Soulwax live en 2 Many DJ's klinkt dan wel weer leuk, maar: De Jeugd van Tegenwoordig, Le Le en AKA The Junkies... Dat is alleen grappig, maar om er nou live heen te gaan....quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:54 schreef jakkop het volgende:
Tijdens Koninginnenacht op 29 april viert Soulwax feest in de Heineken Music Hall, met Radio Soulwax presents Part of the Weekend Never Dies. Het avondvullende programma bestaat uit Soulwax live, 2 Many DJ's, Vitalic live, Goose (dj set), De Jeugd van Tegenwoordig, Joost van Bellen, Le Le en AKA The Junkies.
Kaartverkoop voor dit evenement start zaterdag 1 maart. Kaarten zijn ¤ 32,50
(excl. servicekosten).
Klinkt best vet
True, dan is het al helemaal niet verstandig om mij 'Konijntje Wiebelen' te laten horenquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:45 schreef Mr.Brightside het volgende:
vergeet niet dat je op koninginnenacht toch niet niet nuchter bent
Ik hoorde dat nummer gisteren voor het eerst. Mijn Godquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:48 schreef Goover het volgende:
[..]
True, dan is het al helemaal niet verstandig om mij 'Konijntje Wiebelen' te laten horenOf 'Skinny Jeans'
Goed bezig. 3 punten voor jou! Die meneer gaat nog altijd mee als t-shirt verkoper bij de stand van AM.quote:
Valt wel mee, toch. Het is gewoon mijn imago.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:39 schreef jakkop het volgende:
[..]
En waarom weet jij ieder gesprek om te buigen naar arctic monkeys?
Soulwax/2ManyDJ's begin dit jaar in Paradiso gezien, was geweldig. Aanrader dus.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tof! Ik ga om 1600 hier de trein pakken en dan moet ik daar wel om 1700 aankomen
En die Koninginnenach is wel erg gaaf. Soulwax/2ManyDJ's en Vitalic zijn beide![]()
En iemand vanavond nog naar QOTSA?
Ging je nou zo nog naar Frank Black?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:12 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Goed bezig. 3 punten voor jou! Die meneer gaat nog altijd mee als t-shirt verkoper bij de stand van AM.
[..]
Valt wel mee, toch. Het is gewoon mijn imago.
[..]
Soulwax/2ManyDJ's begin dit jaar in Paradiso gezien, was geweldig. Aanrader dus.
Ik ga niet naar QOTSA, om de reden dat ik het zo zonde vind om naar een band te gaan in de HMH, terwijl ze een korte tijd daarvoor nog in Paradiso gespeeld hebben en toch weer op alle festivals staan. Zelfde reden dat ik niet naar Editors ga. Editors heb ik nu 10 keer gezien. Meerdere keren in zaaltjes met 300 man, de doorbraak op Lowlands, de Alpha-tent Lowlands, Pinkpop-optreden, en zelfs nog in 013 eind vorig jaar. Dan ga je geen 35 euro uitgeven om ze met 7000 man in de HMH te zien. Al kan het net zo goed zijn dat ik er gewoon weer bij ben, hoor.
Klinkt uitnodigend in elk geval...quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:15 schreef -skippybal- het volgende:
Als je me denkt te herkennen (halflang donker haar, baard, witte sneakers, lange beige, wollen jas, non-stop roken) en me op bier wilt trakteren moet je maar even hoi zeggen![]()
Aangezien je em toch niet kan verkopen bij iemand aan de deur, mag je em best bij de deur aan mij geven. geen probleem hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:13 schreef Sautor het volgende:
Kut, heb een afzegging voor R&TM. Zit nu dus nog met een kaartje en veel mensen die niet mee willen / kunnen omdat ze of R&TM niet kennen (538 luisteraars) of geen geld hebben
Nee niet allemaal, gezeik met rechten enzo. jammer, pindakaas.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:44 schreef Sautor het volgende:
Alle Paradiso concerten komen op Fabchannel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |