http://www.youtube.com/watch?v=haV2HT6evF8quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:59 schreef Klopkoek het volgende:
Zag het gisteren toevallig op De Wereld Draait Door:
http://nl.youtube.com/watch?v=qCBmuxH0XJw
Mijn God, is die rommel echt ooit uitgezonden?Weg met dat songfestival zou ik zeggen.
Kan ik er wat aan doen dat ik een anaal gefixeerde neuroot ben die *stampvoet* *stampvoet* wil dat het god...ver...domme... minder stormt...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:44 schreef Montov het volgende:
[..]
Had je weergod Piers Corbyn maar niet moeten beledigen.
Ook meegedaan aan songfestival? Wat een troep. Weg ermee.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:46 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=haV2HT6evF8
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Zooow, ik kan weer voor 213 euro 60 kakken dit jaar.
Voordeelpak pleepapier van de Makro?quote:
Voor 213 euro?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Voordeelpak pleepapier van de Makro?
Ik denk dat die daar wel 5 jaar van kan schijten.quote:
Hoe kan het dan sierenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hij is ook niet bedoeld om naar te kijken.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik denk dat die daar wel 5 jaar van kan schijten.
quote:
Kijk hier maar eens.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:19 schreef du_ke het volgende:
Daar bouwen die waterschappen hele mooie kantoren van
Aan de andere kant gaan goede gebouwen ook wel lang mee. Heb een tijdje bij een waterschap gewerkt met een ruim 15 jaar oud gebouw dat er gewoon nog heel erg goed en vrij nieuw uitziet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens.
http://www.waterschaprivi(...)e/onze_nieuwe_manier
Degelijkheid is een vereiste, maar het is wel gemeenschapsgeld. Bovendien hebben Waterschapen geen enkele prestige.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aan de andere kant gaan goede gebouwen ook wel lang mee. Heb een tijdje bij een waterschap gewerkt met een ruim 15 jaar oud gebouw dat er gewoon nog heel erg goed en vrij nieuw uitziet.
Klopt ze smijten voor een deel echt met geld, vooral mbt randzaken waardoor hun kerntaken soms in het gedrang komen. Probleem is ook dat ze vaak uit fusies zijn ontstaan (tussen waterschappen en zuiveringsschappen en daarna waterschappen onderling) en bij een fusie "hoort" vaak overal een nieuw gebouw (ook bij bedrijven)quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Degelijkheid is een vereiste, maar het is wel gemeenschapsgeld. Bovendien hebben Waterschapen geen enkele prestige.
Geweldig dat andermans geld uitgeven.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:37 schreef du_ke het volgende:
Klopt ze smijten voor een deel echt met geld, vooral mbt randzaken waardoor hun kerntaken soms in het gedrang komen.
Het drama van (Europese) aanbestedingsregels van de overheid. Iedereen moet elkaar onderbieden totdat niemand meer voor de overheid wil werken omdat het de tijd niet waard is.quote:Rijksmuseum nog later heropend
AMSTERDAM - De verbouwing van het Rijksmuseum loopt vertraging op wegens problemen met de aanbesteding. De heropening van het museum wordt hierdoor twee jaar uitgesteld en vindt naar verwachting eind 2012 of begin 2013 plaats.
Dat meldt het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap dinsdag. Een van de twee aannemers die zich voor de opdracht hadden gemeld trok zich in juli terug. Het andere bedrijf maakte vorige maand zijn offerte bekend. De aanbieding bedroeg 222 miljoen euro, terwijl voor de verbouwing 134 miljoen euro was begroot.
Onaanvaardbaar
Het ministerie vindt het verschil van 88 miljoen euro te groot en bestempelt het bod als 'onaanvaardbaar'. De Rijksgebouwendienst, het Rijksmuseum en het ministerie hebben daarom besloten een nieuwe aanbestedingsprocedure te beginnen.
De nieuwe opdracht wordt Europees aanbesteed. De eerste aanbiedingen van aannemers worden op zijn vroegst verwacht in het najaar.
Uitgesteld
De verbouwing van het museum, die in 2003 begon, zou in eerste instantie dit jaar zijn afgerond. In 2006 zorgden aanpassingen aan het ontwerp voor het hoofdgebouw en de procedure voor vergunningen al voor vertraging. De geplande opening werd uitgesteld naar 2010, maar dat jaar wordt nu dus ook niet meer gehaald.
Gastmusea
Tijdens de renovatie van het museum is een klein gedeelte van de collectie te zien in de Philipsvleugel. Een tiental gastmusea toont ook delen van de collectie.
bron: Nu.nl
http://www.mcclatchydc.com/iraq/story/28991.htmlquote:Unlike Bush, who's traveled to Iraq twice unannounced and on his last visit never left an American base in Anbar province, Ahmadinejad not only announced his trip in advance but also is planning to visit two major Shiite Muslim holy sites, Karbala and Najaf, at the end of a mammoth Shiite pilgrimage that was marred by a suicide bombing.
(...)
During his visit, Ahmadinejad will receive a formal ceremonial welcome — which Bush thus far hasn't had — and will talk with Prime Minister Nouri al Maliki and President Jalal Talabani. In addition to visiting Najaf and Karbala, he requested a trip to Samara — a far more dangerous trip into hostile Sunni territory, where the destruction of a Shiite shrine helped spark sectarian warfare — but his hosts turned that down.
Heb je nog geld over van je uitkering om je ervoor te laten behandelen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik een anaal gefixeerde neuroot ben die *stampvoet* *stampvoet* wil dat het god...ver...domme... minder stormt...
http://thinkprogress.org/2008/02/29/bush-tyrants/quote:It will send a discouraging message to those who wonder whether America will continue to work for the freedom of prisoners. It will give great status to those who have suppressed human rights and human dignity. […]
Sitting down at the table, having your picture taken with a tyrant such as Raul Castro, for example, lends the status of the office and the status of our country to him. He gains a lot from it by saying, look at me, I’m now recognized by the President of the United States.
Dar zeg je steeds, maar ik merk er geen moer van.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:46 schreef Monidique het volgende:
Apropos, wat ben je uitzonderlijk vrolijk vandaag.
quote:
heuh brigade M aan het woord?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:43 schreef Apropos het volgende:
Laf, lui en lelijk
Bitches zitten aan m'n penis
quote:
DVD is uit, blu-straal is koning en downloads keizer.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Bas is tevreden. [ afbeelding ] Dit siert nu m'n hifi set.
Hij staat er niet vanwege z'n dvd kunsten. Het gaat om het afspelen van cds....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:05 schreef Napalm het volgende:
[..]
DVD is uit, blu-straal is koning en downloads keizer.
Lang leve newsgroups.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:06 schreef Monidique het volgende:
Je downloadt over het algemeen geen blu-ray-rips of zelfs DVD... En zelfs dan...
Ja, dat gebeurt, heb ik in ook gehoord.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
mmmm accu vd laptop is leeg.
Wrom geen dedicated CD speler dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hij staat er niet vanwege z'n dvd kunsten. Het gaat om het afspelen van cds....
Tru.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:06 schreef Monidique het volgende:
Je downloadt over het algemeen geen blu-ray-rips
Niet?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:06 schreef Monidique het volgende:
DVD...
ben je beter af met een HT-pc?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:06 schreef Monidique het volgende:En zelfs dan...
Speelt die NAD divx af dan? ZIe je niet vaak bij de betere merken. OBovendien gewoon investeren in een goede verbinding en dan download je gewoon normale DVD bestanden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:35 schreef Monidique het volgende:
Nee, kun je gewoon DivX bekijken via gebrande DVD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |