en dat vermeod ik dus ook, 1 januari 2007 woonde ik nog bij haar, ook al waren we uit elkaarquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:05 schreef nietzman het volgende:
Ik al helemaal niet, ik gok dat het is omdat m'n ex waar ik mee samenwoonde te veel verdiende.
Ik krijg nog 80 eurovan mn stagevergoedingquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:06 schreef Grulez het volgende:
Daar heb ik met mn -300E. geen last van...![]()
ik ben er in maart of zo uit gekickedquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:38 schreef teigan het volgende:
maar dan heb je toch minder dan 6 maanden samen een huishouding gevoerd Alexxxxx? Dan geldt het hele toeslagpartneridee niet meer volgens mij..
Das vroeg, jij ook 1 goede morgen.quote:
Elke keer alsjijmeop mnlaatwakker zijn aanspreektkomik in deproblemenquote:
Daar ben ik ook heel bang voor, ja.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ik snap dat je dat dan heel erg mist natuurlijk..
Ik ben een doemdenker, dus ik heb er uiteraard ook wel eens aan gedacht hoe en wat als Do2 en ik uit elkaar zouden gaan (ik kan me niet voorstellen dat ie niet op een gegeven moment genoeg van me heeft, maar als ik dat zeg wordt ie boos). De kans dat we elkaar op straat ooit tegen zouden komen is dan natuurlijk miniem, maar op Fok is dat natuurlijk wel heel gemakkelijk... 't Lijkt me zo erg om dan ooit eens zijn posthistory te checken (ik weet dat ik dat ga doen) en 'm dan ergens te zien vertellen over een ander meisje, helemaal blij en zo.
. Ben je daar niet bang voor?
.
Sandra enikhebben defora waarwekwamen onderlingverdeeld bijde boedelscheidingquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ik snap dat je dat dan heel erg mist natuurlijk..
Ik ben een doemdenker, dus ik heb er uiteraard ook wel eens aan gedacht hoe en wat als Do2 en ik uit elkaar zouden gaan (ik kan me niet voorstellen dat ie niet op een gegeven moment genoeg van me heeft, maar als ik dat zeg wordt ie boos). De kans dat we elkaar op straat ooit tegen zouden komen is dan natuurlijk miniem, maar op Fok is dat natuurlijk wel heel gemakkelijk... 't Lijkt me zo erg om dan ooit eens zijn posthistory te checken (ik weet dat ik dat ga doen) en 'm dan ergens te zien vertellen over een ander meisje, helemaal blij en zo.
. Ben je daar niet bang voor?
.
ik heb ff een tvp geplaatstquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Geacht bedrijf, ik heb een vraagje? -NS Dubbelspoor-
Ik zag hetquote:
Dat staat als een naakte man boven waterquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet nog dat toen ik vorig jaar gedumpt was (of naja, niet dat ik hém ook nog wilde) freecell echt zó'n geweldig topic had gemaakt.. Vervang het onderwerp van een spreekwoord door een opgegeven woord, ik kan me naakte man nog herinneren. Dus dan kreeg je dingen als: ik zou met jou wel eens een naakte man willen eten.
God als ik eraan denk lig ik weer dubbel.. Ik had toen echt de tranen over m'n wangen lopen van het lachen.
Compleet irrelevant, maar ik moest er ineens aan denken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |