodigquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
2012-2008 is 4 jaar!
En daar ging ik dus van uit.
quote:
Muckiequote:
Frits Tim!quote:
Ja prima deluxequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:40 schreef OA het volgende:
[..]
Muckie
[..]
Frits Tim!Alles goed hier! En bij jou?
Prutser, je drinkt zeker geen koffie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
2012-2008 is 4 jaar!
En daar ging ik dus van uit.
Kloptquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prutser, je drinkt zeker geen koffie.
Nee, want:quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest wat om een beetje aandacht te krijgen voor de verjaardag van de KSC!
En het heeft gewerkt![]()
.
Niet recht proberen te lullen wat krom isquote:
Maar een bewuste actie klinkt toch beter dan dat ik zeg dat ik in de haast op werk de begindatum van dit topic als uitgangspunt nam, en vergat dat dit het jublieumtopic was?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet recht proberen te lullen wat krom is
Is de politiek niet iets voor jou?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar een bewuste actie klinkt toch beter dan dat ik zeg dat ik in de haast op werk de begindatum van dit topic als uitgangspunt nam, en vergat dat dit het jublieumtopic was?.
dat is een goed ideequote:Op zondag 4 maart 2012 11:21 schreef OA het volgende:
Mart, wellicht kan je als tegenprestatie de TT eens updaten na 4 jaar, naar "5 jaar KSC"
Okéquote:Op zondag 4 maart 2012 11:21 schreef OA het volgende:
Mart, wellicht kan je als tegenprestatie de TT eens updaten na 4 jaar, naar "5 jaar KSC"
Als jij dan een rondje taart en koffie regelt!quote:Op zondag 4 maart 2012 11:21 schreef OA het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij dan een rondje taart en koffie regelt!
Gefeliciteerd!
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:51 schreef OA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
voor iedereen!![]()
Is mijn tpoic in FOK nog gekickt?![]()
Zes jaar zelfsquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
verjaardag van de KSC![]()
![]()
al 5 jaar![]()
heb een collega wijs gemaakt dat ik 23 geworden ben en nu gelooft het halve pand hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
En taart op kosten van de vandaag eveneens 6 jaar oud geworden Toek.
En de schare crew uit KSC is gegroeit sinds 2008quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:02 schreef MPG het volgende:
Crew in KSC
Buzzer en Boem-dikkie waren de eerste mods die KSC aandeden. Buzzer was er aanvankelijk alleen om te kijken of wij er geen ordinaire SC van zouden maken. In dat geval zou het binnen de kortste keren zijn afgelopen en zouden we een een andere SC moeten zoeken... Zo ver is het allemaal niet gekomen, getuige de ruim 700 voorgaande topics!
inmiddels is onze gezellige SC ontdekt door tal van modjes en ze zijn hier niet meer weg te slaan. Crossover, Frutsel, Dark_Angelus, Surveillance-Fiets.. noem ze maar op!
Daarnaast heeft “KSC-kweekvijver” ook zelf nog een aanzienlijk aantal mods voortgebracht. Hieronder een overzicht.
- 04-09: Muck wordt kookmod en controleert de koksmaatjes op CUL.
- 11-09: DaMart wordt cultuurmod. Geen boek is hem onbekend en door elke spelfout gaat een rode streep!![]()
- 05-10: eer-ik wordt studiemod en houdt het Fokverzuim op SES in de gaten. L
- 14-10: Houniet wordt housemod. Hij houdt de partygangers in bedwang op UVT.
- 17-12: buzzer promoveert tot FA.
- 17-12: BrandX wordt GCmod. Zij ziet er op toe dat de algemene praatjes niet uit de hand lopen.![]()
- 07-01: Sjowhan wordt fapmod. Hij brengt wat extra genot op FOK!
- 18-01: Jo0lz wordt cybermod. Geen bit of byte is hem onbekend.
- 30-01: OA gaat de redactie van de Frontpage versterken en ons voorzien van nieuwtjes op elk terrein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |