Had een mail gestuurd met het voorstel dat hij hem mag kopen, en dat ik dan de helft van het bedrag overmaak aan een goed doel. Geen reactie gehad.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe zit 't nu met de dreigingen van de advocaten van öme willem"?
Waarom geen contact opnemen met Geert? Dan kun je gelijk brainstormen over de site content enzo, de naam is wel goed gekozen. Wilders wie kent 'm niet.....Ome Sjakie liep in zijn nakie......quote:Op zondag 2 maart 2008 16:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Had een mail gestuurd met het voorstel dat hij hem mag kopen, en dat ik dan de helft van het bedrag overmaak aan een goed doel. Geen reactie gehad.
Maar in de brief staat ook dat ik het schriftelijk moet doen, dus morgen zet ik even snel een brief in elkaar en gaat dan op de bus.
Naam is in elk geval niet gratis voor hem..zal even lekker worden
nee, is alleen Floripas die even haar aversie jegens wilders moet blijken door er in een topic dat slechts zijdelings over wilders (nl. over een site over die film die nog moet komen) even quasi-bijdehand over moet doen. Vrouwke, plz, don't, aan dat soort offtopic geneuzel heeft de TS niets. Je mag je gal op de frontpage spuien; genoeg draadjes daar.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:56 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
hoezo? het heeft toch helemaal_niks met ome willem te maken?
Het leuke is als je beide filmpjes tegelijk afspeelt klinkt best aardig die orgelquote:Op zondag 2 maart 2008 16:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind dat draaiorgel wel wat.
Ik help je wel ff. moment.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Het leuke is als je beide filmpjes tegelijk afspeelt klinkt best aardig die orgel![]()
Nee hoor. Ik dacht alleen eerst dat het om een parodiesite ging. Of-ie nou voor of tegen Wilders is, dat maakt me geen reet uit. Humor is humor.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:52 schreef harrypiel het volgende:
[..]
nee, is alleen Floripas die even haar aversie jegens wilders moet blijken door er in een topic dat slechts zijdelings over wilders (nl. over een site over die film die nog moet komen) even quasi-bijdehand over moet doen. Vrouwke, plz, don't, aan dat soort offtopic geneuzel heeft de TS niets. Je mag je gal op de frontpage spuien; genoeg draadjes daar.
Erg knap die vooruitziende gaves, waar leer je die?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik dacht alleen eerst dat het om een parodiesite ging. Of-ie nou voor of tegen Wilders is, dat maakt me geen reet uit. Humor is humor.
Maar TS heeft deze site alleen maar geopend om er de film van Wilders op te hosten om dataverkeer te trekken. Een rechter ziet het verschil heus wel tussen iemand die een humoristisch of politiek statement probeert te maken of iemand die een slaatje probeert te slaan uit twee publieke figuren, en die zal ook navenant oordelen.
Hij hoeft niet te oordelen door het aanwezige verschil. Hij moet de wet toepassen. Klaar. slotje.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik dacht alleen eerst dat het om een parodiesite ging. Of-ie nou voor of tegen Wilders is, dat maakt me geen reet uit. Humor is humor.
Maar TS heeft deze site alleen maar geopend om er de film van Wilders op te hosten om dataverkeer te trekken. Een rechter ziet het verschil heus wel tussen iemand die een humoristisch of politiek statement probeert te maken of iemand die een slaatje probeert te slaan uit twee publieke figuren, en die zal ook navenant oordelen.
Ben echt benieuwd hoe de rechter hierover denkt...heb in mijn site zelf geen enkele verwijzing naar Ome Willem.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:21 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te oordelen door het aanwezige verschil. Hij moet de wet toepassen. Klaar. slotje.
Vooruitziende gaves? Jij moet een paar terugleesgaves ontwikkelen. Dat staat hier allemaal in het topic. En kijk even in het archief van die site, trouwens.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Erg knap die vooruitziende gaves, waar leer je die?
Je hoeft niet te reageren als je niets weet van rechtspraak. Daar help je ook TS niks verder mee.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:21 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te oordelen door het aanwezige verschil. Hij moet de wet toepassen. Klaar. slotje.
Jij bent degene die huillie doet in de media, hoor. Ome Willem heeft gewoon zijn advocaat een mail laten sturen. (Waarom geen brief, trouwens?)quote:Op zondag 2 maart 2008 17:26 schreef Razor21 het volgende:
Als ik hem defilmvanomepiet had genoemd had Ome Willem dan ook een advocaat op mij afgestuurd?
Vind het een beetje makkelijk om meteen te gaan dreigen en huilie te doen in de media.
Hoezo? Als ik het zo lees moet ome Willem niks van Wilders hebben en de associatie van zijn merk met Wilders vermijden. Dat is zijn goed recht.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:30 schreef Bob-B het volgende:
Dan wil Ome Willem zeker zelf er een slaatje uitslaan...
Dat idee heb il wel...we horen al 20 jaar niets meer van die vent, en nu probeert ie even mee te liften op het succes van Wilders.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:30 schreef Bob-B het volgende:
Dan wil Ome Willem zeker zelf er een slaatje uitslaan...
Hoe probeert hij in godsnaam mee te liften op het succes van Wilders? Die associatie is door derden bedacht, en niet eens door jou, trouwens.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:33 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat idee heb il wel...we horen al 20 jaar niets meer van die vent, en nu probeert ie even mee te liften op het succes van Wilders.
En het is razor21 zijn goed recht om er geld mee te verdienen. Dat is handel en voor zover ik weet is dat een vrij iets in Nederland.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoezo? Als ik het zo lees moet ome Willem niks van Wilders hebben en de associatie van zijn merk met Wilders vermijden. Dat is zijn goed recht.
Ik doe geen huilie in de media ben ik zelf op tv geweest dan? Enkel mijn site op shownieuws.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij bent degene die huillie doet in de media, hoor. Ome Willem heeft gewoon zijn advocaat een mail laten sturen. (Waarom geen brief, trouwens?)
En geen rechter zal geloven dat jij niet weet dat je site een verwijzing is naar de Film van ome Willem.
Ook al is het misschien niet helemaal door mij bedacht ik doe er uiteindelijk wel iets mee waar andere liggen te slapen.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoe probeert hij in godsnaam mee te liften op het succes van Wilders? Die associatie is door derden bedacht, en niet eens door jou, trouwens.
Waarom denk je dat Geert Wilders dan niet meer recht op die domein zou hebben dan een vergeten oom?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vooruitziende gaves? Jij moet een paar terugleesgaves ontwikkelen. Dat staat hier allemaal in het topic. En kijk even in het archief van die site, trouwens.
Huh? Ik dacht al: jij bent zeker geen mod van WGRquote:Op zondag 2 maart 2008 17:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
En het is razor21 zijn goed recht om er geld mee te verdienen. Dat is handel en voor zover ik weet is dat een vrij iets in Nederland.
Het domein is niet van Wilders, en Wilders is geen gedopneerd merk.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Geert Wilders dan niet meer recht op die domein zou hebben dan een vergeten oom?
Zo werkt het merkenrecht niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:36 schreef Razor21 het volgende:
Als Ome Willem echt bang was geweest dan had hij op voorhand al zelf moeten registreren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |