abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57108643
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:41 schreef Floripas het volgende:

[..]

Het domein is niet van Wilders, en Wilders is geen gedopneerd merk.
Dan kan die bij deze "Film van ome Wilders" deponeren en geen Willem maakt 'm wat.
pi_57108807
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:42 schreef Floripas het volgende:

[..]

Zo werkt het merkenrecht niet.

En als jij niet huillie loopt te doen in de media, waarvoor heb je dan dit topic in GC geopend?
Hij opent slim domein, een kale haast vergeten kindervriend schiet in de stress.
Wie is er dan de huilie?

Er verdwijnen ook spontaan posts?
  zondag 2 maart 2008 @ 18:16:47 #153
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_57109323
Ik stuur Ome Wilders wel een mail misschien kan hij mij helpen / adviseren
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 2 maart 2008 @ 18:18:18 #154
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_57109363
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:52 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Hij opent slim domein, een kale haast vergeten kindervriend schiet in de stress.
Wie is er dan de huilie?
Degene die de zaak verliest

En als partijen er op minnelijke wijze uitkomen, niemand.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 2 maart 2008 @ 18:18:27 #155
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57109371
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:52 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Wie is er dan de huilie?
Of iemand "haast vergeten" is doet er voor de wet natuurlijk niet toe. En het feit dat het een scherp beeld is betekent juist dat meneer niet bijna vergeten is, integendeel.
TS weigert een advocaat in de arm te nemen of zich te verdiepen in het merkenrecht, maar opent een aandachtshoerentopic om nog gauw even wat activiteit te genereren voor die site. Tsja.
quote:
Er verdwijnen ook spontaan posts?
Dat vroeg ik me ook al af. Ik zal het even achter de schermen vragen.
  zondag 2 maart 2008 @ 18:19:17 #156
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57109392
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:16 schreef Razor21 het volgende:
Ik stuur Ome Wilders wel een mail misschien kan hij mij helpen / adviseren
Ik zou er niet op rekenen.
  zondag 2 maart 2008 @ 18:21:16 #157
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57109437
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:45 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dan kan die bij deze "Film van ome Wilders" deponeren en geen Willem maakt 'm wat.
Dat kan die niet. En die zal daar ook geen behoefte aan hebben.
pi_57109497
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:18 schreef Floripas het volgende:

[..]

Of iemand "haast vergeten" is doet er voor de wet natuurlijk niet toe. En het feit dat het een scherp beeld is betekent juist dat meneer niet bijna vergeten is, integendeel.
TS weigert een advocaat in de arm te nemen of zich te verdiepen in het merkenrecht, maar opent een aandachtshoerentopic om nog gauw even wat activiteit te genereren voor die site. Tsja.
TS heeft zelf geen geld om goede advocaat te nemen.
Door alle commotie kan hij wel medestanders krijgen om deze gefrustreerde oude mannen eens een keer de nek om te draaien met hun achterhaalde recht.
Ik klaag die Willem ook niet aan omdat mijn kind een broodje poep ging uitproberen.
  zondag 2 maart 2008 @ 18:24:34 #159
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_57109518
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:18 schreef Floripas het volgende:

[..]

[..]

Dat vroeg ik me ook al af. Ik zal het even achter de schermen vragen.
Ben ik verplicht dan om een advocaat te nemen? Ten eerste heb ik geen zin om "dure" advocaat kosten te maken en ten 2e Ome Willem begint met dit gezeik, dus nu zou ik verplicht moeten zijn om maar kosten te gaan maken?

Ik heb wel rechtsbijstand, maar volgens de Rechtslijn valt "Merkenrecht" hier niet onder was ze 99 procent zeker van.

Zelf kan ik ook wel een brief typen en opsturen naar zijn advocaat.

Vind het echt niet erg dat hij er werk van maakt, het enige waar ik mij behoorlijk aan erger is het feit dat ik deze naam maar VRIJWILLIG moet afstaan.

Als er nu in de brief had gestaan dat Ome Willem op z'n minst de gemaakte kosten vergoed was ik waarschijnlijk allang overstag gegaan.

En dat ik jou ogen een aandachtstopic open dat moet je maar lekker zelf vinden dat hoort nu eenmaal bij het mannetje Razor21.

En alles is mooi meegenomen wat ik hieruit kan halen...
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 2 maart 2008 @ 18:34:47 #160
6941 APK
Factual, I think.
pi_57109749
Wat is de strafmaat eigenlijk als die ouwe pedo een eventuele rechtzaak wint?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_57109852
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:42 schreef Floripas het volgende:

[..]

Zo werkt het merkenrecht niet.

En als jij niet huillie loopt te doen in de media, waarvoor heb je dan dit topic in GC geopend?
Jezus je bent wel erg PMS bezig zeg; Razor21 en Ome Willem zitten in 2 compleet verschillende niches; geen enkele rechter zal geloven dat die ouwe knakker klanten en dus centen misloopt omdat defilmvanomewilders zoveel mensen weg zou trekken. Of je moet echt zo stom zijn je zoektermen zo allejezus beroerd in google te raggen dat je op razor21's site uitkomt terwijl je Ome Willem voor weet ik wat voor evenement of opname wilt boeken. Laat die ouwe lul in zn sop gaar koken, en mss dat jij wel mee kan doen omdat je toch zo graag collateral damage maakt in je kruistocht tegen wilders.

Slap argument overigens: "huilie doen in media want je post hier in GC/WRG"; zoooo . Alsof hij hiermee massapubliciteit wilt opzoeken en een BN'er wilt worden. Hi stelt een gewone vraag op een gewoon forum, antwoord er dan ook als zodanig op, of doe het niet als je het niet (meer) kan.

EDIT: omdat fok! mn reply niet wilt slikken
quote:
Je kan ook ff naar de context kijken, knurft. Ik voer geen kruistocht tegen Wilders, ik heb al uitgelegd dat het me niks zou kunnen schelen als het een humoristische of kunstzinnige site was geweest die pro-Wilders was. Daar gáát het ook helemaal niet over.
Sorry, maar die indruk wek jij niet op, iig niet bij mij. Jouw naam + de bij jou passende standaard anti-wilders opmerkingen duiken anders gauw genoeg ook op in draadjes die slechts zijdelings over MR H2O2 gaan. Bovendien, je gaat totaal niet in op het punt dat die ouwe lul eerste hard moet maken dat hij verlies lijdt door die site (after all, die twee zitten zoals eerder gezegd niet in dezelfde vijver te vissen), en dat die leipo met dat petje op ook als parodie uit te leggen valt. Vgl Microsoft en MikeRoweSoft; daar had de softwaregigant wel gelijk omdat die twee in dezelfde vijver zitten te vissen (nl. de softwaremarkt), en het onderscheid ts die twee iig fonetisch er niet was.

Even een vraagje tussendoor: heeft die ouwe uberhaupt nog iets met zn naam/handelsmerk gedaan in die 20 jaar, want dat zal ook een belangrijk punt worden.
quote:
Ik vond het alleen frappant dat het meneertje die graag bij Boulevard wilde komen en meerdere topics
opent
Welgeteld twee; phoe phoe, wat een spam en drama-queenerigheid zeg
quote:
over zijn contentsloze site het waagt Rutte neer te zetten als een aandachtshoer.
Mwoah, Rutte is anders ook hard op weg zichzelf tot brulboei/aandachtshoer te degraderen nu zn geliefde VVD niet in de regering zit .

[ Bericht 21% gewijzigd door harrypiel op 02-03-2008 21:25:33 ]
pi_57109854
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:34 schreef APK het volgende:
Wat is de strafmaat eigenlijk als die ouwe pedo een eventuele rechtzaak wint?
Veel kosten en domeinnaam kwijt.
  zondag 2 maart 2008 @ 18:41:55 #163
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_57109868
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:40 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Veel kosten en domeinnaam kwijt.
Aan wat voor kosten moet ik ongeveer denken? Honderden euro's? Of praten we hier over duizenden euro's ?
pi_57109882
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:24 schreef Razor21 het volgende:

En alles is mooi meegenomen wat ik hieruit kan halen...
Geert himself is een aandachtshoer dus die kun je altijd vragen.
pi_57109925
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:41 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Aan wat voor kosten moet ik ongeveer denken? Honderden euro's? Of praten we hier over duizenden euro's ?
Je begint de "steun de Film van Ome Wilders" actiegroep, zoekt de publiciteit en medestanders.
De rest is een open boek met goede kans dat Geert de lachende 3e is.
  zondag 2 maart 2008 @ 18:56:27 #166
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_57110178
Zijn er hier misschien wat advocaten in de zaal?
Graag even wat tips / advies hoe ik een goede brief kan opstellen.

Kan zelf ook wel wat typen, maar dan is het toch meer Razor21 stijl en het moet wel een beetje serieus zijn.
  zondag 2 maart 2008 @ 19:00:11 #167
90400 longinus
Hollander
pi_57110260
http://www.burorenkema.nl/2007/05/de_film_van_ome_bos.php

zo te zien zijn er veel meer ome's met films, Als die willem je wil aanpakken moet ie ook deze aanpakken.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zondag 2 maart 2008 @ 19:12:15 #168
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_57110541
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:00 schreef longinus het volgende:

zo te zien zijn er veel meer ome's met films, Als die willem je wil aanpakken moet ie ook deze aanpakken.
LOL inderdaad...
  zondag 2 maart 2008 @ 20:36:03 #169
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57112321
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:00 schreef longinus het volgende:

Nee hoor. Dat is parodie. Parodie is véél vrijer.
  zondag 2 maart 2008 @ 20:39:14 #170
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57112385
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:40 schreef harrypiel het volgende:

[..]

Jezus je bent wel erg PMS bezig zeg; Razor21 en Ome Willem zitten in 2 compleet verschillende niches; geen enkele rechter zal geloven dat die ouwe knakker klanten en dus centen misloopt omdat defilmvanomewilders zoveel mensen weg zou trekken. Of je moet echt zo stom zijn je zoektermen zo allejezus beroerd in google te raggen dat je op razor21's site uitkomt terwijl je Ome Willem voor weet ik wat voor evenement of opname wilt boeken. Laat die ouwe lul in zn sop gaar koken, en mss dat jij wel mee kan doen omdat je toch zo graag collateral damage maakt in je kruistocht tegen wilders.

Slap argument overigens: "huilie doen in media want je post hier in GC/WRG"; zoooo . Alsof hij hiermee massapubliciteit wilt opzoeken en een BN'er wilt worden. Hi stelt een gewone vraag op een gewoon forum, antwoord er dan ook als zodanig op, of doe het niet als je het niet (meer) kan.
Je kan ook even naar de context kijken, knurft. Ik voer geen kruistocht tegen Wilders, ik heb al uitgelegd dat het me niks zou kunnen schelen als het een humoristische of kunstzinnige site was geweest die pro-Wilders was. Daar gáát het ook helemaal niet over.

Ik vond het alleen frappant dat het meneertje die graag bij Boulevard wilde komen en meerdere topics opent over zijn contentsloze site het waagt Rutte neer te zetten als een aandachtshoer.
  zondag 2 maart 2008 @ 20:41:20 #171
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57112432
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:41 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Hangt er van af hoe lang je de overtreding blijft begaan, plus de kosten van de civielrechtelijke procedure. Enkele duizenden euro's toch wel, zou ik zeggen.

Overigens zou ik verder zoeken naar een prodeo-advocaat, als ik jou was. Moet je wel een kans maken om de zaak te winnen, en die acht ik klein. Dat is geen politiek statement, dat is enige juridische ervaring.
pi_57112570
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:41 schreef Floripas het volgende:

[..]

Hangt er van af hoe lang je de overtreding blijft begaan, plus de kosten van de civielrechtelijke procedure. Enkele duizenden euro's toch wel, zou ik zeggen.

Overigens zou ik verder zoeken naar een prodeo-advocaat, als ik jou was. Moet je wel een kans maken om de zaak te winnen, en die acht ik klein. Dat is geen politiek statement, dat is enige juridische ervaring.
De naam van zijn site is redelijk geniaal gevonden en hij was de 1e.
Wat TS moet doen is steun zoeken in 't Wilders kamp en dan worden die Willem advocaten helemaal afgefikt.
  zondag 2 maart 2008 @ 20:54:35 #173
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57112737
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:47 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

De naam van zijn site is redelijk geniaal gevonden en hij was de 1e.
Irrelevant.
quote:
Wat TS moet doen is steun zoeken in 't Wilders kamp en dan worden die Willem advocaten helemaal afgefikt.
Ik denk dat het Wilderskamp helemaal niet zit te wachten op een freeloader op het succes van de film, maar goed, hij kan het proberen.
pi_57113015
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:18 schreef soylent het volgende:

[..]

Degene die de zaak verliest
En als partijen er op minnelijke wijze uitkomen, niemand.
Deze vuist op deze vuist en zo gaan we naar boven.
pi_57113134
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:54 schreef Floripas het volgende:

Ik denk dat het Wilderskamp helemaal niet zit te wachten op een freeloader op het succes van de film, maar goed, hij kan het proberen.
In al de ophef die inmiddels om die peroxide cowboy is ontstaan lijkt me deze url wel de moeite waard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')