Iedereen post plaatjes van een website waar het daar moet blijven...quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:06 schreef Dagonet het volgende:
/b/?
Wie zegt dat hij weg gaat dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ja, zo dood als een pier, maar zolang ik nog aan mijn gerief kom door op dode ONZ-lijken te pissen, gaat /49/ niet weg.
Niemand, want we houden allemaal van ONZ, ook al lopen er soms complete randebielen rondquote:
Jij snapt niet wat er gaande is?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Niemand, want we houden allemaal van ONZ, ook al lopen er soms complete randebielen rond
amirite?
Dat de meeste topics gevult worden met materiaal gestolen/overgenomen van 4chan?quote:
Ja, beetje jammer enzo... Laat het daar en verzin zelf wat leuks.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dat de meeste topics gevult worden met materiaal gestolen/overgenomen van 4chan?
Soms zijn ze leuk, Zoals de ''This is SPARTAAAAAA'' reeks.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer enzo... Laat het daar en verzin zelf wat leuks.
Dat is wat ik wil zeggen.
Sja.....................................quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Soms zijn ze leuk, Zoals de ''This is SPARTAAAAAA'' reeks.
en het is inderdaad jammer, maar wat kan je er aan doen, ik kan users niet dwingen om ''zelf'' wat te maken
Waarvoor dank.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Sja.....................................
Ik meld alleen even dat /49/ naar een dieptepunt gaat.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Iedereen post plaatjes van een website waar het daar moet blijven...
Site: www.4chan.org/frames/ en klik links op Random
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Sja.....................................
Ik meld alleen even dat /49/ naar een dieptepunt gaat.
Als kap'tein van dit zinkende schip toon je weinig wil het te willen redden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Soms zijn ze leuk, Zoals de ''This is SPARTAAAAAA'' reeks.
en het is inderdaad jammer, maar wat kan je er aan doen, ik kan users niet dwingen om ''zelf'' wat te maken
Eens.quote:Op woensdag 27 februari 2008 02:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als kap'tein van dit zinkende schip toon je weinig wil het te willen redden.
Op dit tijdstip wek ik inderdaad neit die indruk neequote:Op woensdag 27 februari 2008 02:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als kap'tein van dit zinkende schip toon je weinig wil het te willen redden.
Topic openen knopje afnemen mag/kan ik nietquote:Op woensdag 27 februari 2008 02:06 schreef LudoSanders het volgende:
Goed voorbeeld doet volgen en het topic openen-knopje van bepaalde users afnemen zou ook geen verkeerde keuze wezen.
En op andere tijdstippen achter de spreekwoordelijke 'schermen' zeker.quote:Op woensdag 27 februari 2008 02:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Op dit tijdstip wek ik inderdaad neit die indruk nee
Ik kom daar nooitquote:Op woensdag 27 februari 2008 02:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En op andere tijdstippen achter de spreekwoordelijke 'schermen' zeker.
Jij bent toch zomaar een loopjongen van de FA's, misschien zou je het eens kunnen aankaarten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 02:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Topic openen knopje afnemen mag/kan ik niet
Wat dacht je ervan om de reacties te verwijderen met de plaatjes in dit topic???quote:Op woensdag 27 februari 2008 02:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Topic openen knopje afnemen mag/kan ik niet
En dat doe ik ook wel, alleen merken jullie er niks vanquote:Op woensdag 27 februari 2008 02:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent toch zomaar een loopjongen van de FA's, misschien zou je het eens kunnen aankaarten.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 02:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om de reacties te verwijderen met de plaatjes in dit topic???
Ik kan dit topic eigenlijk ook best wel op slot gooien ,omdat ik meer een ''mededeling topic'' is geworden, en omdat je 4chan noemt in de Op lok je een klein beetje zulke reacites uitquote:Op woensdag 27 februari 2008 02:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om de reacties te verwijderen met de plaatjes in dit topic???
Waar wek je dan precies wel die indruk te trachten iets van ONZ te maken?quote:
In mijn achterhoofd, en ik doe het op mijn eigen manier, dat jij er niks van merkt/ziet omdat je niet eens zoveel in ONZ post, aleeequote:Op woensdag 27 februari 2008 02:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar wek je dan precies wel die indruk te trachten iets van ONZ te maken?
En zou dat geen reden hebben? Al die bier & tieten plaatjes heb ik inmiddels wel gezien.quote:Op woensdag 27 februari 2008 02:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
In mijn achterhoofd, en ik doe het op mijn eigen manier, dat jij er niks van merkt/ziet omdat je niet eens zoveel in ONZ post, aleee
Te bang om verder te gaan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 02:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Oke, nou is het wel mooi geweest trouwens, Gelieve heir discuseren over het zinkend scihp dat Neegenenfiertich heet
Waarmee?, die flitsende kutplaatjes beginnen me nu uit de strot te hangen.quote:
Verwijder ze eens?quote:Op woensdag 27 februari 2008 02:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Waarmee?, die flitsende kutplaatjes beginnen me nu uit de strot te hangen.
Vanaf deze post worden nikstoevoegende plaatjes zonder wat tekst levend verbrand, gevilt, gedrogeerd, verkracht, gekielhaald, opgeblazen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |