Babel en Kuyt doen het goed bij Liverpool. Heb ze althans goed zien spelen in de paddo competitie.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:45 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Babel Kuyt Maduro....hoe kom je daar bij?
Niet mee eens.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:11 schreef AgeEll het volgende:
------------------van de sar--------------------
melchiot- ---ooijer--Bouma---de cler---------
-----------Heitinga---v bronkhorst------------
--sneijder------------------------Seedorf------
-------------------V d vaart-----------------------
------------V Nistelrooy---V Persie--------------
Van de Sar is onomstreden.
Melchiot - solide - weet wat hij wel en niet kan
Ooijer/Bouma - Heitinga is misschien beter dan bouma, maar ik zie hem liever een linie verder.
De Cler - Ik zie liever gio daar, maar die staat al een linie verder, dit is het bester alternatief. (urby is drama)
Heitinga/Gio - Heitinga heeft als verdediger nog zijn momentjes, hij dekt niet kort genoeg is 1 op 1 slap.
Sneijder/Seedorf - Sneijder is onomstreden - Seedord moet zich bewijzen, heeft babel/robben achter zich.
V D Vaart- moet zich eveneens bewijzen, sneijder kan hier spelen en dan affeley of seedorf op rechts.
Van Persie/ V Nistelrooy - Als het middenveld niet loopt - Van Persie linie naar achter, Klaas jan erin.
boschker - urby - maduro - Koevermans iig thuislaten.
V Basten moet gewoon tijdens de voorbereiding niet naar namen kijken, maar naar de vorm van de spelers.
Dit geld niet voor een vaste kern waar de mensen in vorm omheen moeten spelen.
Zeker van basisplaats. Vd Sar - Heitinga-Sneijder-V Persie-V Nistelrooij.
De rest kan aan de bak.
Ik denk alleen niet dat de UEFA een opstelling met 12 spelers zal accepteren.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:11 schreef AgeEll het volgende:
------------------van de sar--------------------
melchiot- ---ooijer--Bouma---de cler---------
-----------Heitinga---v bronkhorst------------
--sneijder------------------------Seedorf------
-------------------V d vaart-----------------------
------------V Nistelrooy---V Persie--------------
In grote lijnen met je eens.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:11 schreef AgeEll het volgende:
----
Bij gebrek aan beter he.... Alleen ik moet zeggen dat Bouma verdedigend wel ijzersterk is. Opbouwend een stuk minder. Daarom bij balverovering inleveren bij Seedorf of De Zeeuw.quote:
Bouma verdedigend ijzersterk?! Gebrek aan beter?! Ik deel je mening niet, maar goed. Zo heeft ieder zijn mening.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter he.... Alleen ik moet zeggen dat Bouma verdedigend wel ijzersterk is. Opbouwend een stuk minder. Daarom bij balverovering inleveren bij Seedorf of De Zeeuw.
Als ik die namen zo hoor dan krijg ik een licht (niet positief) rillinkje hoor..quote:Op maandag 12 mei 2008 12:09 schreef Barca het volgende:
[..]
Babel en Kuyt doen het goed bij Liverpool. Heb ze althans goed zien spelen in de paddo competitie.
Maduro ... bij gebrek aan beter. Alternatief: Urby linksback en Van Bronckhorst op positie Maduro. Wat ook nog kan is Gio laten staan en Engelaar op plek van Maduro.
Tja ... mijn maag draait bij het zien van andere (zoals die van jou) opstellingen.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:16 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Als ik die namen zo hoor dan krijg ik een licht (niet positief) rillinkje hoor..
Urby, Maduro, Engelaar (Melchiot).. wat hebben we toch een gebrek aan fatsoenlijke verdedigers...
Ben niet kapot van Babel en Kuyt maar acceptabel voor als de (mijn) eerste opstelling niet werkt.
mja zo bedoelde ik het niet; we hebben een gebrek aan goede spelersquote:Op dinsdag 13 mei 2008 05:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Tja ... mijn maag draait bij het zien van andere (zoals die van jou) opstellingen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:06 schreef dieselnoi het volgende:
Ik vind het niveau hier echt schokkend. Kwalijk zelfs!
Seedorf - heeft nog nooit een goede wedstrijd gespeelt voor het nederlands elftal in zijn hele leven. Noem mij echt maar 1 wedstrijd waar hij redelijk heeft gespeeld. Ik daag jullie uit! Hij is door 5 bondscoaches gepasseerd. Daarnaast past hij niet in het systeem dat Oranje wilt spelen en ook al past hij er wel in dan zijn er andere die beter zijn.
--alternatief? Beste van de slechte imo. bovendien maakt z'n ervaring veel goed. Met Seedorf en v/d Sar hebben we dan 3 ervaringsspelers in Oranjequote:Bronckhorst - een mislukte Cocu. Verdedigend zwak, opbouwend zwak. Hij is gewoon zwak over de gehele linie. Gezien bij Feyenoord? Of meenemen voor de linksback positie of thuislaten.
--mee eensquote:Kuyt - technisch zeer zwak. Meenemen voor de rechtsback positie om eventueel de hele rechter kant te laten bestrijken of thuislaten. Maar niet als aanvaller of middenvelder. Daar hebben we betere mensen voor. Tja er is gewoon concurrentie
--mee eensquote:Mathijssen - gewoon zwak. moet gewoon thuisblijven na zoveel missers in het NL elftal. 90% van de tegengoals tijdens te kwalificatie zijn tot stand gekomen door fouten van Mathijssen. Letterlijk 90%!
Robbenquote:Robben - gewoon een goede speler die het verschil kan maken. De laatste paar weken is hij gewoon echt goed opdreef. Een aanwinst die in de basis hoort te spelen.
433 is niet ouderwets? de ruit van advocaat is anders een prima oranje speelstijl. Past ook bij de huidige spelers en met één opkomende middenvelder, een diepe spits en een spits daar omheen hyeb je in feite ook 3 spitsen.. het gegoochel met die getallen slaat werkelijkwaar helemaal nergens op..zoals je zelf zegt: noem het even anders.quote:En 442 is trouwens zo statisch, ouderwets en achterhaald. Kom op zeg! Daar bereik je echt helemaal niets mee. 4-2-3-1 vind ik opzich wel een goede opstelling maar
1) dat wordt ook alleen maar genoemd omdat het in de media is gekomen
2) het is gewoon 4-3-3. Stel je daar Robben - Sneijder - van Persie op als 3 voorste middenvelders achter de spits op en dan heb je precies de 4-3-3 zoals van Basten al jaren lang gebruikt heeft. Noem het even wat anders en je hebt meteen het volk om de tuin geleidt. Ongelofelijk. Van Basten heeft zelf al is een keer gezegd in een interview dat hij exact het zelfde heeft gespeeld als voorheen. Hij noemt het nu alleen anders.
Ik vind het na-apen van Van Basten zijn opstelling niet bepaald getuigen van veel eigen creativiteit. Bovendien is het zo dat op een gegeven moment de selectienamen op zijnquote:Wees gewoon wat creatiever!! Het meeloop/na-aperij gehalte in deze topic is extreem hoog! Nog nooit zoveel conformisten bij elkaar gezien. Denk voor jezelf en stel bijv. niet opeens Seedorf op de dag nadat hij op Voetbal Insite kwam terwijl je de dag ervoor hem nog haatte als de pest.
Ik bedoel het ook niet zo kwaad. We (en dan bedoel ik alle personen die hier posten) hebben allemaal andere meningen. Waar de meerderheid het wel over eens is, is dat we defensief zwak zijn. Dit omdat in de laatste linie te weinig verdedigende kwaliteit loopt, en op het middenveld voornamelijk aanvallend ingestelde spelers staan. Technisch leuke voetballers, maar fysiek behoorlijk beperkt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:04 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
mja zo bedoelde ik het niet; we hebben een gebrek aan goede spelers
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:06 schreef dieselnoi het volgende:
Ik vind het niveau hier echt schokkend. Kwalijk zelfs!
Seedorf - heeft nog nooit een goede wedstrijd gespeelt voor het nederlands elftal in zijn hele leven. Noem mij echt maar 1 wedstrijd waar hij redelijk heeft gespeeld. Ik daag jullie uit! Hij is door 5 bondscoaches gepasseerd. Daarnaast past hij niet in het systeem dat Oranje wilt spelen en ook al past hij er wel in dan zijn er andere die beter zijn.
Bronckhorst - een mislukte Cocu. Verdedigend zwak, opbouwend zwak. Hij is gewoon zwak over de gehele linie. Gezien bij Feyenoord? Of meenemen voor de linksback positie of thuislaten.
Kuyt - technisch zeer zwak. Meenemen voor de rechtsback positie om eventueel de hele rechter kant te laten bestrijken of thuislaten. Maar niet als aanvaller of middenvelder. Daar hebben we betere mensen voor. Tja er is gewoon concurrentie
Mathijssen - gewoon zwak. moet gewoon thuisblijven na zoveel missers in het NL elftal. 90% van de tegengoals tijdens te kwalificatie zijn tot stand gekomen door fouten van Mathijssen. Letterlijk 90%!
Robben - gewoon een goede speler die het verschil kan maken. De laatste paar weken is hij gewoon echt goed opdreef. Een aanwinst die in de basis hoort te spelen.
En 442 is trouwens zo statisch, ouderwets en achterhaald. Kom op zeg! Daar bereik je echt helemaal niets mee. 4-2-3-1 vind ik opzich wel een goede opstelling maar
1) dat wordt ook alleen maar genoemd omdat het in de media is gekomen
2) het is gewoon 4-3-3. Stel je daar Robben - Sneijder - van Persie op als 3 voorste middenvelders achter de spits op en dan heb je precies de 4-3-3 zoals van Basten al jaren lang gebruikt heeft. Noem het even wat anders en je hebt meteen het volk om de tuin geleidt. Ongelofelijk. Van Basten heeft zelf al is een keer gezegd in een interview dat hij exact het zelfde heeft gespeeld als voorheen. Hij noemt het nu alleen anders.
Wees gewoon wat creatiever!! Het meeloop/na-aperij gehalte in deze topic is extreem hoog! Nog nooit zoveel conformisten bij elkaar gezien. Denk voor jezelf en stel bijv. niet opeens Seedorf op de dag nadat hij op Voetbal Insite kwam terwijl je de dag ervoor hem nog haatte als de pest.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | o Persie o Sneijder Afellay o o Bommel Heitinga o o Bouma Ooijer Marcellis Kromkamp o o o o Sar o |
Zag aan je post hiervoor al dat je een PSV bril voor je ogen hebt. Kromkamp moet sowieso niet mee. Marcellis zou ik ook niet meenemen, ik zou hem gebruiken in de aankomende WK kwalificatie. En Afellay is zeer goed, maar het probleem van het Nederlands elftal is, dat we een luxe probleem hebben op het middenveld en in de aanval.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:23 schreef SjonLok het volgende:
Ik vind het trouwens schandalig dat Afellay zo weinig wordt genoemd! Kijk eens naar PSV en hoeveel verschil Afellay daar maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |