Net in Nova was anders die Arabist, die wel vaker met zijn gezicht op de buis is, ben de naam even kwijt. Maar die roept ook vandaag de Wildersfilm, morgen is er weer wat anders. Duidelijjke vorm van capitulatie door Verhagen dus.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Welke vrijheid lever jij dan in? Werk je mee aan Wilders film ofzo?
ook jij maakt nogal wat taalfouten beste smurk.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Links heeft het niet zo op dat nieuw-rechtse melodrama van al die koene virtuele pc-ridders met hun gemekker over vvvvvvvvrijheid van mmmmmmmeningsuiting terwijl ze nog geen zin foutloos kunnen spellen
Ik zeik dan ook niet zo over de vvvvvvrijheid van mmmmmmmmmeningsuiting.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook jij maakt nogal wat taalfouten beste smurk.
Eens.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Net in Nova was anders die Arabist, die wel vaker met zijn gezicht op de buis is, ben de naam even kwijt. Maar die roept ook vandaag de Wildersfilm, morgen is er weer wat anders. Duidelijjke vorm van capitulatie door Verhagen dus.
Ik snap niet wat je bedoelt. Kun je het misschien beter uitleggen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Net in Nova was anders die Arabist, die wel vaker met zijn gezicht op de buis is, ben de naam even kwijt. Maar die roept ook vandaag de Wildersfilm, morgen is er weer wat anders. Duidelijjke vorm van capitulatie door Verhagen dus.
Vvvvvrijheid van meningitisuiting is het.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zeik dan ook niet zo over de vvvvvvrijheid van mmmmmmmmmeningsuiting.
Kom toch op zoalshetis, het is toch een zouteloze en zinloze theoretische discussie die helemaal nergens over gaat. Die zelfverklaarde oorlog aan de islam, daar laat JIJ je toch niet in meeslepen???
Hans Jansen zeker. Dat is zo'n beroepsbangerikquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Jij laat je er anders wel in meeslepen. Alleen dan aan de zijde van de Islam.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom toch op zoalshetis, het is toch een zouteloze en zinloze theoretische discussie die helemaal nergens over gaat. Die zelfverklaarde oorlog aan de islam, daar laat JIJ je toch niet in meeslepen???
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:03 schreef Gabry het volgende:
[..]
Jij laat je er anders wel in meeslepen. Alleen dan aan de zijde van de Islam.
Ja. Rellende Soedanezen en Maxime Verhagen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga je gang kerel. Je eist maar een eind weg.
Is er iemand die je in de weg staat?
De vrijheid van meningsuiting is niet zo heel belangrijk voor jou misschien, maar voor veel anderen wel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Dramaqueen. Kom op zeg. Wees nou eens concreet in plaats van al dat theoretische gelul.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja. Rellende Soedanezen en Maxime Verhagen.
Ja.quote:
Er zijn momenteel meerdere oorlogen ter bescherming van onze vrijheid gaande.quote:Alsof er een soort oorlog aan de gang is
De vrijheid van meningsuiting is erg belangrijk en gelukkig gewaarborgd. Daar kunnen geen tienduizend boze puberfokkertjes iets aan veranderen hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:06 schreef Eminentie het volgende:
[..]
De vrijheid van meningsuiting is niet zo heel belangrijk voor jou misschien, maar voor veel anderen wel.
oh ja?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:07 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Er zijn momenteel meerdere oorlogen ter bescherming van onze vrijheid gaande.
ik zie wilders dan ook niet als de aanstichter. eerder links die geen vingers durft te wijzen uit angst voor electoraal verlies. dat vind ik een doodzonde.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja gezellig, Hein en Dirk die straks in Tarin Kowt worden afgeknald omdat Wilders niet met zijn fikken van de 8mm camera kon afblijven vanwege de vvvvvvvrijheid van mmmmmmmmeningsuiting. Leg jij het aan Anita en Janine uit?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:07 schreef Gabry het volgende:
Er zijn momenteel meerdere oorlogen ter bescherming van onze vrijheid gaande.
Je zit echt te provoceren he. Want zo laf en bang als je je hier opstelt, ben je toch niet. Of is er iets gebeurd lately? Je bent altijd wel realtistisch, ben je ineens zo angstig geworden popje???quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie wilders dan ook niet als de aanstichter. eerder links die geen vingers durft te wijzen uit angst voor electoraal verlies. dat vind ik een doodzonde. de boel bij elkaar houden is een term die kant nog wal raakt. doekle wilde toch zelfverklaard gaan benoemen?
In Afghanistan, tegen terroristen die onze vrijheid niet konden uitstaan.quote:
Die willen dat dan ook niet veranderen hoor. Er is een bepaald type mens dat gemakkelijk toegeeft, ook als dat niet zou moeten, maar gelukkig tot nu toe vormen die een minderheid.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:07 schreef SCH het volgende:
[..]
De vrijheid van meningsuiting is erg belangrijk en gelukkig gewaarborgd. Daar kunnen geen tienduizend boze puberfokkertjes iets aan veranderen hoor.
Minister Verhagen (is die links btw?) staat voor ons algemeen belang.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie wilders dan ook niet als de aanstichter. eerder links die geen vingers durft te wijzen uit angst voor electoraal verlies. dat vind ik een doodzonde.
de boel bij elkaar houden is een term die kant nog wal raakt. doekle wilde toch zelfverklaard gaan benoemen?
Dat de VS de oorlog startte tegen Afganistan was na 9/11 volkomen terecht. Maar wat onze vrijheid ermee te maken heeft?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:10 schreef Gabry het volgende:
[..]
In Afghanistan, tegen terroristen die onze vrijheid niet konden uitstaan.
In Irak, tegen, onder anderen, een dictatoriaal regime.
In Nederland en Denemarken voor de vrijheid van meningsuiting.
Er word serieus gediscussieerd ever het verbieden van een film vanwege rellende moslims en jij doet net of er niets aan de hand is?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Dramaqueen. Kom op zeg. Wees nou eens concreet in plaats van al dat theoretische gelul.
Wat had je gedaan of gezegd willen hebben en is niet doorgegaan?
dat maandje onterecht bankzitten en gelurk heeft mij juist de ogen geopend. schluss mit lustig, keihard aanpakken! popje...quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zit echt te provoceren he. Want zo laf en bang als je je hier opstelt, ben je toch niet. Of is er iets gebeurd lately? Je bent altijd wel realtistisch, ben je ineens zo angstig geworden popje???
Ja, Indonesie is ook echt een land wat weet wat vrijheid is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:10 schreef Gabry het volgende:
[..]
In Indonesië is er een soort oorlog tegen vrijheid gaande waarbij Christenen worden uitgemoord.
En ongetwijfeld nog meer.
Hoe zie jij dan vrijheid van menings uiting die onder druk staat door geweldsdreigingen. Dit is toch realiteit?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:07 schreef SCH het volgende:
[..]
De vrijheid van meningsuiting is erg belangrijk en gelukkig gewaarborgd. Daar kunnen geen tienduizend boze puberfokkertjes iets aan veranderen hoor.
Oh ja? Heeft "Afghanistan" aanslagen gepleegd dan?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat de VS de oorlog startte tegen Afganistan was na 9/11 volkomen terecht.
Saddam was het vriendje van Amerika. Toen hij te lastig werd hebben ze hem gedumpt. Al dat gelul "oh hij was zo'n slechte dictator" is alleen maar propaganda om de oorlog te verkopen.quote:Maar wat onze vrijheid ermee te maken heeft?
En Saddam was ook echt een gevaar voor onze vrijheid. Kom op, er viel wat te halen en daarom is het binnengevallen.![]()
Vanaf het moment dat onze vrijheden worden ingeperkt.quote:En sinds wanneer is hier oorlog, en in Denemarken?
Spreek voor je zelf.quote:
Misselijk gewoon hoe sommige mensen het erover hebben. Er is wel wat meer nodig voordat het zover komt tot een oorlog, en het komt ontzettend dom over op mensen die de ellende van een oorlog wel hebben meegemaakt.
het gaat om mijn vrijheden. Die staan overduidelijk onder druk.quote:We hebben het hier ontzettend goed, leven in zo'n beetje het rijkste land op deze aardkloot en nog lijkt het alsof er best wat mensen zijn die wel er wel zin in hebben (rellen, vechten, opruien van verschillende bevolkingsgroepen)
Geef me wapens en 10 man.quote:Maar wedden dat die met de grootste waffels hier zeven kleuren stront schijten als ze eens echt iets overkomt. Dan zijn ze niks meer.
Nee, ik lig met griep in bed, maar ik vind mijn vrijheden nu al belangrijk, en jij pas als je ze kwijt bent.quote:Jullie vervelen je.
lol. nee de christenen worden in het land met de meeste moslims aangevallen en/of gedood door ghandi, zoals ook uit die, van hypocretie uitelkaar vallende, tegen'film' bleek.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, Indonesie is ook echt een land wat weet wat vrijheid is.![]()
En dat heeft niet eens met moslims te maken.
ben je van drie hoog uit het raam op je kop gevallen ofzo?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Saddam was het vriendje van Amerika. Toen hij te lastig werd hebben ze hem gedumpt. Al dat gelul "oh hij was zo'n slechte dictator" is alleen maar propaganda om de oorlog te verkopen.
Het grootste deel van de terroristen kwam daar vandaan. Al Quaida heeft daar z'n thuisbasis. Daarom zijn ze het binnengevallen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh ja? Heeft "Afghanistan" aanslagen gepleegd dan?
Zolang hij bruikbaar was hield Amerika hem aan de macht. Niet hypocriet doen nou.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ben je van drie hoog uit het raam op je kop gevallen ofzo?
die man was een beest. je moest je schamen als je niet zo'n harde dreun had gehad.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. nee de christenen worden in het land met de meeste moslims aangevallen en/of gedood door ghandi, zoals ook uit die, van hypocretie uitelkaar vallende, tegen'film' bleek.
. maar S-A doet wel netjes wat Amerika zegt. Hypocriet dus.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het grootste deel van de terroristen kwam daar vandaan. Al Quaida heeft daar z'n thuisbasis. Daarom zijn ze het binnengevallen.
De VS hadden beter hun grote vriend Saudi-Arabie ook even binnen kunnen vallen omdat een groot deel van die terroristen ook daarvan kwam en werd gefinancierd.
Maar ja....
Och, zo zijn er zoveel beesten aan de macht in zoveel landen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die man was een beest. je moest je schamen als je niet zo'n harde dreun had gehad.
Eh, en andersom ook.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
. maar S-A doet wel netjes wat Amerika zegt. Hypocriet dus.
Diegenen die een geheugen hebben dat 3 golfoorlogen teruggaat weten nog dat de VVD toendertijd Saddam aanprees als vriend van het westen en onze man tegen Iran. Diegenen die toendertijd wezen op het ware karakter van Saddam Hoessein werden verweten geen oog te hebben voor ons belang. Ons belang dat trouwens voor een deel bestond aan de verkoop van kruit aan Irak, kruit dat in Muiden geproduceerd werd.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Monidique of zo zou zeggen: dat dus.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eh, en andersom ook.
Amerika pleit te vechten tegen onrecht en voor vrijheid maar ziet toe dat in SA vrouwen zweepslagen krigen nadat ze verkracht zijn (en misschien nog wel erger!)
Ze houden steeds minder vrijheden over om zich druk over te maken, ja.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, Indonesie is ook echt een land wat weet wat vrijheid is.![]()
Nee, de Christenen onderling vervolgen elkaar.quote:En dat heeft niet eens met moslims te maken.
ik heb ook niet zo gek veel op met amerika heden ten dage. saddam was een monster, dus niet zo baggetaliseren nou.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zolang hij bruikbaar was hield Amerika hem aan de macht. Niet hypocriet doen nou.
ehm. ik volg je niet. welke cultstatusquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
De cult status van zoalshetis nemen jullie wel heel erg serieus zeg..
Jij snapt er echt geen fuck van zeg.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:36 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ze houden steeds minder vrijheden over om zich druk over te maken, ja.
[..]
Nee, de Christenen onderling vervolgen elkaar.
Tsk, Amerika kent vele gezichten jongen. Je kunt niet zomaar zeggen Amerika daar heb ik niet zo gek veel mee, volgens mij. We worden gebombardeerd door culturele invloed vanuit Amerika and we're loving it. Ook de moslims houden ervan. En in de displays van de Amerikaanse cultuur die wij ontvangen is steeds sprake van twee soorten filosofie. Die van Hollywood, ofwel de liberals. En die van grassroot Amerika, ofwel de conservatieve bible belt-achtigen. Maak maar een keuze...quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb ook niet zo gek veel op met amerika heden ten dage. saddam was een monster, dus niet zo baggetaliseren nou.
ik reageerde op een specifiek punt van de amerikanen en ik sprak over heden ten dage. ben je weer on the wagon ofzo?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tsk, Amerika kent vele gezichten jongen. Je kunt niet zomaar zeggen Amerika dara heb ik niet zo gek veel mee, volgens mij. We worden gebombardeerd door culturele invloed vanuit Amerika and we're loving it. Ook de moslims houden ervan. En in de displays van de Amerikaanse cultuur die wij ontvangen is steeds sprake van twee soorten filosofie. Die van Hollywood, ofwel de liberals. En die van grassroot Amerika, ofwel de conservatieve bible belt-achtigen. Maak maar een keuze...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jij snapt er echt geen fuck van zeg.
Nee, morgen is het nog steeds februari.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:42 schreef Houtspeer het volgende:
Even een vraagje, is er morgen de Wilders film? Nee toch?
Je zou het denken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:42 schreef Houtspeer het volgende:
Even een vraagje, is er morgen de Wilders film? Nee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |