en dat vermeod ik dus ook, 1 januari 2007 woonde ik nog bij haar, ook al waren we uit elkaarquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:05 schreef nietzman het volgende:
Ik al helemaal niet, ik gok dat het is omdat m'n ex waar ik mee samenwoonde te veel verdiende.
Ik krijg nog 80 eurovan mn stagevergoedingquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:06 schreef Grulez het volgende:
Daar heb ik met mn -300E. geen last van...![]()
ik ben er in maart of zo uit gekickedquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:38 schreef teigan het volgende:
maar dan heb je toch minder dan 6 maanden samen een huishouding gevoerd Alexxxxx? Dan geldt het hele toeslagpartneridee niet meer volgens mij..
Das vroeg, jij ook 1 goede morgen.quote:
Elke keer alsjijmeop mnlaatwakker zijn aanspreektkomik in deproblemenquote:
Daar ben ik ook heel bang voor, ja.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ik snap dat je dat dan heel erg mist natuurlijk..
Ik ben een doemdenker, dus ik heb er uiteraard ook wel eens aan gedacht hoe en wat als Do2 en ik uit elkaar zouden gaan (ik kan me niet voorstellen dat ie niet op een gegeven moment genoeg van me heeft, maar als ik dat zeg wordt ie boos). De kans dat we elkaar op straat ooit tegen zouden komen is dan natuurlijk miniem, maar op Fok is dat natuurlijk wel heel gemakkelijk... 't Lijkt me zo erg om dan ooit eens zijn posthistory te checken (ik weet dat ik dat ga doen) en 'm dan ergens te zien vertellen over een ander meisje, helemaal blij en zo.
. Ben je daar niet bang voor?
.
Sandra enikhebben defora waarwekwamen onderlingverdeeld bijde boedelscheidingquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ik snap dat je dat dan heel erg mist natuurlijk..
Ik ben een doemdenker, dus ik heb er uiteraard ook wel eens aan gedacht hoe en wat als Do2 en ik uit elkaar zouden gaan (ik kan me niet voorstellen dat ie niet op een gegeven moment genoeg van me heeft, maar als ik dat zeg wordt ie boos). De kans dat we elkaar op straat ooit tegen zouden komen is dan natuurlijk miniem, maar op Fok is dat natuurlijk wel heel gemakkelijk... 't Lijkt me zo erg om dan ooit eens zijn posthistory te checken (ik weet dat ik dat ga doen) en 'm dan ergens te zien vertellen over een ander meisje, helemaal blij en zo.
. Ben je daar niet bang voor?
.
ik heb ff een tvp geplaatstquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Geacht bedrijf, ik heb een vraagje? -NS Dubbelspoor-
Ik zag hetquote:
Dat staat als een naakte man boven waterquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet nog dat toen ik vorig jaar gedumpt was (of naja, niet dat ik hém ook nog wilde) freecell echt zó'n geweldig topic had gemaakt.. Vervang het onderwerp van een spreekwoord door een opgegeven woord, ik kan me naakte man nog herinneren. Dus dan kreeg je dingen als: ik zou met jou wel eens een naakte man willen eten.
God als ik eraan denk lig ik weer dubbel.. Ik had toen echt de tranen over m'n wangen lopen van het lachen.
Compleet irrelevant, maar ik moest er ineens aan denken..
van 'vrijgezel' en 'single' waarschijnlijk ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar komt dat nou weer vandaan?
Ik heb nergens het woord date genoemd, toch?
Evenementen bezoeken?quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik krijg er steeds eentje over evenementen in Stadskanaal. Wtf moet ik in Stadskanaal?
Die zie ik nu dus ook ja, waaronder een van tandarts broekquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:08 schreef ChipsZak. het volgende:
En nu heb ik dus 4 ads over broeken.
Wat?quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:59 schreef freecell het volgende:
Ik heb een baan
En ik had niet eens gesolliciteerd bij dat bedrijf
wat Tineke zegtquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:59 schreef freecell het volgende:
Ik heb een baan
En ik had niet eens gesolliciteerd bij dat bedrijf
Hemel! Chien! Gefeliciteerd! Ik ben helemaal van m'n apropos!quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:13 schreef freecell het volgende:
Sowieso vanaf volgende week voor 36 uur per week als woonbegeleider (hey, daar ben ik voor opgeleid) en ergens in de stad op fietsafstand
En tot 1 april en daarna misschien parttime verder
Ik heb er wel zin in, al zal het wel even weer omschakelen zijn natuurlijk.
Voordeel is dat ik ervaring heb in het werk
Moet kunnen voor een keer dacht ik zoquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:19 schreef maok het volgende:
Ik heb bloemengekregen omdat het mijn laatste werkdag is, ik had hier alleen geen vaas dus de bos staat nu in een vissenkom
Nehquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:19 schreef maok het volgende:
Feli Freecell, ze weten zeker nog niet dat je zwanger bent![]()
Ik heb bloemengekregen omdat het mijn laatste werkdag is, ik had hier alleen geen vaas dus de bos staat nu in een vissenkom
Zo mooi dat je dat soort dingen niet hoeft te vertellen bij een solicitatie, ze mogen ook niet vragen of je van plan bent om zwanger te worden ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:34 schreef freecell het volgende:
[..]
NehMaar daar komen ze wel achter in die eerste maand. En ze hebben keihard mensen nodig, dus het maakt ze weinig uit denk ik.
En het is sowieso voorlopig tot 1 april, dus dan geeft het niet als ze er later achterkomen.
En bloemen zijn tof!
Tot nu toe hebben ze dat bij mij wel altijd gevraagd hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:48 schreef maok het volgende:
[..]
Zo mooi dat je dat soort dingen niet hoeft te vertellen bij een solicitatie, ze mogen ook niet vragen of je van plan bent om zwanger te worden ofzo.![]()
Tuurlijk! Die hebben wij altijd.quote:
Maar het mag officieel niet, je hoeft iig niet te antwoordenquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben ze dat bij mij wel altijd gevraagd hoor
gebakken aardappeletjes met schnitzel?quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ookzo gebakken aardappeletjes met schnitzel eten dnek ik
weten jullie waar ik zin in heb?
ja ook.. maar ook aan:quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:35 schreef maok het volgende:
[..]
Maar het mag officieel niet, je hoeft iig niet te antwoorden
[..]
gebakken aardappeletjes met schnitzel?
Doe toch maar lasagnequote:Op donderdag 28 februari 2008 17:51 schreef Grulez het volgende:
nou pizza of pizza?
Heet he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |