quote:
Nee, een polarizer gebruiktquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Thin-Air
Potverdomme wat een lelijke achtergrond! Welke eikels hebben bedacht dat er achter deze pracht molen een industrieterrein moest komen??
Verder heb je een gradient erdoorheen gegooid denk ik?? Voor de lucht?
ik zou hem nog iets croppen links en rechts .quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:18 schreef mrSPLIFFY het volgende:
echt mooie lucht idd...
maar damn wat een lelijke achtergrond, maakt van een 9 een 6 wat mij betreft!
( maar goed, ik ben een newbee dus daar kom je ook wel overheen he!!)
[ afbeelding ]
das knap...... hier in Delft denken we daar toch anders overquote:
Dat is idd een bummerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:18 schreef mrSPLIFFY het volgende:
echt mooie lucht idd...
maar damn wat een lelijke achtergrond, maakt van een 9 een 6 wat mij betreft!
Hij is iets schuinquote:
Geef onze poort terug. En onze toren.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
das knap...... hier in Delft denken we daar toch anders over
Juist sfeergrotend vind ik! Zonder die industriele dingen zou het echt een ansichtkaart zijn, nu is het meer een kunstwerk met achterliggende gedachte.. zo van ehh molen en groot contrast door die industriele gebouwen op de achtergrond. Ik vind m mooi! Misschien iets minder verder inzoomen want nu is de vertekening behoorlijk..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:43 schreef ThinAir het volgende:
[..]
Nee, een polarizer gebruikt
Ja, dat achtergrond is echt idd sfeerverpestend.
Bedankt voor je reply! Als het morgen nog mooi weer is, dan maar weer bij die molen langsgaan.. het is nog geen 50m van mn tijdelijke huisquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:58 schreef MarkG het volgende:
[..]
Juist sfeergrotend vind ik! Zonder die industriele dingen zou het echt een ansichtkaart zijn, nu is het meer een kunstwerk met achterliggende gedachte.. zo van ehh molen en groot contrast door die industriele gebouwen op de achtergrond. Ik vind m mooi! Misschien iets minder verder inzoomen want nu is de vertekening behoorlijk..
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
das knap...... hier in Delft denken we daar toch anders over
Die had niet zo donker gehoeven volgens mij maar wie ben ik Het onderwerp ontgaat me eigenlijk een beetjequote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:45 schreef ChatChewbacca het volgende:
[ link | afbeelding ]
klik voor groter (want groter is beter, waarom is fok toch zo klein).. express zo donker. Foto is in Aigues Mortes genomen.
Ik vind het wel een fijne foto, lekker sfeertje en de donkerheid vind ik ook mooi. De mensen lopen nog net goed door het laatste zonlicht van de dag heen (toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:45 schreef ChatChewbacca het volgende:
mrSpliffy, ik vind 't beetje drukke plaat, het sfeervolle wat je door de plaat ziet komt er niet heel sterk uit. Licht is verder goed.
[ link | afbeelding ]
klik voor groter (want groter is beter, waarom is fok toch zo klein).. express zo donker. Foto is in Aigues Mortes genomen.
Onze toren is sowieso hoger, en mooierquote:
klopt precies, prachtig stadje..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:43 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind het wel een fijne foto, lekker sfeertje en de donkerheid vind ik ook mooi. De mensen lopen nog net goed door het laatste zonlicht van de dag heen (toch?).
mooi contrast en de kleuren zijn in orde, misschien kan het thema nog wat sterker. Dit door b.v. meerdere rode onderwerpen in een serie te plaatsenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:08 schreef prupke het volgende:
@sugar :
de kleuren vind ik mooi, het vrouwtje steekt mooi af tegen de achtergrond
(kan niet echt iets negatiefs vinden)
de mijne
[ afbeelding ]
Das t oor mensquote:Op zondag 16 maart 2008 18:36 schreef ElizabethR het volgende:
SPLIFFY
+ keuze voor B/W, Scherpte onderwerp
- ik vind de achtergrond ronduit lelijk, die trekt meer mijn aandacht dan je onderwerp. De belichting klopt ergens niet, en wat zit er nou tegen die wang van dat beeld???
Aan de linkerkant van het hoofdquote:
Nou, dan kom je toch???quote:trouwens die van jou is echt weer een plaatje
ik wil oohooooook!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |