Iedereen post plaatjes van een website waar het daar moet blijven...quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:06 schreef Dagonet het volgende:
/b/?
Wie zegt dat hij weg gaat dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ja, zo dood als een pier, maar zolang ik nog aan mijn gerief kom door op dode ONZ-lijken te pissen, gaat /49/ niet weg.
Niemand, want we houden allemaal van ONZ, ook al lopen er soms complete randebielen rondquote:
Jij snapt niet wat er gaande is?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Niemand, want we houden allemaal van ONZ, ook al lopen er soms complete randebielen rond
amirite?
Dat de meeste topics gevult worden met materiaal gestolen/overgenomen van 4chan?quote:
Ja, beetje jammer enzo... Laat het daar en verzin zelf wat leuks.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dat de meeste topics gevult worden met materiaal gestolen/overgenomen van 4chan?
Soms zijn ze leuk, Zoals de ''This is SPARTAAAAAA'' reeks.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer enzo... Laat het daar en verzin zelf wat leuks.
Dat is wat ik wil zeggen.
Sja.....................................quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Soms zijn ze leuk, Zoals de ''This is SPARTAAAAAA'' reeks.
en het is inderdaad jammer, maar wat kan je er aan doen, ik kan users niet dwingen om ''zelf'' wat te maken
Waarvoor dank.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Sja.....................................
Ik meld alleen even dat /49/ naar een dieptepunt gaat.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Iedereen post plaatjes van een website waar het daar moet blijven...
Site: www.4chan.org/frames/ en klik links op Random
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Sja.....................................
Ik meld alleen even dat /49/ naar een dieptepunt gaat.
Als kap'tein van dit zinkende schip toon je weinig wil het te willen redden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Soms zijn ze leuk, Zoals de ''This is SPARTAAAAAA'' reeks.
en het is inderdaad jammer, maar wat kan je er aan doen, ik kan users niet dwingen om ''zelf'' wat te maken
Eens.quote:Op woensdag 27 februari 2008 02:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als kap'tein van dit zinkende schip toon je weinig wil het te willen redden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |