Werk zelf ook in de mediawereld en we hebben regelmatig prijsvragen. Vaak krijg je gewoon geautomatiseerde mails binnen op prijsvragen met 't antwoord +naw. Maar als je dan een mail ontvangt van iemand die helemaal fan van iemand is en een hele leuke mail stuurt dan pak je die er vanzelf uit...quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
weer wat geleerd dus, dus als ik voortaan meedoe met een prijsvraag kan ik beter er een heel lulverhaal bij op hangen ipv alleen het goede antwoordvind het een rare gang van zaken, goed is goed en onder de goede inzendingen wordt het verloot wordt t gezegd niet als je je motivatie erbij zet maak je meer kans
Nouja dan weten we dat ook weer en ik kreeg t vial GIEL mail ook binnen jaquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:18 schreef jmac het volgende:
[..]
Werk zelf ook in de mediawereld en we hebben regelmatig prijsvragen. Vaak krijg je gewoon geautomatiseerde mails binnen op prijsvragen met 't antwoord +naw. Maar als je dan een mail ontvangt van iemand die helemaal fan van iemand is en een hele leuke mail stuurt dan pak je die er vanzelf uit...
Oh Jason = maandag ook @ Giel.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:04 schreef JeroenV het volgende:
Maar wat is nu het verschil met de versie die ik al ruim een jaar heb en die nu uit is? Ik heb eerlijk gezegd al die tijd gedacht dat I'm yours al die tijd op een oudere cd stond oid.
Veel plezierquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:43 schreef Cybart het volgende:
JAAAAAA< ik ga naar Met Michiel![]()
door de kamer jump
Wrijf het er maar in...asoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:15 schreef Numbie het volgende:
Hier nog mensen die naar de showcase gaan? (En met mij en vriend een biertje kunnen drinken?)
Maken we hierbij een deal; mocht er een plek over zijn, en ik kan'm regelen, dan ben je er ook bij. Deal?quote:
Kijk dat zijn goede deals!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:43 schreef Numbie het volgende:
[..]
Maken we hierbij een deal; mocht er een plek over zijn, en ik kan'm regelen, dan ben je er ook bij. Deal?
Die hogesnelheidslijn naar België gaat wel heel snel tegenwoordigquote:Op maandag 3 maart 2008 23:02 schreef Cybart het volgende:
hooooooooooow fokking awsome was that
en nu snel mn foto's enzo bekijken
Zeker zeker!!quote:Op maandag 3 maart 2008 23:02 schreef Cybart het volgende:
hooooooooooow fokking awsome was that
en nu snel mn foto's enzo bekijken
Jazekerquote:Op maandag 3 maart 2008 23:58 schreef Cybart het volgende:
aaah jullie stonden achter het glas toen?
Het is als stemmen bij verkiezingen: heb nooit 't gevoel dat mijn ene aanschaf (kuch: download) 't verschil maakt. (en dan krijg je: maar ja als iedereen zo denkt..)quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:52 schreef Numbie het volgende:
20 euro zal mraz niet kosten denk ik, ik denk eerder iets van 18 euro. Daarnaast telt een verkoop bij CD-WOW niet als verkoop in Nederland, aangezien die hun cd's uit Singapore halen volgens mij. Ik ga em gewoon met 25% korting kopen in NL, tegenvallende sales waren al de reden dat de 2e cd niet is uitgebracht, wil niet dat dat bij de volgende cd weer gebeurd.
En helaas dachten er bij Mraz's eerste cd enkele duizenden zo... Dus iedereen kopen die plaat mensen; ik zie het altijd meer als een investering in een goede artiest, dan als een aanvulling in m'n benno-kastje...quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Het is als stemmen bij verkiezingen: heb nooit 't gevoel dat mijn ene aanschaf (kuch: download) 't verschil maakt. (en dan krijg je: maar ja als iedereen zo denkt..)
Zijn niet mijn woorden, maar die van zeer gewaardeerde collega's, en ook dj Gerard Ekdomquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Airplayhit is ook wel een tikkie aan de enthousiaste kant he....
Ik denk dat dat al LANG gebeurd is (dat ze nu mp3's zijn).quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:32 schreef Numbie het volgende:
Mag ik ajb iedereen op het hart drukken dat dit absoluut niet naar mp3 mag worden omgezet. Het zou mij namelijk niet verbazen als deze opnames nog een keertje legaal, en van veel betere kwaliteit, beschikbaar komen...
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:19 schreef Rubbish11 het volgende:
Jason Mraz was voor mij toch wel dé verassing van Rock Werchter vorig jaar! Wat was dat heerlijk zeg, 's middags in de Marquee. Stromende regen buiten, en een heerlijke show.
Ik had er nog nooit van gehoord van te voren.
Ik denk dat ik dan mn eerst geborene zal moeten geven aan diegene die Picnic in the Park organiseertquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:33 schreef Laertes het volgende:
Zou cool zijn als ie ook naar Picnic in the Park zou komen, maar dat zal wel niet
Neeeeej! Niet met Colbie Caillat vergelijken! Sara is live echt zo goed. Er staan hele jazzy versies van bijvoorbeeld Vegas op Youtube waar ze echt wel een hele andere kant van zichzelf laat zien. Ik (en das een persoonlijke mening, dat weet ik,.. Jill vindt dr bijv ook nietsquote:Op zondag 16 maart 2008 18:12 schreef Numbie het volgende:
Haha... Ken haar nog maar net eigenlijk. Vriend kwam er mee aanzetten, zo van, hier gaan we binnenkort mee werken... Vind het persoonlijk niet echt spannend wat ze doet, en totaal niet vernieuwend, maar op zich wel ok. Beetje categorie Colbie Caillat; helemaal-niks-mis-mee-muziek. Ik zet liever de plaat van Duffy op
Dat scoort dus erg goed in Nederland. Niet voor niets dat skyradio zo scoort.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:12 schreef Numbie het volgende:
Vind het persoonlijk niet echt spannend wat ze doet, en totaal niet vernieuwend, maar op zich wel ok. Beetje categorie Colbie Caillat; helemaal-niks-mis-mee-muziek.
Ze komt binnenkort wel, maar geen idee wanneer precies; dus ff de radiostations in de smiezen houden voor promotionele uitingenquote:Op zondag 16 maart 2008 18:50 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Neeeeej! Niet met Colbie Caillat vergelijken! Sara is live echt zo goed. Er staan hele jazzy versies van bijvoorbeeld Vegas op Youtube waar ze echt wel een hele andere kant van zichzelf laat zien. Ik (en das een persoonlijke mening, dat weet ik,.. Jill vindt dr bijv ook niets) denk dat ze wel zeker de real deal is. Zeker als ik dr duetten met bijv. Marc Broussard zie. Denk alleen wel dat een single als Love Song (catchy als ie ook mag zijn) d'r een fout blij-meisjes imago geeft. (Trouwens.. als ze hierheen komt voor promo ofzo kunnen vriendlief of jij dan zodra 't mag ff een hint droppen?
)
Anyway.. back to Jason
Je moet die cd binnenkort maar even luisteren, echt wel lekkere nummers hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 18:12 schreef Numbie het volgende:
Haha... Ken haar nog maar net eigenlijk. Vriend kwam er mee aanzetten, zo van, hier gaan we binnenkort mee werken... Vind het persoonlijk niet echt spannend wat ze doet, en totaal niet vernieuwend, maar op zich wel ok. Beetje categorie Colbie Caillat; helemaal-niks-mis-mee-muziek. Ik zet liever de plaat van Duffy op
Je moet je nummer ook niet aan Jill gevenquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:53 schreef Numbie het volgende:
Werd vanochtend gewoon gebeld mobiel door een maffe megafan die bij een Media Markt werkt die vroeg of ik ff het album voor haar kon meenemen, zodat ze het kon rippen... gestoord zijn sommige mensen.![]()
LOL....ik werk alleen niet bij een MediaMarkt...en kom op 's ochtends mensen bellen, daar doen we niet aanquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:39 schreef jmac het volgende:
[..]
Je moet je nummer ook niet aan Jill geven
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:03 schreef Gosjke het volgende:
Jon McLaughlin is sowieso alop zichzelf
If only that were truequote:Op donderdag 27 maart 2008 17:17 schreef jmac het volgende:
1. Harder werken
2. Zoek een betere werkgever
3. Of geef niet zoveel uit aan andere onzinLife is easy!
Shit, dan ben ik er niet.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:18 schreef jmac het volgende:
NICE!
29 Juni 2008 speelt Jason Mraz op ParkPop in Den Haag. Entree: Gratis!
Nee. Gewoon erheen gaanquote:Op donderdag 3 april 2008 22:05 schreef tha_dark het volgende:
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaDan ben ik net weer terug in Nederland!
Hoef je toch geen kaarten voor te halen ofwel?
quote:Op donderdag 3 april 2008 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:maar dan is Ben Folds ook
maar Jason zal er wel een show aan vastplakken toch? toch?
Pradiso en rockin parkquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:11 schreef tha_dark het volgende:
Waar ergens komt Ben?
Kut dan kan ik niet. Ben die week d'r voor al in Den Haag voor John Mayer. En ik zit met tentamens.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:18 schreef jmac het volgende:
NICE!
omgquote:Op donderdag 3 april 2008 19:18 schreef jmac het volgende:
NICE!
quote:Op donderdag 3 april 2008 19:35 schreef jmac het volgende:
't is maar te hopen dat Nederland niet in de finale van het EK staat (maar goed... dat is gelukkig bijna onmogelijk)
quote:Parkpop eindigt in 2008 op een vroeger tijdstip dan gebruikelijk. Waar het festival in voorgaande jaren om 21.30 stopte, eindigt het dit jaar stipt om 20.30 uur. Deze uitzondering wordt gemaakt vanwege de voetbalfinale van het Europees Kampioenschap die diezelfde avond plaatsvindt. Ook in 2006 maakte Parkpop een uitzondering het festival eerder te beëindigen wegens de voetbalwedstrijd Portugal - Nederland. Het afsluitende optreden van Di-rect werd toen vervroegd. Met de vervroegde beëindiging van het festival komt Parkpop tegemoet aan de voetbalfans die tevens Parkpopliefhebber zijn.
Heb jij tentamens op zondag?quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kut dan kan ik niet. Ben die week d'r voor al in Den Haag voor John Mayer. En ik zit met tentamens.
`quote:Op woensdag 9 april 2008 15:36 schreef Duizendpootje het volgende:
waar halen jullie dan vandaan dat Jason op Parkpop staat?
het staat namelijk niet op de site van Parkpop zelf!
en ook niet op de Jason site zelf..
oh haha, dit verklaard een hoop!quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:39 schreef annoh het volgende:
Terug Vind Post, zodat het topic in je my active topics komt. Je kunt ook steeds vragen wat een tvp is, dan heb je hetzelfde effect en dat is een stuk komischer![]()
edit: als iedereen dat doet dus... naja, misschien niet zo heel grappig.
op mn verjaardagquote:Op zaterdag 19 april 2008 11:28 schreef Numbie het volgende:
Album komt 9 mei al ipv 16 mei! Een weekje vervroegd; zijn we toch nog eerder dan de amerikanen...
Goede zaak, ook John Mayer werd gedraaidquote:Op maandag 14 april 2008 23:06 schreef funrider het volgende:
Trouwens nu weer op tv 'Waar is de Mol' leuk dat deze gozer al vaker op tv waarvoor hij programma's maakt de muziek keuze bepaald. Eerder zette hij ook al Jason Mraz bij 'Het Blok' op de achtergrond. Op de link hier eerder vind je dan ook alle andere mooie liedjes die zijn gebruikt in dit laatste programma 'Waar is de Mol' van Veronica.
Net kwam bijvoorbeeld het heerlijke nummer van Tristan Prettyman ft. Jason Mraz - Shy that way langs
Dat is overigens zn ex. mocht je t nog niet weten. En ehh ondanks vrienden van me dachten. Het is een vrouw. Een leuke vrouw hehe.
ja tof zijn dat soort dingen he!quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:40 schreef Jill-RMC het volgende:
Gisteren I'm Yours gehoord in het winkelcentrum in Rijswijk
Hij was daar gewoon op het intercomsysteem, had echt een lichtelijk WTF momentje![]()
En daarna terug naar huis op 3FM...tis toch even wennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je PMquote:Op donderdag 24 april 2008 17:13 schreef Harmen1984 het volgende:
Waarom hebben jullie nu kunnen reserveren, en ik pas de 26e?
Inc maandlidmaatschap that is.quote:U heeft 1 ticket(s) aangeschaft voor
JASON MRAZ
Melkweg The Max
Wo, 09/07/08 20.30 uur
Plaatsomschrijving:Vrije plaatskeuze
Totale kosten: ¤ 22.93
Graziequote:
quote:U heeft 2 ticket(s) aangeschaft voor:
Plaatsomschrijving:
Vrije plaatskeuze
Totale kosten: ¤ 45.85
laat je die andere 4 toch door 1 van de andere 7 halen?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:47 schreef Duizendpootje het volgende:
yes!
had er eigenlijk 8 nodig maar 4 was het maximum..
nouja de andere 4 komen nog wel ^^
Zo is'tquote:Op donderdag 24 april 2008 22:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker boeiend, wij hebben kaarten.
Jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 02:31 schreef tha_dark het volgende:
Het zal idd zo uitverkocht zijn denk ik.
Gaat het zaterdag pas echt in de verkoop?
Ik ook nog nietquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:09 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net 2 kaartjes besteld.Alleen nog geen idee wie ik ga meenemen.
En gelukt!quote:Op zondag 27 april 2008 02:25 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik ook nog nietMaar er is vast wel een leuke dame te vinden die wel mee wil
Is het niet het adreskaartje van de ticketmaster die je als extra kaartje beschouwd?quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:23 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik heb 1 kaartje teveel gekregen (3 ipv 2). Benadeel ik iemand heel erg wanneer ik het extra kaartje gewoon voor mezelf hou?
Nee, ik heb echt 3 tickets en 2 lidmaatschappenquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:37 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Is het niet het adreskaartje van de ticketmaster die je als extra kaartje beschouwd?
nou als je niet weet wat je ermee moet doen, ik heb nog wel een vriendinnetje die heeeeeel graag wilt!quote:Op woensdag 30 april 2008 09:59 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt 3 tickets en 2 lidmaatschappen
hey ik was eerst hequote:Op woensdag 30 april 2008 10:21 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
nou als je niet weet wat je ermee moet doen, ik heb nog wel een vriendinnetje die heeeeeel graag wilt!
haha dat zit er nu niet meer in nee!quote:Op zondag 4 mei 2008 15:28 schreef Jill-RMC het volgende:
En daarom baal ik nog steeds iedere keer weer dat ik mijn geweldige coole fijne camera nog niet had toen we Racoon zagen en Another Day net uit was. Had ik een hele mooie stille versie kunnen hebben van Love You More, maar helaas.
hier ben ik het mee eens ja!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:27 schreef tha_dark het volgende:
Tot nu het enigste minpuntje vind ik de versie van I´m Yours die erop staat. Vond de andere versie mooier... (maar deze is ook mooi hoor!)
Perfecte tijdquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:27 schreef Liejannuh het volgende:
Hij staat om half 4 op het Parkpop podium.
Dat lijkt mij ook!quote:
WIE WAT WAAR.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
Parkpop!
Eerst Jason, dan The Proclaimers en dan Racoon. Drie op een rij
Die schilderende soldaat!quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:15 schreef musicfreakyme het volgende:
Op tv hoorde ik net iemand "Life is Wonderful" zingen in een reclame voor een of ander tvprogramma.
Ik dacht al, waar ken ik dat toch van! haha
Bushwallaquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:01 schreef Jill-RMC het volgende:
Hij neemt Bushwalla weer mee!!
En deze dame: www.myspace.com/dawnkinnard
Ik vind hem niet geniaal, maar wel erg lekker!quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:13 schreef Laertes het volgende:
Ben ik de enige die On Love, In Sadness een geniaal nummer vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |