abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 mei 2008 @ 12:09:57 #151
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_58624351
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:45 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

Babel Kuyt Maduro....hoe kom je daar bij?
Babel en Kuyt doen het goed bij Liverpool. Heb ze althans goed zien spelen in de paddo competitie.

Maduro ... bij gebrek aan beter. Alternatief: Urby linksback en Van Bronckhorst op positie Maduro. Wat ook nog kan is Gio laten staan en Engelaar op plek van Maduro.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 12 mei 2008 @ 12:11:42 #152
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_58624384
------------------van de sar--------------------
melchiot- ---ooijer--Bouma---de cler---------
-----------Heitinga---v bronkhorst------------
--sneijder------------------------Seedorf------
-------------------V d vaart-----------------------
------------V Nistelrooy---V Persie--------------

Van de Sar is onomstreden.
Melchiot - solide - weet wat hij wel en niet kan
Ooijer/Bouma - Heitinga is misschien beter dan bouma, maar ik zie hem liever een linie verder.
De Cler - Ik zie liever gio daar, maar die staat al een linie verder, dit is het bester alternatief. (urby is drama)
Heitinga/Gio - Heitinga heeft als verdediger nog zijn momentjes, hij dekt niet kort genoeg is 1 op 1 slap.
Sneijder/Seedorf - Sneijder is onomstreden - Seedord moet zich bewijzen, heeft babel/robben achter zich.
V D Vaart- moet zich eveneens bewijzen, sneijder kan hier spelen en dan affeley of seedorf op rechts.
Van Persie/ V Nistelrooy - Als het middenveld niet loopt - Van Persie linie naar achter, Klaas jan erin.

boschker - urby - maduro - Koevermans iig thuislaten.

V Basten moet gewoon tijdens de voorbereiding niet naar namen kijken, maar naar de vorm van de spelers.
Dit geld niet voor een vaste kern waar de mensen in vorm omheen moeten spelen.
Zeker van basisplaats. Vd Sar - Heitinga-Sneijder-V Persie-V Nistelrooij.
De rest kan aan de bak.
  maandag 12 mei 2008 @ 12:14:49 #153
30220 Barca
pi_58624448
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:11 schreef AgeEll het volgende:

Van de Sar is onomstreden.
Melchiot - solide - weet wat hij wel en niet kan
Ooijer/Bouma - Heitinga is misschien beter dan bouma, maar ik zie hem liever een linie verder.
De Cler - Ik zie liever gio daar, maar die staat al een linie verder, dit is het bester alternatief. (urby is drama)
Heitinga/Gio - Heitinga heeft als verdediger nog zijn momentjes, hij dekt niet kort genoeg is 1 op 1 slap.
Sneijder/Seedorf - Sneijder is onomstreden - Seedord moet zich bewijzen, heeft babel/robben achter zich.
V D Vaart- moet zich eveneens bewijzen, sneijder kan hier spelen en dan affeley of seedorf op rechts.
Van Persie/ V Nistelrooy - Als het middenveld niet loopt - Van Persie linie naar achter, Klaas jan erin.

boschker - urby - maduro - Koevermans iig thuislaten.

V Basten moet gewoon tijdens de voorbereiding niet naar namen kijken, maar naar de vorm van de spelers.
Dit geld niet voor een vaste kern waar de mensen in vorm omheen moeten spelen.
Zeker van basisplaats. Vd Sar - Heitinga-Sneijder-V Persie-V Nistelrooij.
De rest kan aan de bak.
Niet mee eens.
  maandag 12 mei 2008 @ 12:35:55 #154
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_58624870
quote:
Ik denk alleen niet dat de UEFA een opstelling met 12 spelers zal accepteren.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_58624879
quote:
----
In grote lijnen met je eens.
Van Bronckhorst dna op linksback denk ik zo
pi_58624883
.......................... Van Nistelrooij
............................. Van Persie
Van der Vaart.............................Sneijder
..............................Seedorf
.............................De Zeeuw
De Cler...... Bouma..........Mathijsen.........Heitinga
............................Van der Sar

Ben wel benieuwd hoe dit gaat lopen.

Verdediging is redelijk duidelijk. De Zeeuw als stofzuiger daarvoor. Seedorf moet zorgen voor het spelopbouw naar de aanvallers toe. Sneijder en Van der Vaart als creatieve middenvelders. Van Nistelrooij in de diepe spits met Van Persie met compleet vrije rol daaromheen.
pi_58625327
Van der Sar

Melchiot - Heitinga - Marcellis - De Cler

Van Bommel - Van Bronckhorst

Seedorf - Van Persie - Sneijder

Van Nistelrooij

Van Basten is het hier vast niet mee eens

Maar die opperneus selecteert alleen maar mooie voetballers en vergeet dat er ook gebikkeld zal moeten worden. Vandaar van Bommel en van Bronckhorst op het middenveld en Marcellis en Heitinga in de verdediging. Dan staat daar een sterk blok.

Met voetballers op de flanken en in de aanval.
  maandag 12 mei 2008 @ 15:08:30 #158
30220 Barca
pi_58627341
Bouma en Mathijsen ... Van Bommel
pi_58627536
quote:
Op maandag 12 mei 2008 15:08 schreef Barca het volgende:
Bouma en Mathijsen ... Van Bommel
Bij gebrek aan beter he.... Alleen ik moet zeggen dat Bouma verdedigend wel ijzersterk is. Opbouwend een stuk minder. Daarom bij balverovering inleveren bij Seedorf of De Zeeuw.
  maandag 12 mei 2008 @ 15:27:49 #160
30220 Barca
pi_58627634
quote:
Op maandag 12 mei 2008 15:20 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Bij gebrek aan beter he.... Alleen ik moet zeggen dat Bouma verdedigend wel ijzersterk is. Opbouwend een stuk minder. Daarom bij balverovering inleveren bij Seedorf of De Zeeuw.
Bouma verdedigend ijzersterk?! Gebrek aan beter?! Ik deel je mening niet, maar goed. Zo heeft ieder zijn mening.
pi_58630937
---------Van der Sar ( /Timmer) ---------
-Melchiot - Heitinga - Bouma - De Cler-
---------Bronckie / Seedorf -------------
---- Sneijder - v. Persie - Robben ------
------ v. Nistelrooy - Huntelaar ---------

SPEEL NOU EENS EEN KEER MET 2 SPITSEN!

De Zeeuw? Die zouden ze niet eens mee moeten nemen.
Emanuelson? Hou nou toch op
Op het middenveld liever bronckhorst omdat hij goed meeverdedigd en ik de verdediging niet echt vertrouw.
Prrrr
  maandag 12 mei 2008 @ 22:16:39 #162
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_58634422
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:09 schreef Barca het volgende:

[..]

Babel en Kuyt doen het goed bij Liverpool. Heb ze althans goed zien spelen in de paddo competitie.

Maduro ... bij gebrek aan beter. Alternatief: Urby linksback en Van Bronckhorst op positie Maduro. Wat ook nog kan is Gio laten staan en Engelaar op plek van Maduro.
Als ik die namen zo hoor dan krijg ik een licht (niet positief) rillinkje hoor..

Urby, Maduro, Engelaar (Melchiot).. wat hebben we toch een gebrek aan fatsoenlijke verdedigers...

Ben niet kapot van Babel en Kuyt maar acceptabel voor als de (mijn) eerste opstelling niet werkt.
pi_58637333
Als ik Robben de laatste weken zie spelen is het een absolute versterking.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 01:18:30 #164
15600 BB-King
Long live the King!
pi_58637589
========Van Nistelrooy===========

Sneijder===Van der Vaart====Afellay

====Van Bronckhorst==Heitinga=====

De Cler===Bouma==Ooijer===Melchiot

===========Van der Sar===========

Ik vind het bijzonder jammer dat ik Van Persie en Robben niet kan opstellen maar Van Persie is naar mijn mening niet wedstrijdfit voor het EK. Hoeveel wedstrijden heeft die jongen nou niet gespeeld bij Arsenal dit seizoen? Volgens mij is hij nog teveel bezig met z'n blessures. Mocht het zijn dat ie toch fit weet te raken, dan staat hij natuurlijk wel in de basis maar eerlijk gezegd heb ik daar een hard hoofd in. Met Robben gaat het gelukkig de laatste tijd wel beter maar is naar mijn mening niet echt geschikt voor dit 4-2-3-1 systeem. Dan heb ik toch liever Van der Vaart, Sneijder en Afellay voor meer controle op het middenveld.

Heitinga is misschien als centrale verdediger beter, maar Ooijer brengt meer ervaring en Johnny kan denk ik ook wel als verdedigende middenvelder spelen. In ieder geval beter geschikt dan Landzaat, De Jong, De Zeeuw en Maduro. De verdediging zelf blijft helaas het zwakke punt van dit Oranje en daarom moeten we maar zoveel mogelijk de aanval opzoeken met opkomende backs. De Cler en Melchiot zijn daar het best geschikt voor. Verdedigend misschien wat minder maar we hebben eerlijk gezegd geen andere alternatieven want Emanuelson is helemaal een ramp qua verdedigen. Bouma en Ooijer in het centrum is wel een goed duo denk ik. Van der Sar lijkt me onomstreden maar mocht er iets met hem gebeuren dan is Stekelenburg uiteraard de 2de keus.

Onze spits is natuurlijk Ruudje, alleen hoop ik wel dat hij ook op tijd wedstrijdfit is. Komt net terug van een blessure maar wist in z'n laatste 2 wedstrijden bij Real Madrid toch weer te scoren dus dat komt gelukkig wel goed. Zo niet, dan hebben we "The Hunter" die hem uitstekend zou kunnen vervangen. Onze enige 2 goalgetters op dit moment. Andere spitsen zijn geen opties.

[ Bericht 43% gewijzigd door BB-King op 13-05-2008 23:42:34 ]
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  dinsdag 13 mei 2008 @ 05:04:45 #165
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58638249
Wat bezield mensen toch om Seedorf als een verdedigende middenvelder op te stellen?
  dinsdag 13 mei 2008 @ 05:11:33 #166
30220 Barca
pi_58638256
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:16 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

Als ik die namen zo hoor dan krijg ik een licht (niet positief) rillinkje hoor..

Urby, Maduro, Engelaar (Melchiot).. wat hebben we toch een gebrek aan fatsoenlijke verdedigers...

Ben niet kapot van Babel en Kuyt maar acceptabel voor als de (mijn) eerste opstelling niet werkt.
Tja ... mijn maag draait bij het zien van andere (zoals die van jou) opstellingen.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 05:20:56 #167
30220 Barca
pi_58638269
Eerder kwam ik met deze opstelling

Babel, Nistelrooy, Kuyt
Van Persie
Van der Vaart, Seedorf, Sneijder
Bronckhorst, Heitinga, De Jong
Van der Sar

Aangezien Van Persie niet fit lijkt

Babel, Nistelrooy, Kuyt
Van Bronckhorst, Seedorf, Sneijder, Engelaar
Emanuelson, Heitinga, Melchiot
Van der Sar
  dinsdag 13 mei 2008 @ 09:04:14 #168
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_58639156
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 05:11 schreef Barca het volgende:

[..]

Tja ... mijn maag draait bij het zien van andere (zoals die van jou) opstellingen.
mja zo bedoelde ik het niet; we hebben een gebrek aan goede spelers
pi_58639183
Ik vind het niveau hier echt schokkend. Kwalijk zelfs!

Seedorf - heeft nog nooit een goede wedstrijd gespeelt voor het nederlands elftal in zijn hele leven. Noem mij echt maar 1 wedstrijd waar hij redelijk heeft gespeeld. Ik daag jullie uit! Hij is door 5 bondscoaches gepasseerd. Daarnaast past hij niet in het systeem dat Oranje wilt spelen en ook al past hij er wel in dan zijn er andere die beter zijn.
Bronckhorst - een mislukte Cocu. Verdedigend zwak, opbouwend zwak. Hij is gewoon zwak over de gehele linie. Gezien bij Feyenoord? Of meenemen voor de linksback positie of thuislaten.
Kuyt - technisch zeer zwak. Meenemen voor de rechtsback positie om eventueel de hele rechter kant te laten bestrijken of thuislaten. Maar niet als aanvaller of middenvelder. Daar hebben we betere mensen voor. Tja er is gewoon concurrentie
Mathijssen - gewoon zwak. moet gewoon thuisblijven na zoveel missers in het NL elftal. 90% van de tegengoals tijdens te kwalificatie zijn tot stand gekomen door fouten van Mathijssen. Letterlijk 90%!

Robben - gewoon een goede speler die het verschil kan maken. De laatste paar weken is hij gewoon echt goed opdreef. Een aanwinst die in de basis hoort te spelen.

En 442 is trouwens zo statisch, ouderwets en achterhaald. Kom op zeg! Daar bereik je echt helemaal niets mee. 4-2-3-1 vind ik opzich wel een goede opstelling maar
1) dat wordt ook alleen maar genoemd omdat het in de media is gekomen
2) het is gewoon 4-3-3. Stel je daar Robben - Sneijder - van Persie op als 3 voorste middenvelders achter de spits op en dan heb je precies de 4-3-3 zoals van Basten al jaren lang gebruikt heeft. Noem het even wat anders en je hebt meteen het volk om de tuin geleidt. Ongelofelijk. Van Basten heeft zelf al is een keer gezegd in een interview dat hij exact het zelfde heeft gespeeld als voorheen. Hij noemt het nu alleen anders.

Wees gewoon wat creatiever!! Het meeloop/na-aperij gehalte in deze topic is extreem hoog! Nog nooit zoveel conformisten bij elkaar gezien. Denk voor jezelf en stel bijv. niet opeens Seedorf op de dag nadat hij op Voetbal Insite kwam terwijl je de dag ervoor hem nog haatte als de pest.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 09:51:04 #170
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_58639698
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 09:06 schreef dieselnoi het volgende:

Seedorf - heeft nog nooit een goede wedstrijd gespeelt voor het nederlands elftal in zijn hele leven. Noem mij echt maar 1 wedstrijd waar hij redelijk heeft gespeeld. Ik daag jullie uit! Hij is door 5 bondscoaches gepasseerd. Daarnaast past hij niet in het systeem dat Oranje wilt spelen en ook al past hij er wel in dan zijn er andere die beter zijn.

-- alternatief? Seedorf heeft veel ervaring. We hebben nu eenmaal niet veel betere spelers en binnen het systeem wat ik voor ogen heb past hij prima. De man moet alleen op de achtergrond blijven en zijn foutjes opgevangen. Opbouwend is Seedorf een prima voetballer hoor
quote:
Bronckhorst - een mislukte Cocu. Verdedigend zwak, opbouwend zwak. Hij is gewoon zwak over de gehele linie. Gezien bij Feyenoord? Of meenemen voor de linksback positie of thuislaten.
--alternatief? Beste van de slechte imo. bovendien maakt z'n ervaring veel goed. Met Seedorf en v/d Sar hebben we dan 3 ervaringsspelers in Oranje
quote:
Kuyt - technisch zeer zwak. Meenemen voor de rechtsback positie om eventueel de hele rechter kant te laten bestrijken of thuislaten. Maar niet als aanvaller of middenvelder. Daar hebben we betere mensen voor. Tja er is gewoon concurrentie
--mee eens
quote:
Mathijssen - gewoon zwak. moet gewoon thuisblijven na zoveel missers in het NL elftal. 90% van de tegengoals tijdens te kwalificatie zijn tot stand gekomen door fouten van Mathijssen. Letterlijk 90%!
--mee eens
quote:
Robben - gewoon een goede speler die het verschil kan maken. De laatste paar weken is hij gewoon echt goed opdreef. Een aanwinst die in de basis hoort te spelen.
Robben Pingelaar in optima forma. Eigen eer en schwalberig.. nee we kunnen pri-ma zonder Robben.. zoals je zelf al zei; daar hebben we betere mensen voor..er is gewoon concurrentie
quote:
En 442 is trouwens zo statisch, ouderwets en achterhaald. Kom op zeg! Daar bereik je echt helemaal niets mee. 4-2-3-1 vind ik opzich wel een goede opstelling maar
2) het is gewoon 4-3-3. Stel je daar Robben - Sneijder - van Persie op als 3 voorste middenvelders achter de spits op en dan heb je precies de 4-3-3 zoals van Basten al jaren lang gebruikt heeft. Noem het even wat anders en je hebt meteen het volk om de tuin geleidt. Ongelofelijk. Van Basten heeft zelf al is een keer gezegd in een interview dat hij exact het zelfde heeft gespeeld als voorheen. Hij noemt het nu alleen anders.
433 is niet ouderwets? de ruit van advocaat is anders een prima oranje speelstijl. Past ook bij de huidige spelers en met één opkomende middenvelder, een diepe spits en een spits daar omheen hyeb je in feite ook 3 spitsen.. het gegoochel met die getallen slaat werkelijkwaar helemaal nergens op..zoals je zelf zegt: noem het even anders.
quote:
Wees gewoon wat creatiever!! Het meeloop/na-aperij gehalte in deze topic is extreem hoog! Nog nooit zoveel conformisten bij elkaar gezien. Denk voor jezelf en stel bijv. niet opeens Seedorf op de dag nadat hij op Voetbal Insite kwam terwijl je de dag ervoor hem nog haatte als de pest.
Ik vind het na-apen van Van Basten zijn opstelling niet bepaald getuigen van veel eigen creativiteit. Bovendien is het zo dat op een gegeven moment de selectienamen op zijn

je opmerkingen zijn dus ongegrond

Overigens geef je geen alternatieven
  dinsdag 13 mei 2008 @ 10:15:13 #171
30220 Barca
pi_58640072
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 09:04 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

mja zo bedoelde ik het niet; we hebben een gebrek aan goede spelers
Ik bedoel het ook niet zo kwaad. We (en dan bedoel ik alle personen die hier posten) hebben allemaal andere meningen. Waar de meerderheid het wel over eens is, is dat we defensief zwak zijn. Dit omdat in de laatste linie te weinig verdedigende kwaliteit loopt, en op het middenveld voornamelijk aanvallend ingestelde spelers staan. Technisch leuke voetballers, maar fysiek behoorlijk beperkt.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 10:21:55 #172
30220 Barca
pi_58640182
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 09:06 schreef dieselnoi het volgende:

Seedorf speelde 1 wedstrijd minstens redelijk. Een 2 - 0 zege tegen Albanië was het gevolg. Speelde hij toen tegen Ierland, toen Kluivert op St patrick's day schitterde, ook niet redelijk?
Gio als linksback is zeker geen rare keuze. Hij doet het de laatste tijd in oranje niet goed, maar wie weet ... ervaring heeft hij genoeg. Kwaliteit heeft hij ook.
Kuyt is geen technicus maar hij doet 't ook dit seizoen weer goed. Gebruiken zoals bij Liverpool: rechterspits, beetje hangend.
Mathijsen - Helemaal mee eens!
Robben in vorm is een zekerheid. Maar ... is hij dat wel? En is hij niet te lang weggeweest uit oranje? De beste spelers vormen niet automatisch het beste team!

Fijn dat jij denkt aan meelopen. Die programma's die jij noemt zie ik niet. En Seedorf: ik heb Clarence altijd al verdedigd. (En Mathijsen heb ik nooit goed gevonden.)
  dinsdag 13 mei 2008 @ 11:21:37 #173
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_58641168
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
                 Nistelrooy
                      o

Persie
                      o
Sneijder                          Afellay
     o                               o

Bommel           Heitinga
            o                 o

Bouma      Ooijer    Marcellis  Kromkamp
      o         o          o         o

Sar
                      o
  dinsdag 13 mei 2008 @ 11:23:54 #174
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_58641205
Ik vind het trouwens schandalig dat Afellay zo weinig wordt genoemd! Kijk eens naar PSV en hoeveel verschil Afellay daar maakt.
pi_58641386
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 11:23 schreef SjonLok het volgende:
Ik vind het trouwens schandalig dat Afellay zo weinig wordt genoemd! Kijk eens naar PSV en hoeveel verschil Afellay daar maakt.
Zag aan je post hiervoor al dat je een PSV bril voor je ogen hebt. Kromkamp moet sowieso niet mee. Marcellis zou ik ook niet meenemen, ik zou hem gebruiken in de aankomende WK kwalificatie. En Afellay is zeer goed, maar het probleem van het Nederlands elftal is, dat we een luxe probleem hebben op het middenveld en in de aanval.
AFCA!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')