Mijn kalender eindigt 31 dec dit jaar alquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:15 schreef iuvenis het volgende:
Mensen attentie graag, het is alweer 2008!
De Maya's (zo'n volkje ergens hier, ik weet niet precies waar) zijn gestopt op 2012 met hun kalender en dit betekent dus dat iedereen hier dood gaat over 4 jaar!
Wacht maar, ik ga lekker binnen vier jaar een admin worden op forum eerste wereldoorlog!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:20 schreef yvonne het volgende:
We gaan allemaal dood, hartstikke dood
En ik ben lekker al getrouwd en heb allang m'n studies afgerond.
Gna,gna,gna!
Ik ookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:27 schreef Ladidadida het volgende:
Oh jee dan alIk moet ook nog trouwen!
Ik heb de hint door!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.love's a loaded gun....
Hoezo?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:35 schreef cerror het volgende:
Ik ga eerst een bank overvallen, dan een zestienjarig wijf verkrachten dan optreden met alleen m'n boxershort aan en dan mezelf halfdood drinken.
Merk ik weinig van de day of doom.
Tenzij het er niet komt, dan ben ik de lul...
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:32 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ik heb de hint door!Geslacht: ManSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uuh...![]()
Wat maakt het uit! Einde van de wereld, hallo!!!!quote:
Ja nu mag je alles zeggen wat je wilt....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat maakt het uit! Einde van de wereld, hallo!!!!
Stalker alert!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:44 schreef iuvenis het volgende:
Waarom trek ik altijd die 2 mafkezen (Teije en Seto) aan?
Behalve de 16 jarige.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo?
Dit is je normale gedrag toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |