Tja, het hangt er vanaf wat je er mee doet. Hoewel onder de 800 mhz wel heel erg langzaam zal zijn...quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jawel.
Die bedoel ik wel
Ik weet het ook niet hoor, deze G4 is ruim 6 jaar oud, en loopt nog als een zon, maar ik ben toe aan wat snellers.
Als je kan wachten zal ik vrijdag even voor je kijken bij ons in de winkel...quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:30 schreef spideramn het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dusal die plaatjes van de toetsenborden zijn hetzelfde, terwijl de toetsenborden in het echt wel anders ingedeeld zijn.
Vooral een hoop tegelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tja, het hangt er vanaf wat je er mee doet. Hoewel onder de 800 mhz wel heel erg langzaam zal zijn...
6 jaar oud en je indesignt er nog op? Wat is de proc? En geheugen helpt altijdquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vooral een hoop tegelijk.
Heb vaak PS, Illustrator, en wat andere standaardprogramma's open staan, merk nu wel dat ie vrij traag is.
Kan ook liggen aan het feit dat er maar 512 intern in zit.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
6 jaar oud en je indesignt er nog op? Wat is de proc? En geheugen helpt altijd
Gewoon geheugen bij stoppen. Dan lukt het allemaal weer iets sneller denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb het originele CS1 pakket hierop staan, hou dat ook lekker.
Geen behoefte aan de updates van het adobe pakket, kan hier nog prima mee werken, en vind het duur zat
Dat is waar, maar wat nieuws is ook altijd leukquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Gewoon geheugen bij stoppen. Dan lukt het allemaal weer iets sneller denk ik
Ik heb een Nederlands toetsenbord gekocht, maand geleden ongeveer, heeft tilde inderdaad linksonder, naast de shift (dus een kleinere shift) en een "hoge" enter toets (dus dat \ knopje zit onder het ] knopje). Precies hetzelfde als het toetsenbord van mijn MacBook dus. Zou niet weten hoe het verder zit met Amerikaanse toetsenborden. Denk het makkelijkst om even te bellen met de orderdesk of langs de winkel gaan, die kunnen het zo voor je bestellen (of nietquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:24 schreef spideramn het volgende:
[..]
Als je hier kijkt:
link
hebben alle toetsenborden dezelfde layout. En als ik het goed heb begrepen heeft het Nederlandse toetsenbord de tilde op een andere plek en is de enter knop verticaal. (correct me if I'm wrong)
Zeker weten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:38 schreef eer-ik het volgende:
Volgens mij draait 10.5 hier ook niet op, zou wel graag over willen.
Vind het een chill OS
US Keyboard is hier niet te koop. Snap ook niet dat gefap op US keyboards ook op MacBooks e.d.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:30 schreef spideramn het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dusal die plaatjes van de toetsenborden zijn hetzelfde, terwijl de toetsenborden in het echt wel anders ingedeeld zijn.
edit: Ik zal van de week eens een mac winkel binnenlopen
10,5 niet op een 1.5 GHZ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:38 schreef eer-ik het volgende:
Volgens mij draait 10.5 hier ook niet op, zou wel graag over willen.
Vind het een chill OS
Die enter knop lijkt me zo irritant. Maar waarschijnlijk heb je wel gelijk en is het gewoon wennen....quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:40 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
US Keyboard is hier niet te koop. Snap ook niet dat gefap op US keyboards ook op MacBooks e.d.![]()
Alleen voor de enter , en wat letters?
volgens mij is is een 800mhz proc vereist en die zitten niet op intelsquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht ergens te lezen dat het niet op een G4 zou draaien.
Ik had op m'n oude laptop ook zo'n enter knop, dus ik hoefde niet te wennen. Grootste voordeel nu vind ik dat m'n USB-toetsenbord dezelfde indeling heeft als m'n MacBook.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:47 schreef spideramn het volgende:
[..]
Die enter knop lijkt me zo irritant. Maar waarschijnlijk heb je wel gelijk en is het gewoon wennen....
Zie onderaan :quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:49 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoe krijg ik het .Mac icoontje uit mijn menu balk trouwens. Ik gebruik het niet maar het staat er de hele tijd
Hmz, inbouwen zou ik sowieso niet aan beginnen in een iMac, die dingen zijn daar niet op gebouwd. Wil je een beetje relaxed werken dan heb je meer aan een externe audio-interface via USB of Firewire. Die heb je al v.a. 100 euro. Het ligt er helemaal wat je er allemaal aan wil hangen qua externe apparatuur, met hoeveel sporen je tegelijk wil opnemen, of je mic-preamps erin wil, midi i/o, dat soort dingen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:55 schreef Qwea het volgende:
Maar, nou weet ik dat ik me heel wat op mn hals haal om dat hier in een apple topic te gaan zeggen ; is een windows geluidskaart dan niet gewoon goedkoper? Die kun je zelf inbouwen ook nog. Dat gaat natuurlijk niet lukken in een i mac toch?
Kan ook. Hoezo ga je een iMac erbij nemen .. ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:39 schreef super-muffin het volgende:
Kan ik het geheugen uit een MacBook in een iMac plaatsen? En werkt het dan ook?
Nee ik heb een collega met een alu iMac.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:49 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Kan ook. Hoezo ga je een iMac erbij nemen .. ?
Danke!quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:11 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Zie onderaan :
[ afbeelding ]
Kwestie van een vinkje.
Het Apple logo is een featurequote:Op donderdag 28 februari 2008 10:57 schreef G.Fawkes het volgende:
Waarom zijn de ACD eigenlijk zo duur? Ik zie geen specs die de prijs rechtvaardigen...
Hij doet het nog prima hooor. Maar er zit nu een scherp randje aan de metalen rand dat bij het bellen je oor half open haalt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:11 schreef Sjoewe het volgende:
Dan is die iPhone dus niks voor mij
Ik heb m'n huidige telefoon gekozen op basis van de vraag: Als ik 'm nou weer eens laat flikkeren, welke doet het dan nogsteeds na een jaar?
Ik ben echt helemaal verslaafd aan het ding. Bellen, mailen, muziek luisteren, tv series kijken, alles doe ik erop. Nouja, bijna alles.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:43 schreef Norrage het volgende:
Ik zou echt niet kunnen leven met een iphone hoor..beetje een ding van 500 euro in je zak...en een telefoon houdt het per definitie nooit langer dan 2 jaar vol, dat is dan ook nog een beetje zonde...Ik doe het leker met me 50 euro kostende simlockvrije telefoontje die ik elke zoveel jaar opnieuw vervang
Mwah, mij kostte die iets van 280 euro. Da's ook veel geld, maar niet veel meer dan een iPod. En ik vind'm over het algemeen best stevig. Ik heb op de achterkant een paar kleine krasjes, en op het scherm nog helemaal geen. Bij 'normaal' gebruik.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:43 schreef Norrage het volgende:
Ik zou echt niet kunnen leven met een iphone hoor..beetje een ding van 500 euro in je zak...en een telefoon houdt het per definitie nooit langer dan 2 jaar vol, dat is dan ook nog een beetje zonde...Ik doe het leker met me 50 euro kostende simlockvrije telefoontje die ik elke zoveel jaar opnieuw vervang
ik zou het ding supergraag willen hebben hoor, daar niet van...Vind het gewoon wat te prijzig...en hebt net sowieos (naast nieuwe macbook) nieuwe ipod dus dat zou nog een beetje zonde zijn ookquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal verslaafd aan het ding. Bellen, mailen, muziek luisteren, tv series kijken, alles doe ik erop. Nouja, bijna alles.. En ik had er gewoon wat zuinig er op moeten zijn denk ik. Heb er nooit een hoesje omheen gehad of een screenprotector ofzo.
Heb nu een prijsaanvraag voor een reparatie van het scherm en de behuizing gedaan maar dat is gewoon een halve nieuwe van 16GB..
Why not? Daar waar deze motorola telefoon ongeveer 400-500 euro goedkoper is kun je het geen concurentie noemen. Daarnaast is Motorola de fabrikant achter de oer-iPhone.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:30 schreef Norrage het volgende:
beetje in een apple topic over motorola telefoons gaan spreken en bovendien dat ding aanraden
Maar ik heb hem zelf ook even opgezocht hoor
Hoe wat wie?quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:52 schreef JoMo0 het volgende:
Zo even de iPhone naar 1.1.4. brengen ..
Ik vond het vooral grappigquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Why not? Daar waar deze motorola telefoon ongeveer 400-500 euro goedkoper is kun je het geen concurentie noemen. Daarnaast is Motorola de fabrikant achter de oer-iPhone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |