Wat we in de afgelopen jaren van Senator Obama hebben gezien in de Senaat vinden we beter dan de prestaties van Senator Clinton. Die debatten hebben meer invloed op ons leven gehad.quote:Op woensdag 27 februari 2008 04:16 schreef Shreyas het volgende:
Voor wat ik tot nu toe gezien heb vind ik Obama beter, maar hij moet echt beter uit zijn woorden komen.
De touchdowns vonden plaats in de afgelopen jaren op de Senaat vloer en waren dagelijks te bekijken viaquote:Op woensdag 27 februari 2008 04:37 schreef popolon het volgende:
No touchdowns tonight.
ESPN toont tegenwoordig ook de dagelijkse debatten op de Senaat vloer?quote:Op woensdag 27 februari 2008 04:52 schreef popolon het volgende:
Nee hoor, die komen voor op een wel leuke zender, ESPN namelijk.
Niet zo raar ook, al die debatten zijn zwaar geregiseerd. Vrij saai, een herhaling van zetten en geen vuurwerk, in geen enkele van al die debatten. De nabeschouwingen zijn vaak nog leuker.quote:Op woensdag 27 februari 2008 04:52 schreef Diebold het volgende:
Geen enkele van onze vragen aan Senator Clinton zijn in de afgelopen 20 debatten gesteld, ondanks dat we deze herhaaldelijk hebben ingezonden.
Neen, Die tonen echte touchdowns. Niet dit slappe geregiseerde geleuter.quote:Op woensdag 27 februari 2008 04:54 schreef Diebold het volgende:
[..]
ESPN toont tegenwoordig ook de dagelijkse debatten op de Senaat vloer?
De Engelse politiek is ook op C-Span te zien, vaak op zondag avond.quote:Op woensdag 27 februari 2008 04:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet zo raar ook, al die debatten zijn zwaar geregiseerd. Vrij saai, een herhaling van zetten en geen vuurwerk, in geen enkele van al die debatten. De nabeschouwingen zijn vaak nog leuker.
De debatten in de Nederlandse of Engelse politiek zijn een stuk interessanter. Dat mis ik hier.
C-Span heeft inderdaad niet de kijkcijfers van de corporate media. Het heeft dan ook niet de sappige hypes en American Idol. De gemiddelde stemmer heeft de Clintons desondanks door.quote:Op woensdag 27 februari 2008 04:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Neen, Die tonen echte touchdowns. Niet dit slappe geregiseerde geleuter.
En jij verwacht dat de gemiddelde stemmer naar C-Span kijkt? Nou succes.
Nope, teruggeschakeld naar C-Span.quote:Op woensdag 27 februari 2008 05:10 schreef popolon het volgende:
Nou nu wat luchtigers, the Daily Show.
Luister je naar talk radio? Sean had een interview vandaag met een oude lover van Bill Clinton.quote:Op woensdag 27 februari 2008 05:13 schreef popolon het volgende:
Schakel maar even naar Fox, O'Reilly heeft weer eens wat te janken over Obama.
Je bent duidelijk contact met de werkelijkheid verloren. Hij presenteerde zich vanavond in zelfverklaard woord, als de kandidaat van alle African Americans en Joden zelf, die iedereen tracht te verenigen. Zijn thema's in de campagne refereren ook constant op hoop, en verandering en een soort ideaalbeeld, in toespraken die meer op een domineepreek lijken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ah, je maakt je wederom belachelijk met de nergens op slaande King vergelijking, daarnaast spreekt Obama zich nooit uit als leider van de zwarten oid, integendeel.
Je vindt jezelf zeker niet vooringenomen en star?quote:zo, ze hebben je al aardig gehersenspoeld daar bij die campagne.
Hoeft niet, al vind ik Hitler een betere redenaar. Obama verloor het debat vandaag op zijn aarzeling om de steun van de extremist Farrakhan te verwerpen. Dat wilde hij niet met zoveel woorden doen, pas nadat Hillary er op had aangedrongen dat hij "reject" niet in de mond wilde nemen. Dat zal de komende dagen heel vaak herhaald worden.quote:Haal Hitler er ook nog even bij, toe, dan maak je het plaatje compleet...
Normaal luisteren naar NPR. Echter, we monitoren alle media in de afgelopen maanden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 05:16 schreef popolon het volgende:
Ik luister alleen NPR en BBC als het op nieuws aankomt. O'Reilly kan ik maar uitstaan voor een paar minuten.
Zijn thema's is oa anti de oorlog in Irak, net als Ron Paul, vanaf het begin.quote:Je bent duidelijk contact met de werkelijkheid verloren. Hij presenteerde zich vanavond in zelfverklaard woord, als de kandidaat van alle African Americans en Joden zelf, die iedereen tracht te verenigen. Zijn thema's in de campagne refereren ook constant op hoop, en verandering en een soort ideaalbeeld, in toespraken die meer op een domineepreek lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |