Dé manier om zeker te weten dat je een baan niet krijgt is niet antwoorden op zo'n vraagquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:35 schreef maok het volgende:
[..]
Maar het mag officieel niet, je hoeft iig niet te antwoorden
Ik heb morgen een date met een niet-vrijgezelle meidquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:20 schreef MaxMark het volgende:
Alexxxxx meteen al aan het daten met net-vrijgezelle meiden?
het is zelfs zo dat je mag liegen dat je niet zwanger bent als je het wel bentquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Dé manier om zeker te weten dat je een baan niet krijgt is niet antwoorden op zo'n vraag
en zaterdag met wel vrijgezelle, maar dat is eigenlijk niet echt een datequote:Op donderdag 28 februari 2008 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb morgen een date met een niet-vrijgezelle meid
gaan we es ff lekker een proefritje maken met z'n tweetjes *insert dubieuze smilie*quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:26 schreef maok het volgende:
[..]
en zaterdag met wel vrijgezelle, maar dat is eigenlijk niet echt een date
Brommers auto's kiek'n *ook z'n smilie*quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gaan we es ff lekker een proefritje maken met z'n tweetjes *insert dubieuze smilie*
Klopt, tot de 7e maand nog zelfs, maarquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:26 schreef maok het volgende:
[..]
het is zelfs zo dat je mag liegen dat je niet zwanger bent als je het wel bent![]()
Je kent Alex nu ondertussen wel een beetje?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:20 schreef MaxMark het volgende:
Alexxxxx meteen al aan het daten met net-vrijgezelle meiden?
tsssk.. Ik date ten minstequote:Op donderdag 28 februari 2008 19:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kent Alex nu ondertussen wel een beetje?
Hey Tineke, morgen wat te doen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben nog nooit 'mee uit' gevraagd, eigenlijk..
maar je bent wel recordhouder niet vrijgezel zijn binnen deze reeksquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben nog nooit 'mee uit' gevraagd, eigenlijk..
Ja.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hey Tineke, morgen wat te doen?
Welnee. Ik was vorig jaar nog 2 weken vrijgezel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar je bent wel recordhouder niet vrijgezel zijn binnen deze reeks!
ik ben onlangs voorhet eerst mee uit gevraagd... maar das omdat dat festival in Tilburg is en ze zelf geen auto of OV jaarkaart heeftmaar hoe danook, Pagafest, here I come
Oh. Maar ik kan toch niet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja.. En zo telt het niet.
Oja hoe was dat? Nog naar de zeehondencreche geweest?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Touché
Ik heb btw twee weken geleden nog gedate, dus ik voel me niet aangesproken![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
Oja hoe was dat? Nog naar de zeehondencreche geweest?
Neuh.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Do2 z'n broer moest eens weten hoe blij ik ben met zijn vibrator..
TMI? Ja hè?
euhm... ja!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Do2 z'n broer moest eens weten hoe blij ik ben met zijn vibrator..
TMI? Ja hè?
Nu zijn ze helemaal eenzaam alleen in een donker kantoorpandquote:
Ja dom he, maar ik heb een vast patroon/ritueel als ik weg ga en daar hoort bloemen mee nemen niet bij.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:30 schreef Peterselieman het volgende:
Geven ze je een cadeau vergeet je het mee te nemen
Beter doe je dat, het zijn wel levende dingen he.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:25 schreef maok het volgende:
[..]
Nu zijn ze helemaal eenzaam alleen in een donker kantoorpand![]()
Zal ik morgen maar even een collega op bellen om te vragen of die ze water willen geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |