dagje schavot zal hem goed doen!quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups....nagels uittrekken, vierendelen, pek er overheen, stenigen, etc....![]()
Edit: ze moeten hem als attractie op marktpleinen zetten.....![]()
Ja, ik ga zo boodschappen doen en ik wil aan de tuin.....quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog wat zinnigs van plan vandaag??
Duurde ff, moest ff een was wegwerken
En kut...ik moet nog strijken ook......quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo boodschappen doen en ik wil aan de tuin.....
dat wil ik de hele week al
Hoezo? je wil toch niet wandelen hé...
Strijken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En kut...ik moet nog strijken ook......
quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo boodschappen doen en ik wil aan de tuin.....
dat wil ik de hele week al
Hoezo? je wil toch niet wandelen hé...
Hoeveel kilometer had je in gedachten en waar?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Die had je snel door, je bent iig lekker alert vandaag
Zelfs ik strijk vrijwel nooit...... alleen als het echt, echt, echt moet... gelukkig heb ik niet zoveel blouses, en is een deel daarvan ook nog "kreukblouse" dus die horen ongestrekenquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe jij dat nooit....?
Tussen de 3 en 4.5 ofzo, Staverden?? Of bij boshuis Drie kan ook.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer had je in gedachten en waar?
Morgen doen? in de middag? Gaan we daarna ergens wat eten.....idee?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tussen de 3 en 4.5 ofzo, Staverden?? Of bij boshuis Drie kan ook.
'k Heb nog wat zakgeld over.....korte maand hèquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgen doen? in de middag? Gaan we daarna ergens wat eten.....idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |