Dan heb je een leesbril nodigquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
2012-2008 is 4 jaar!
En daar ging ik dus van uit.
quote:
Muckiequote:
Frits Tim!quote:
Ja prima deluxequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:40 schreef OA het volgende:
[..]
Muckie
[..]
Frits Tim!Alles goed hier! En bij jou?
Prutser, je drinkt zeker geen koffie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
2012-2008 is 4 jaar!
En daar ging ik dus van uit.
Kloptquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prutser, je drinkt zeker geen koffie.
Nee, want:quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest wat om een beetje aandacht te krijgen voor de verjaardag van de KSC!
En het heeft gewerkt![]()
.
Niet recht proberen te lullen wat krom isquote:
Maar een bewuste actie klinkt toch beter dan dat ik zeg dat ik in de haast op werk de begindatum van dit topic als uitgangspunt nam, en vergat dat dit het jublieumtopic was?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet recht proberen te lullen wat krom is
Is de politiek niet iets voor jou?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar een bewuste actie klinkt toch beter dan dat ik zeg dat ik in de haast op werk de begindatum van dit topic als uitgangspunt nam, en vergat dat dit het jublieumtopic was?.
dat is een goed ideequote:Op zondag 4 maart 2012 11:21 schreef OA het volgende:
Mart, wellicht kan je als tegenprestatie de TT eens updaten na 4 jaar, naar "5 jaar KSC"
Okéquote:Op zondag 4 maart 2012 11:21 schreef OA het volgende:
Mart, wellicht kan je als tegenprestatie de TT eens updaten na 4 jaar, naar "5 jaar KSC"
Als jij dan een rondje taart en koffie regelt!quote:Op zondag 4 maart 2012 11:21 schreef OA het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij dan een rondje taart en koffie regelt!
Gefeliciteerd!
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:51 schreef OA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
voor iedereen!![]()
Is mijn tpoic in FOK nog gekickt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |