Macbook Black? Vette vingers? Aaaaaaargh!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:23 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Word een mooie dag dan. Vrijdag is altijd patat dag op mijn stage, plus dan ook nog een MacBookKan nu al niet meer stuk.
Mijn iPhone ook al 2 dagen, dat ze maar doorwerken daarquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:06 schreef Vagere_Hein het volgende:
Nou, m'n nieuwe MBP staat op dit moment bij de Nederlandse douane. Eens kijken hoe lang het nu duurt.
Heb je 'm bij de Applestore besteld of ergens anders?quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:07 schreef super-muffin het volgende:
AppleSac is aangekomen.En MacBook is verstuurd en komt inderdaad morgen aan.
Applesac.comquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb je 'm bij de Applestore besteld of ergens anders?
quote:Underscoring comments by Apple COO, Tim Cook, that they are working to expand the iPhone into new geographic areas, wireless carrier O2 announced that they would be introducing the iPhone in Ireland on March 14th, 2008.
The iPhone will be made available through both O2 retail stores as well as branches of Carphone Warehouse. The 8GB model will cost 399 euro and the 16GB at 499 euro. Tariffs start at 45 euro per month. Visual voicemail is not yet supported.
45 euro/mo: 175 minutes, 100 texts, 1GB data
65 euro/mo: 350 minutes, 150 texts, 1GB data
100 euro/mo: 700 minutes, 250 texts, 1GB data
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:48 schreef Geqxon het volgende:
Duur abbonementje. Of zijn dat Ierse euro's?
Cool, jammer dat ik geen Creditcard heb. Wat heeft het je nu totaal gekost?quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Applesac.comEn het is inderdaad die van het plaatje.
Dat bennen een hoop centenquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:52 schreef JoMo0 het volgende:
Dan is het in Ierland nog goedkoop. In Duitsland betaal je 49 euro voor 100 minuten / 40 SMS. Dus dat valt wel mee. In Duitsland heb je dan wél weer ongelimiteerd internet en visual voicemail.
Een beetje met Scanning Electron Microscope spectroscopy opnamens maken van je iPhonequote:
Taal instellen is geen probleem, je kan hem zo in het Engels zetten en een Nederlands taalpack is ook zo gedownload. Ik dacht alleen dat je de iPhone niet zonder abonnement in Duitsland kon kopen..quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:20 schreef Vagere_Hein het volgende:
Zelfde prijsstelling als Duitsland dus. Jammer. Ik heb tot nu toe gewacht met een iPhone omdat ik niet wil hoeven hacken bij upgrades enzo, maar als ik de prijzen zich nou zo in Europa zie ontwikkelen, dan heb ik steeds minder zin om er uberhaupt op te wachten. Die éénprovider-nonsens blijkt heel nadelig te zijn voor de klant.
Aan de andere kant: alle nieuwe mobiele telefoons kosten tegenwoordig meer dan een PS3 (wat volgens mij gewoon niet mogelijk is) en dat duidt er gewoon op dat die hele markt ontzettend fucked up is (maw, ze gebruiken die 'kortingen' om een hogere abonnementsprijs te rechtvaardigen).
Misschien wordt het gewoon maar tijd om een iPhone te importeren uit Engeland en om mijn cheap-ass vodafone sim-onlyabonnment van 7,50 per maand te handhaven. Voor mobiel internet is een macbook plus zo'n nieuw mobiel internetabbo van 20 euro per maand toch aantrekkelijker (in de trein mail checken). Bedenk me trouwens: is het makkelijk om de taalinstellingen te veranderen op een iPhone? Want ik ken iemand die woont in Berlijn en die kan ik het dan gewoon direct laten opsturen...
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:36 schreef Norrage het volgende:
wordt de iphone in NL niet gewoon simlockvrij (standaard)?(zoiets had ik ooit gehoord)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |