Neuh. Het is het een of het ander. ibook of iphone...quote:
Aha. Duidelijk...quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:10 schreef Sjoewe het volgende:
Contant aan de gene die het aflevert.
open deuren zijn er om dicht te doen heurquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:35 schreef G.Fawkes het volgende:
Om house te maken je toch geen professionele hardware nodig.
ga jij nou maar house "muziek" makenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
open deuren zijn er om dicht te doen heur![]()
Gast doe nou eens even niet zo triest. Ieder z'n meug. Vergal de boel hier nou niet met je kinderachtige "mijn smaak is de beste".quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ga jij nou maar house "muziek" maken
Mijn smaak is beterquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gast doe nou eens even niet zo triest. Ieder z'n meug. Vergal de boel hier nou niet met je kinderachtige "mijn smaak is de beste".
Ik heb hem onder mijn "bonus" knop van mijn muis. Inderdaad superhandig...Op de middelste knop (scroller) heb ik "alt-tab" gezet. Werkt ook ggoedquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:06 schreef tony_clifton- het volgende:
F9 - Exposé onder de middelste muisknop is echt fucking handig imo.
Spaces, ik weet het niet... ik vind dat die schuifanimatie 't een beetje verknoeit, maartoch gebruik ik 't vaak.
'T vreemde is dat ik 't enkel op de mini met een 1024 x zevenhonderdenzoveel-scherm gebruik. Op mijn macbook staat 't af en blijft 't af...
Als we dan toch met muzieksmaakbashen gaan beginnen; hier is mijn last.fm: http://www.last.fm/user/olivierl/
Shoot!
Gemiddelde overeenstemming met andere op fok is low maartoch...
V for Vendetta is dan wel weer bangelijke film
Is een MBP niet een betere optie voor MikeyMo? Dan kun je het alsnog mobiel inzetten als het een keer moet. En de hardware is erg okay.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gast doe nou eens even niet zo triest. Ieder z'n meug. Vergal de boel hier nou niet met je kinderachtige "mijn smaak is de beste".
ja weet ik, maar ik zat juist op die iMac te geilen ivm dat enorme scherm waarop ik dan tenminste eens de sequencer lekker kwijt kan...quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is een MBP niet een betere optie voor MikeyMo? Dan kun je het alsnog mobiel inzetten als het een keer moet. En de hardware is erg okay.
Ik vraag me af (ja ik, niet MMquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is een MBP niet een betere optie voor MikeyMo? Dan kun je het alsnog mobiel inzetten als het een keer moet. En de hardware is erg okay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |