Dan is er tenminste nog iemand die er om lachtquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
Lach je nou om je eigen grappen?
Je 'grappige' filmpje is al verwijderd, dat soort lollige dingen mag je achterwege laten hier.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:33 schreef Yezzeur het volgende:
Oh ja waarschuwing voor mensen met een zwakke maag
Hoi Mistiekquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je 'grappige' filmpje is al verwijderd, dat soort lollige dingen mag je achterwege laten hier.
Ga maar wat datums noemen, het wordt inderdaad wel weer eens tijd voor een meetquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hey ik wil ook verjaardagskusjes van jullie
Wanneer is de meetneem ik de taart mee
![]()
Je bent jarigquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hey ik wil ook verjaardagskusjes van jullie
Wanneer is de meetneem ik de taart mee
![]()
Waar?quote:
Van mij mag je ze schoppen!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:00 schreef Misstique het volgende:
Het valt me gewoon op, that's all. Als jullie dit leuk tijdsverdrijf vinden, be my guest.
Ach ja, wij houden van wat over-expressiequote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:00 schreef Misstique het volgende:
Het valt me gewoon op, that's all. Als jullie dit leuk tijdsverdrijf vinden, be my guest.
We zijn nu eenmaal meer visueel ingesteld..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:27 schreef Misstique het volgende:
Dit topic. Ik word scheel van al die smilies hier.
Hun wel hoor, met die appols!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:54 schreef warrel het volgende:
[..]
We zijn nu eenmaal meer visueel ingesteld..En 1 smilie zegt meer dan 1000 woorden
![]()
![]()
![]()
![]()
Hunquote:
En het oosten...quote:Op zondag 16 maart 2008 15:43 schreef m-kay het volgende:
Goedemiddag Delft! Gelukkig is het hier net zulk mooi weer als in het midden van het land.!
+10 kudows!quote:Op zondag 16 maart 2008 20:04 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ben het hele weekend in Delft gebleven
De busbaan naar tanthof!quote:Op maandag 17 maart 2008 09:29 schreef warrel het volgende:
Wie weet er eigenlijk een leuke rolschaatsroute door Delft met veel paaltjes om mee te kunnen remmen (dat kan ik niet zo goed met m'n rolschaatsen) en asfalt. Kan ik af en toe m'n energie kwijt zodat ik 's avonds kan slapen en zulks

Eng!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De busbaan naar tanthof! [ afbeelding ]
Wel oppassen voor de tramrails.
Jawel maar daar rijden dan ook meteen volop auto's.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:33 schreef warrel het volgende:
Het liefst een gezellig stukjeLigt er eigenlijk asfalt in de Delftse Hout?
Achter de delftse hout liggen idd wel prima asfaltpaden!quote:Op maandag 17 maart 2008 12:33 schreef warrel het volgende:
Het liefst een gezellig stukjeLigt er eigenlijk asfalt in de Delftse Hout?
De snelweg bedoel je?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Achter de delftse hout liggen idd wel prima asfaltpaden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |