quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:08 schreef Sautor het volgende:
Willen er nog meer mensen naar R&TM? Heb nog steeds een kaartje over
Welkomquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:34 schreef cassettebandje het volgende:
Wat zijn volgens jullie nu DE leuke indie-hits van dit moment om op te dansen?
Ik vind zelf Ready for the Floor van Hot Chip erg fijn. Ben benieuwd naar meer suggesties!
Wat zoek je precies? Vind je muziek zoals Franz Ferdinand of Arctic Monkeys ook dansbaar? Of zoek je het meer in de electro-hoek?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:34 schreef cassettebandje het volgende:
Wat zijn volgens jullie nu DE leuke indie-hits van dit moment om op te dansen?
Ik vind zelf Ready for the Floor van Hot Chip erg fijn. Ben benieuwd naar meer suggesties!
copy that!quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:10 schreef MaJo het volgende:
Ik ga naar Londen2 keer
![]()
Hoe indie is dat
aanbieding bij Ryan Air voor een 10tje
Dat probeerde ik ook al, niet gelukt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:08 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Als ik het kaartje gratis krijg
Ik kan heel lief kijken misschien?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:19 schreef jakkop het volgende:
[..]
Dat probeerde ik ook al, niet gelukt.
Kom je nog langs Vijfhuizen misschien?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:20 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik kan heel lief kijken misschien?
Gisteravond keek ik ook heel lief naar de man van het studentencafé en toen mochten we binnen ook al hadden we geen collegepas.
Ligt Vijfhuizen ergens in het Noorden, in het Zuiden, Noord-Westen of in het Zuid-Westen? Dan nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:21 schreef Goover het volgende:
[..]
Kom je nog langs Vijfhuizen misschien?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:10 schreef MaJo het volgende:
Ik ga naar Londen2 keer
![]()
Hoe indie is dat
aanbieding bij Ryan Air voor een 10tje
Moet je zeker doenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Staat ook nog op mijn ToDo lijstje, London bezoeken
Aanbieding is van maart tot juni. Je kunt nog tot donderdag boeken. En wat is nou een tientje voor een retour?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:23 schreef JeroenV het volgende:
Oeeeh MaJo, wanneer is dat? Ik zit al een tijd te plannen om te gaan! Alleen vanwege laksheid van vrienden gaat het voorlopig nog niet deurrr
En jammer dat iedereen afhaakt voor R&tM. Ik ben zelf ook redelijk dood na gister, maar heb er wel zin in.
Ik ietsje vakerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:33 schreef AMDB het volgende:
Bah, gister Ndrgrnd is in het water gevallen omdat een vriend het nodig vond om met iemand achterop in volle vaart een stoeprandje op te rijden, dag achterwiel
Oh en Londen is tof, 2x geweest![]()
Geen idee, ff kijken...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:23 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ligt Vijfhuizen ergens in het Noorden, in het Zuiden, Noord-Westen of in het Zuid-Westen? Dan niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |