Van Universal geloof ik. En van de meeste indie-labels komen ze vaak gewoon wel op, want (de meeste) indie-labels zijn tof.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:44 schreef Sautor het volgende:
Alle Paradiso concerten komen op Fabchannel toch?
Niet alleen van Universal hoor. Ligt gewoon per band verschillend, los van het label...quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Van Universal geloof ik. En van de meeste indie-labels komen ze vaak gewoon wel op, want (de meeste) indie-labels zijn tof.
Ja leuk dat ik in beeld was. Gelukkig zag je me niet op de drums vallenquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:41 schreef jakkop het volgende:
Los campesinos staat @fabchannel. En ik zag f-s nog voorbij hobbelen tijdens sweet dreams, sweet cheeks.
en ik ben natuurlijk weer uitgebreid in beeld gebracht.
Meende laatst ergens gelezen te hebben dat het merendeel van de concerten daar (dat zal het hem waarschijnlijk in zitten) online komenquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Van Universal geloof ik. En van de meeste indie-labels komen ze vaak gewoon wel op, want (de meeste) indie-labels zijn tof.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..] en speelt 'ie geen Pixies-nummers. [..]
Je mag hem wel tegen de originele prijs, dus 15.15, overnemenquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:49 schreef jakkop het volgende:
[..]
Aangezien je em toch niet kan verkopen bij iemand aan de deur, mag je em best bij de deur aan mij geven. geen probleem hoor.
Heb hem in december vorig jaar wel eens geluisterd, vond het niet veel soeps eerlijk gezegd, maar gewoon niet mijn stijl eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:20 schreef Pistoleke het volgende:
Zijn er trouwens ook anderen hier die regelmatig 'de' Indie playlist beluisteren? Elke maand is er een nieuwe editie die wordt samengesteld door een stelletje liefhebbers met veel tijd en een redelijk goede smaak.
Ik vind ze juist altijd behoorlijk voorspelbaar qua keuzes. Voor echt verrassende muziek kun je beter de Forkcast van Pitchfork dagelijks bijhouden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:20 schreef Pistoleke het volgende:
Zijn er trouwens ook anderen hier die regelmatig 'de' Indie playlist beluisteren? Elke maand is er een nieuwe editie die wordt samengesteld door een stelletje liefhebbers met veel tijd en een redelijk goede smaak.
LoL @ 'linkse rakker kring'-opmerkingquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:19 schreef -skippybal- het volgende:
Nou, dat was even tof. Kwam 'ie aan lopen uit het park met z'n gitaartje en zonnebril, linkse-rakker kring er om heen en een stuk of zes nummers spelen.
En daarna nog de weg vragen naar Doornroosje
Ik vind de Chiefs niet zo leuk meer..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:01 schreef jakkop het volgende:
Kaiser Chiefs hebben 2 nieuwe nummers gespeeld bij NME awards
Achja, ik heb er al een paar nieuwe bandjes door ontdekt (Voxtrot) dus mij maakt het niet heel erg uit of ze nou up-to-date zijn of niet...quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:57 schreef jakkop het volgende:
Ze zijn meestal niet bijzonder up-to-date inderdaad.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 04:18 schreef Sautor het volgende:
[..]
Achja, ik heb er al een paar nieuwe bandjes door ontdekt (Voxtrot)
Ik denk dat ik het wel weetquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:08 schreef jakkop het volgende:
Helaas. Maar er staan trouwens veel meer mensen in beeld, dus nie segguh wie ik ben.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:08 schreef Sautor het volgende:
Willen er nog meer mensen naar R&TM? Heb nog steeds een kaartje over
Welkomquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:34 schreef cassettebandje het volgende:
Wat zijn volgens jullie nu DE leuke indie-hits van dit moment om op te dansen?
Ik vind zelf Ready for the Floor van Hot Chip erg fijn. Ben benieuwd naar meer suggesties!
Wat zoek je precies? Vind je muziek zoals Franz Ferdinand of Arctic Monkeys ook dansbaar? Of zoek je het meer in de electro-hoek?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:34 schreef cassettebandje het volgende:
Wat zijn volgens jullie nu DE leuke indie-hits van dit moment om op te dansen?
Ik vind zelf Ready for the Floor van Hot Chip erg fijn. Ben benieuwd naar meer suggesties!
copy that!quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:10 schreef MaJo het volgende:
Ik ga naar Londen2 keer
![]()
Hoe indie is dat
aanbieding bij Ryan Air voor een 10tje
Dat probeerde ik ook al, niet gelukt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:08 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Als ik het kaartje gratis krijg
Ik kan heel lief kijken misschien?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:19 schreef jakkop het volgende:
[..]
Dat probeerde ik ook al, niet gelukt.
Kom je nog langs Vijfhuizen misschien?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:20 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik kan heel lief kijken misschien?
Gisteravond keek ik ook heel lief naar de man van het studentencafé en toen mochten we binnen ook al hadden we geen collegepas.
Ligt Vijfhuizen ergens in het Noorden, in het Zuiden, Noord-Westen of in het Zuid-Westen? Dan nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:21 schreef Goover het volgende:
[..]
Kom je nog langs Vijfhuizen misschien?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:10 schreef MaJo het volgende:
Ik ga naar Londen2 keer
![]()
Hoe indie is dat
aanbieding bij Ryan Air voor een 10tje
Moet je zeker doenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Staat ook nog op mijn ToDo lijstje, London bezoeken
Aanbieding is van maart tot juni. Je kunt nog tot donderdag boeken. En wat is nou een tientje voor een retour?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:23 schreef JeroenV het volgende:
Oeeeh MaJo, wanneer is dat? Ik zit al een tijd te plannen om te gaan! Alleen vanwege laksheid van vrienden gaat het voorlopig nog niet deurrr
En jammer dat iedereen afhaakt voor R&tM. Ik ben zelf ook redelijk dood na gister, maar heb er wel zin in.
Ik ietsje vakerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:33 schreef AMDB het volgende:
Bah, gister Ndrgrnd is in het water gevallen omdat een vriend het nodig vond om met iemand achterop in volle vaart een stoeprandje op te rijden, dag achterwiel
Oh en Londen is tof, 2x geweest![]()
Geen idee, ff kijken...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:23 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ligt Vijfhuizen ergens in het Noorden, in het Zuiden, Noord-Westen of in het Zuid-Westen? Dan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |