Dé manier om zeker te weten dat je een baan niet krijgt is niet antwoorden op zo'n vraagquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:35 schreef maok het volgende:
[..]
Maar het mag officieel niet, je hoeft iig niet te antwoorden

Ik heb morgen een date met een niet-vrijgezelle meidquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:20 schreef MaxMark het volgende:
Alexxxxx meteen al aan het daten met net-vrijgezelle meiden?

het is zelfs zo dat je mag liegen dat je niet zwanger bent als je het wel bentquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Dé manier om zeker te weten dat je een baan niet krijgt is niet antwoorden op zo'n vraag

en zaterdag met wel vrijgezelle, maar dat is eigenlijk niet echt een datequote:Op donderdag 28 februari 2008 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb morgen een date met een niet-vrijgezelle meid

gaan we es ff lekker een proefritje maken met z'n tweetjes *insert dubieuze smilie*quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:26 schreef maok het volgende:
[..]
en zaterdag met wel vrijgezelle, maar dat is eigenlijk niet echt een date

Brommers auto's kiek'n *ook z'n smilie*quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gaan we es ff lekker een proefritje maken met z'n tweetjes *insert dubieuze smilie*

Klopt, tot de 7e maand nog zelfs, maarquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:26 schreef maok het volgende:
[..]
het is zelfs zo dat je mag liegen dat je niet zwanger bent als je het wel bent

Je kent Alex nu ondertussen wel een beetje?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:20 schreef MaxMark het volgende:
Alexxxxx meteen al aan het daten met net-vrijgezelle meiden?

tsssk.. Ik date ten minstequote:Op donderdag 28 februari 2008 19:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kent Alex nu ondertussen wel een beetje?

Hey Tineke, morgen wat te doen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben nog nooit 'mee uit' gevraagd, eigenlijk..

maar je bent wel recordhouder niet vrijgezel zijn binnen deze reeksquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben nog nooit 'mee uit' gevraagd, eigenlijk..
 !
 ! maar hoe danook, Pagafest, here I come
 maar hoe danook, Pagafest, here I come  

Ja.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hey Tineke, morgen wat te doen?
 . En zo telt het niet.
. En zo telt het niet.Welnee. Ik was vorig jaar nog 2 weken vrijgezel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar je bent wel recordhouder niet vrijgezel zijn binnen deze reeks!
ik ben onlangs voorhet eerst mee uit gevraagd... maar das omdat dat festival in Tilburg is en ze zelf geen auto of OV jaarkaart heeftmaar hoe danook, Pagafest, here I come

Oh. Maar ik kan toch niet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja.. En zo telt het niet.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

Oja hoe was dat? Nog naar de zeehondencreche geweest?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Touché
Ik heb btw twee weken geleden nog gedate, dus ik voel me niet aangesproken

.
.  

quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
Oja hoe was dat? Nog naar de zeehondencreche geweest?
 .
.

ChipsZak.

ChipsZak.

!
 !

Neuh.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Do2 z'n broer moest eens weten hoe blij ik ben met zijn vibrator..
TMI? Ja hè?

euhm... ja!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Do2 z'n broer moest eens weten hoe blij ik ben met zijn vibrator..
TMI? Ja hè?

Ik hoop dat ze maandag nog wat water over hebben...
  Ik hoop dat ze maandag nog wat water over hebben...

ChipsZak.

ChipsZak.

Arme bloemzels.
 Arme bloemzels.

Nu zijn ze helemaal eenzaam alleen in een donker kantoorpandquote:

Ja dom he, maar ik heb een vast patroon/ritueel als ik weg ga en daar hoort bloemen mee nemen niet bij.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:30 schreef Peterselieman het volgende:
Geven ze je een cadeau vergeet je het mee te nemen

ChipsZak.

ChipsZak.

Beter doe je dat, het zijn wel levende dingen he.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:25 schreef maok het volgende:
[..]
Nu zijn ze helemaal eenzaam alleen in een donker kantoorpand
Zal ik morgen maar even een collega op bellen om te vragen of die ze water willen geven?

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

Lekker geslapen?
 Lekker geslapen?

ChipsZak.

ChipsZak.

en franse teksten vertalen, frans toets leren, duits leren en nog wat.
 en franse teksten vertalen, frans toets leren, duits leren en nog wat.  

Best een duur boek voor die omvang.quote:de santa maria dell'anima te rome bezoekersgids
verweij, m.paperback | 0 pagina's
¤ 17,50

ChipsZak.

ChipsZak.

Nu je het zegtquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Best een duur boek voor die omvang.

Trek van mensen naar de grote stad?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Ahaha.
Trouwens, als ik een stuk schrijf over de geschiedenis van Grunn in de 19e eeuw, moet ik dan ook gaan vertellen over de Ommelanden, want ik kan niet zo duidelijk vinden of die er toen nog mee te maken hadden.

Welk vak? Waar moet je het precies over hebben?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Ahaha.
Trouwens, als ik een stuk schrijf over de geschiedenis van Grunn in de 19e eeuw, moet ik dan ook gaan vertellen over de Ommelanden, want ik kan niet zo duidelijk vinden of die er toen nog mee te maken hadden.

ChipsZak.

ChipsZak.

Ik voel me wel een beetje een stomme VWO'ert zo.
 Ik voel me wel een beetje een stomme VWO'ert zo. 
 !
 ! dat zou ik natuurlijk wel even kunnen melden, de 'formatie' van hoe we toen in elkaar staken.
  dat zou ik natuurlijk wel even kunnen melden, de 'formatie' van hoe we toen in elkaar staken. 

ChipsZak.

ChipsZak.

Het is voor Geschiedenis, we moeten een belangrijk figuur in de 19e eeuw plaatsen. Nou, ons figuur was niet zo belangrijk blijkbaar.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Welk vak? Waar moet je het precies over hebben?
De Stad en de Ommelanden zijn al eeuwen onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Wat je in de 19e eeuw zag is de teruggang van de landadel, leegstand van de borgen en adel die juist naar de stad trok. Ook de opkomst van industrielen zoals WA Scholten. In de ommelanden kwam aardappelmeel, karton, scheepsbouw en turf op
 want er was geen fuck te vinden, we hebben allerlei gesch. instituten afgezocht, stadshistoricus afgesproken e.d. en uiteindelijk hebben we een beetje informatie over d'r kunnen bemachtigen. Wat we iig al in een stuk hebben gezet. Nu moeten we even globaal wat vertellen over hoe NL in de 19e eeuw in elkaar zat, en Groningen, en je moet vooral:  "streven naar algemeen kiesrecht", "de sociale kwestie" en "de schoolstrijd" erin betrekken.
 want er was geen fuck te vinden, we hebben allerlei gesch. instituten afgezocht, stadshistoricus afgesproken e.d. en uiteindelijk hebben we een beetje informatie over d'r kunnen bemachtigen. Wat we iig al in een stuk hebben gezet. Nu moeten we even globaal wat vertellen over hoe NL in de 19e eeuw in elkaar zat, en Groningen, en je moet vooral:  "streven naar algemeen kiesrecht", "de sociale kwestie" en "de schoolstrijd" erin betrekken.  

. Ze vormen toch samen met Stad een provincie? Of zie ik dat verkeerd?
. Ze vormen toch samen met Stad een provincie? Of zie ik dat verkeerd?  .
.  

De Ommelanden is het omliggende gebied van de stad. Het is nog altijd de benaming voor de rest van de provincie, los van de stad. Ook al is de benaming an sich ouder dan provincies. De benaming komt van de oorspronkelijke gewesten, en toen werd met stad en ommelanden al Groningen en omliggend gebied bedoeld. En inderdaad, tegenwoordig is dat omliggend gebied ongeveer de rest van de provincie, en wordt dat met Ommelanden bedoeld.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Ommelanden horen er toch nog steeds bij, juist?. Ze vormen toch samen met Stad een provincie? Of zie ik dat verkeerd?
.

.
.

ChipsZak.

ChipsZak.

Daar liggen trouwens altijd bloemen bij. Wie dat daar telkens neerlegtquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er staat idd een standbeeld van Aletta Jacobs bij de letterenfaculteit.

Ik zag laatst in een UK een foto van een heel oude dame die dat deed (de gelegenheid weet ik zo niet). Misschien doet die dat wel vaker?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Daar liggen trouwens altijd bloemen bij. Wie dat daar telkens neerlegt
Niet alleen op haar verjaardag, sterfdag etc.

ChipsZak.

ChipsZak.

Nu kun je geen dorpjes meer bouwen!
 Nu kun je geen dorpjes meer bouwen!

ChipsZak.

ChipsZak.

Ik heb hem vanochtend opnieuw opgestart. Hij zou sneller moeten zijn dan gisterenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:00 schreef freecell het volgende:
Hoi
Hier Freecell op TARA's PC.
...
Ik vind deze PC dusdanig elendig dat ik vandaag dus niet veel online zal zijn

ChipsZak.

ChipsZak.

Niet viavia ofzo?
 Niet viavia ofzo?  

Ik moet vaker de UK lezenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zag laatst in een UK een foto van een heel oude dame die dat deed (de gelegenheid weet ik zo niet). Misschien doet die dat wel vaker?

Sneller? Ja, misschien iets, maar of je nu 4 of 5 minuten moet wachten tot je een pagina ziet maakt ook niet zoveel uitquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb hem vanochtend opnieuw opgestart. Hij zou sneller moeten zijn dan gisteren

.
.

ChipsZak.

ChipsZak.

Vaag hoor.
 Vaag hoor.  

originele documenten, etc.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Geeft niet.
Wat zijn primaire bronnen?Niet viavia ofzo?

ChipsZak.

ChipsZak.

Ja zoiets dacht ik ook al wel, maar ik wist niet hoe ik het moest uitleggen.
 Ja zoiets dacht ik ook al wel, maar ik wist niet hoe ik het moest uitleggen.  

verveel jij je ofzo?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
originele documenten, etc.
Als jij je informatie uit een encyclopedie of een biografie, boek whatever haalt, dan zijn die samengesteld uit weer andere bronnen. Zo'n boek is een secundaire bron, de bron die de secundaire bron gebruikt (bijvoorbeeld een geboorteakte om de geboortedatum vast te stellen voor een biografie, of een brief die in zo'n biografie is gebruikt) is een primaire bron.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

what happendquote:
 ?
 ?

Ik ben braaf aan het werkquote:

Ze kan niet, omstandigheden en zo. We doen het een andere keer nu.quote:

ChipsZak.

ChipsZak.

Is de afgelopen week niet veel van mn fotos op BB gekomen