Klopt, in het echt zien ze er nog toffer uitquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:09 schreef frame-saw het volgende:
Ik weet niet of ik ze leuk vind, moet ze in het wild zien lopen denk ik
Hoe raad je het??quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:35 schreef jakkop het volgende:
doordat een vriend met iemand achterop een stoepje op racete toevallig?
Klinkt spannendquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:12 schreef jakkop het volgende:
Waarschijnlijk gewoon een saaie kroeg in een saai dorp in![]()
Zonde, jij barbaar!quote:Trouwens, een fles jenever laten vallen is niet zo leuk...
Thans, NYPC ken ik al, erg leuk. Dit zijn wel het soort dingen die ik zoek.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:16 schreef jakkop het volgende:
Haha Justice natuurlijk![]()
En dan nog:
Hadouken - Tuning in
Does it Offend you, Yeah - Let's make out
New Young Pony Club - Icecream
Blood Red Shoes - It's getting boring by the sea
Milburn - Bring in the boys
Zo heb je in ieder geval een klein lijstje![]()
(Van iedere band zijn natuurlijk veel meer lekkere dansbare nummers, maar zo heb je even een indruk: zoek ze zelf maar op als je t leuk vind)
En nee, het zijn niet allemaal de nieuwste hipste coolste undergroundste into-the-scene'ste nummers, maar daar gaat het niet om.
Dit is meer het slowchat topic voor dansbare Indie liefhebbersquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:46 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Thans, NYPC ken ik al, erg leuk. Dit zijn wel het soort dingen die ik zoek.
Wel jammer trouwens dat ik me eerst door 3 pagina´s aan chat moest werken voordat ik een reactie tegenkwam. Is de chatbox hierboven aan daar niet voor?
Dat is dan ook weer zo drastisch, dan weren we iedereen die niet continu in dit topic postquote:
1. nopequote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:41 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
1. Heb je die solo-platen van John Lennon nu al eens beluisterd?![]()
2. Aisumasen is Japans. Liedje voor Yoko.
3. Iets met een ban.En ach, het is maar een username op een forum. Ik hecht er geen waarde aan.
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:49 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral als het een nickname is die je snel hebt verzonnen voor een kloon-account.
Alleen dat eerste nummer kende ik niet. Die andere zijn van zo'n akoestisch album dat hij al een tijdje terug heeft gereleased, Sideline Piraaaate..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:02 schreef JeroenV het volgende:
Voorprogramma vond ik ook niet goed nee. De zanger had net zo'n aardappel in zijn keel als Dinand.
Zoals gezegd viel het mij mee. Het straalde energie uit en dat kwam in ieder geval goed over op de zaal. De afsluiter vond ik trouwens wel perfect gekozen. En nieuwe nummers horen is leuk, maar het haalt wel vaak de vaart eruit. En opkomen met een nieuw nummer is niet het slimste wat je kan doen.
En Meneer Reverend was buiten het zingen om natuurlijk ook niet te verstaan met hetzelfde Sheffieldse accent als Alex Turner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |