Voor een tientje ben je er nog nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ietsje vakerDenk vroeger iets van 10x, toen 7 maanden gewoond en daarna nog 2x teruggeweest. De laatste keer is alleen al 2,5 jaar geleden dus het werd wel weer tijd
Nee daar kom ik niet langsquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:40 schreef Goover het volgende:
[..]
Geen idee, ff kijken...
Daarzo:
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=vijfhuizen&sll=52.151425,4.484873&sspn=0.012508,0.029182&ie=UTF8&ll=52.387335,4.921875&spn=0.398117,0.933838&z=10&iwloc=addr
Ik ga samen met een goede vriend, nog 2 van zijn vrienden zouden mee gaan. Eentje die is nu ziek, die woont daar en heeft daar zijn kaartje. Maar ik weet niet of hij hem weg gaat geven.... Ik ken die gast verder ook niet.
In mijn oude huisquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:41 schreef Goover het volgende:
[..]
Voor een tientje ben je er nog nietWaar verblijf je dan?
Ik ben een prinsesje.quote:
Inderdaad, vooral als het een nickname is die je snel hebt verzonnen voor een kloon-account.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:48 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ben een prinsesje.
Wat is het eigenlijk verschrikkelijk om met je nickname aan te worden gesproken![]()
Je hebt veel goedkope (relatief danquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:43 schreef jakkop het volgende:
Mijn vraag![]()
MaaaaaJo: Wat is een (goedkope) goeie verbijfplaats?
Ik wilde ooit een post plaatsen en het engelse woordenboek lag voor mequote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:49 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral als het een nickname is die je snel hebt verzonnen voor een kloon-account.
Ja best wel. En dan heb ik ook nog eens een kutusername die ik nooit had moeten kiezen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:48 schreef frame-saw het volgende:
Wat is het eigenlijk verschrikkelijk om met je nickname aan te worden gesproken![]()
En die lag op 2 bladzijden open, de f van frame en de s van saw? ofzo? Ik snap het noet geloof ik.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:53 schreef frame-saw het volgende:
Ik wilde ooit een post plaatsen en het engelse woordenboek lag voor me![]()
Waarom ben je niet weer op je oude naam gaan posten eigenlijk? Iedereen weet toch welke dat wasquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:49 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral als het een nickname is die je snel hebt verzonnen voor een kloon-account.
Ja moet je doenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:53 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ja best wel. En dan heb ik ook nog eens een kutusername die ik nooit had moeten kiezen.
@MaJo: je brengt me op goeie ideeen, ik zit er nu toch wel heel hard over na te denken om een weekendje London te boeken, om mij slagen (of zakken) te vieren
Ja ik weet niet of het Engels-Nederlands of Nederlands-Engels was, waarschijnlijk het tweede en sloeg ik hem open op figuurzaagquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:54 schreef jakkop het volgende:
[..]
En die lag op 2 bladzijden open, de f van frame en de s van saw? ofzo? Ik snap het noet geloof ik.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:59 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of het Engels-Nederlands of Nederlands-Engels was, waarschijnlijk het tweede en sloeg ik hem open op figuurzaag
Mijn prachtige oude (maar ook niet de eerste, ghehe) username 'mindgames' slaat op het zwaar onderschatte meesterwerk van John Lennon: Mind Games uit 1973. Ik wilde nog een ander nieuw account achter de hand hebben, waar je toch een link in zou kunnen ontdekken met mijn meestgebruikte useraccount.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:53 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik wilde ooit een post plaatsen en het engelse woordenboek lag voor me![]()
Waar komt jouw naam dan in godsnaam vandaan?
Aha.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:04 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Mijn prachtige oude (maar ook niet de eerste, ghehe) username 'mindgames' slaat op het zwaar onderschatte meesterwerk van John Lennon: Mind Games uit 1973. Ik wilde nog een ander nieuw account achter de hand hebben, waar je toch een link in zou kunnen ontdekken met mijn meestgebruikte useraccount.
Aangezien de meeste titels van nummers op het album niet echt geschikt zijn als username, koos ik voor een nickname waarvan niemand de betekenis zou weten: Aisumasen, track 3 van het album. Dat is één van de mooiste nummers van het album, zo droevig. Aisumasen betekend ook 'I'm Sorry'. Heeft verder niets met de persoon achter de username te maken, wees niet bang!
Omdat 'Aisumasen (I'm Sorry)' niet op YouTube staat, allemaal even luisteren naar de titel-track van het album:
John Lennon - Mind Games. Moet je eigenlijk in vol stereo horen, maar ja. Zeer leuke beelden ook.
Klinkt mooiquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:04 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Mijn prachtige oude (maar ook niet de eerste, ghehe) username 'mindgames' slaat op het zwaar onderschatte meesterwerk van John Lennon: Mind Games uit 1973. Ik wilde nog een ander nieuw account achter de hand hebben, waar je toch een link in zou kunnen ontdekken met mijn meestgebruikte useraccount.
Aangezien de meeste titels van nummers op het album niet echt geschikt zijn als username, koos ik voor een nickname waarvan niemand de betekenis zou weten: Aisumasen, track 3 van het album. Dat is één van de mooiste nummers van het album, zo droevig. Aisumasen betekend ook 'I'm Sorry'. Heeft verder niets met de persoon achter de username te maken, wees niet bang!
Omdat 'Aisumasen (I'm Sorry)' niet op YouTube staat, allemaal even luisteren naar de titel-track van het album:
John Lennon - Mind Games. Moet je eigenlijk in vol stereo horen, maar ja. Zeer leuke beelden ook.
Ja euh, je wilt een gratis kaartje of je wilt het nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:44 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee daar kom ik niet langs![]()
Kan jij hem niet voor me ophalen?
1. Heb je die solo-platen van John Lennon nu al eens beluisterd?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt mooiJohn Lennon is natuurlijk sowieso
Ik zou me echt eens meer in zijn solowerk moeten verdiepen, hij is 'by far' mijn favoriete Beatle
Wat voor taal is Aisumasen dan?
En om terug te komen op mijn vraag: waarom post je niet weer onder mindgames?
Nu ben je een beetje laatquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:40 schreef Sautor het volgende:
Kan ik iemand nog verblijden met een gratis R&TM kaartje? Je raakt die dingen gewoon niet kwijt
(jakopp?)
Mijn huisgenoten spreken me wel eens met m'n nickname aanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:48 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb er een overquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:10 schreef frame-saw het volgende:
Zijn er nog kaartjes over? Dan delen we de kosten en reizen we samen.
Goh wat een geniaal idee terwijl ik in bed hoor.
Oké ik ben gewoon te dood om te gaan.
Nee niet echt, All Stars aan 't uitzoeken, na maandenlang vrienden uitgelachen te hebben ben ik erachter gekomen dat die dubbele All Stars toch wel erg tof zijnquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:34 schreef frame-saw het volgende:
Whoee. Nog wat te vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |