grappig al die moeite voor een pica!quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:53 schreef kvdv het volgende:
@sanger:
+ DoF, uitsnede.
- Linkeroog (voor ons rechter) is rood. Wit aan de rechterkant kon wat contrastrijker (gaat detail verloren nu)
Deze is geschoten met mijn Yashica Electro 35 GX, 's avonds (f/1.7). De film (Kodak Tri-X 400 ASA) heb ik zelf ontwikkeld (1e keer) en is daarna bij de Hema ingescanned:
[ afbeelding ]
Niets aan ge/vershopped.
Al die moeite voor 24 pica'squote:Op woensdag 26 maart 2008 20:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
grappig al die moeite voor een pica!
Mooi landschapquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
grappig al die moeite voor een pica!
+wel mooi zwart wit, en leuk met diepte gespeeld...
- is toch wel t vrij saaie onderwerp...
[ afbeelding ]
+ Dat weet je dan prima verborgen te houdenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:33 schreef ElizabethR het volgende:
Mijne, ik vind het erg moeilijk om vogels te fotograferen
[ afbeelding ]
Jammer dat ze je gespot hebben, ze kijken je recht aan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:59 schreef Ouwesok het volgende:
Vanmiddag maar eens gekeken of ik ook edelherten met een compactcamera kan pakken
[ afbeelding ]
met de S3IS
Oef ER, die is mooi!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:33 schreef ElizabethR het volgende:
Mijne, ik vind het erg moeilijk om vogels te fotograferen
mooie lucht! wasda voor een bouwwerk trouwens?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:35 schreef Boiler het volgende:
[..]
Jammer dat ze je gespot hebben, ze kijken je recht aan.
Plaatje vanaf mijn balkon, niet van vandaag, het is nog geen avond en ik ben niet zo'n regelmatige plaatjesknipper.
[ afbeelding ]
hij mag er wezenquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ok jullie hebben gelijk!
ik zal t niet meer doen ( slecht resizen)
ff recht gemaakt enzo....
zo beter?????????????????
Beter dan de eerste, maar hij lijkt me nu nog niet helemaal recht te staan. Misschien toch nog eventjes nakijken tijdens het bewerken. Ook vind ik 'm nog steeds wel redelijk groenig, kijk eens naar de wolken?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ok jullie hebben gelijk!
ik zal t niet meer doen ( slecht resizen)
ff recht gemaakt enzo....
zo beter?????????????????
[ afbeelding ]
+ de kleuren van de lucht zijn erg mooiquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:35 schreef Boiler het volgende:
[..]
Jammer dat ze je gespot hebben, ze kijken je recht aan.
Plaatje vanaf mijn balkon, niet van vandaag, het is nog geen avond en ik ben niet zo'n regelmatige plaatjesknipper.
[ afbeelding ]
Jij heerscht.....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:14 schreef Chanty het volgende:
Niet echt van vandaag, maar had vandaag pas voor het eerst tijd om wat foto's uit de Berlijnse dierentuin te bewerken. Showcase volgt over een aantal weken, maar deze wilde ik toch alvast kwijt
[ afbeelding ]
Smiley?? Euhmmmm... ik heb zitten zoeken maar ik vind noch een smiley, noch reflectie, die zie ik zelfs niet op het origineelquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:54 schreef tony_clifton- het volgende:
Chanty - nice (kleur, licht enz).
Eén kleine opmerking, ongeveer ter hoogte van die smiley (rechts van die kwal dus) zie je een klein beetje reflectie ofzo, met spot remove of iets dergelijks kan je dat gemakkelijk onzichtbaar wegwerken.
Elizabeth: goede lichtinval over heel de DOF, technisch weer een uitstekende foto. Al bij al frisse kleuren voor wat (denk ik) een beetje een grauwere dag was?
- Niet zo mijn ding qua landschap, de rotsen met mos op zijn zeker leuk en speciaal maar 't donkergroen van de bomen geeft een beetje een troostelozere plaat dan bv. de kleuren van je vorige foto.
Ook eentje, weer uit de reeks 'onscherp' helaas...
[ afbeelding ]
Hoofdkantoor van Sabic in Sittard.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:49 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
mooie lucht! wasda voor een bouwwerk trouwens?
Een heus sprookjesbosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |