Maar ben je met zo'n vlucht vanaf Mexico city niet tóch duurder uit denk je? Een bus vanaf daar is zeker geen optie met een kind bij ons. Ik wil die long distance bussen juist zo veel mogelijk vermijden waar mogelijk. Ik heb er uiteraard over zitten denken om Mexico 'erbij te pakken', maar dat is zo'n ongelooflijk groot land! Dat voelt gewoon als zonde om maar 2 of 3 weken doorheen te reizen. Daarom dacht ik inderdaad Mexico maar over te slaan en ons te wagen aan Guatemala, Honduras, Nicaragua, Costa Rica en Panama. Maar ik zal de prijsverschillen eens checken. Dank je!quote:Op maandag 10 maart 2008 11:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik kan je alvast de volgende tip geven. Vliegen op Mexico-Stad is een stuk goedkoper dan vliegen op Cancun of Guatemala-Stad. Vanaf Mexico-Stad kun je vervolgens doorvliegen of de bus pakken naar Guatemala-Stad als je Mexico helemaal wilt overslaan.
Ik weet niet of er ook prijsvechters in die omgeving zitten die misschien goedkoop vliegen van Mexico-City naar Guatemala. Ik begrijp dat een lange busreis geen pretje is met een klein kind.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:24 schreef renzell het volgende:
[..]
Maar ben je met zo'n vlucht vanaf Mexico city niet tóch duurder uit denk je? Een bus vanaf daar is zeker geen optie met een kind bij ons. Ik wil die long distance bussen juist zo veel mogelijk vermijden waar mogelijk. Ik heb er uiteraard over zitten denk n om Mexico 'erbij te pakken', maar dat is zo'n ongelooflijk groot land! Dat voelt gewoon als zonde om maar 2 of 3 weken doorheen te reizen. Daarom dacht ik inderdaad Mexico maar over te slaan en ons te wagen aan Guatemala, Honduras, Nicaragua, Costa Rica en Panama. Maar ik zal de prijsverschillen eens checken. Dank je!
Op sites als expedia.com kun je dat in één keer bijelkaar boeken en een beetje korting krijgen.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:14 schreef LasTeR het volgende:
Kan iemand mij helpen met het volgende:
Voor in de zomer ga ik met een vriend naar Minneapolis naar mijn vader, en vanuit daar willen we graag een weekje naar New York of Los Angeles. Waar kan ik het beste zoeken als ik vlucht+hotel voor een schappelijke prijs wil regelen?
Je kan natuurlijk ook met Swiss.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
KLM is toch niet de enige die van Amsterdam naar Zurich vliegt
Ik ga in ieder geval 25 April tot 27 April naar Zurich, maar dat zal dan wel weer de nachttrein worden.
Bussen in Mexico zijn ontzettend goed te doen. Geen rammelende bussen ofzo, maar gewoon goede, comfortabele bussen.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:24 schreef renzell het volgende:
[..]
Maar ben je met zo'n vlucht vanaf Mexico city niet tóch duurder uit denk je? Een bus vanaf daar is zeker geen optie met een kind bij ons. Ik wil die long distance bussen juist zo veel mogelijk vermijden waar mogelijk. Ik heb er uiteraard over zitten denken om Mexico 'erbij te pakken', maar dat is zo'n ongelooflijk groot land! Dat voelt gewoon als zonde om maar 2 of 3 weken doorheen te reizen. Daarom dacht ik inderdaad Mexico maar over te slaan en ons te wagen aan Guatemala, Honduras, Nicaragua, Costa Rica en Panama. Maar ik zal de prijsverschillen eens checken. Dank je!
30 april - 11 mei voor 469 euro incl alles via cheaptickets.com met British Airways / American Airlines met nog heel veel keuzes in vertrektijdstippen, maar wel altijd met overstap in London.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:13 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zoek trouwens nog een goedkoop ticket naar New York en terug vanaf Chicago. Vertrek rond 30 april, retour rond 11 mei.
Tnx! Die had ik nog niet gevonden. De goedkoopste optie die ik had gevonden was 100 euro duurder. Nu is cheaptickets geloof ik ook nog de enige site die ik nog niet had geprobeerd, dus dat zou het kunnen verklaren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
30 april - 11 mei voor 469 euro incl alles via cheaptickets.com met British Airways / American Airlines met nog heel veel keuzes in vertrektijdstippen, maar wel altijd met overstap in London.
Op vakantie of voor werk ?
Ja, dat hoor ik van meer mensen. Het is misschien gewoon vooral dat ik het idee niet kan verdragen om door Mexico te reizen en er niet echt te ZIJN.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Bussen in Mexico zijn ontzettend goed te doen. Geen rammelende bussen ofzo, maar gewoon goede, comfortabele bussen.Maar afijn, kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten om met een peuter lange busreizen te gaan maken.
Ik zoek trouwens nog een goedkoop ticket naar New York en terug vanaf Chicago. Vertrek rond 30 april, retour rond 11 mei.
Is het ook geen optie om 3 weken Mexico te doen, en dan de andere landen een beetje korter (een aantal dagen bijv.)quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:16 schreef renzell het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik van meer mensen. Het is misschien gewoon vooral dat ik het idee niet kan verdragen om door Mexico te reizen en er niet echt te ZIJN.![]()
Dan zou ik nog liever mijn hele plan omgooien en bijvoorbeeld Mexico, Guatemala, Costa Rica en Panama 'doen', om maar een voorbeeld te noemen.
kan niemand me helpenquote:Op maandag 10 maart 2008 14:13 schreef paaskannekoekje het volgende:
Nederlandse Luchthaven of net over de grens (dusseldorf weeze etc)
--->
curacao
eind juli, terug begin augustus
kan niks onder de 1000 euro vinden voor een retour (kayak.com, klm.nl)
kan iemand me helpen ?
alvast bedankt !
In de zomer klinkt dat als een redelijke prijs,in het laagseizoen moet dat denk ik minimaal 200 euro goedkoper kunnenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:02 schreef LasTeR het volgende:
Van Amsterdam naar Los Angeles, via Chicago, dan naar Minneapolis en weer naar Amsterdam voor 935 euro is meer dan schappelijk toch?
Nee, zomer inderdaad. Een retourtje KLM Amsterdam > Minneapolis betaal je al 1100 euro voor. Dit is allemaal US Airlines incl. nog een andere stad als bestemming dus. Vind het wel goed.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
In de zomer klinkt dat als een redelijke prijs,in het laagseizoen moet dat denk ik minimaal 200 euro goedkoper kunnen
waar vind ik dit ticket? op bahn.de heb ik deze prijs ook gevonden maar dit is voor een retour vanuit berlijn en niet andersom...quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:25 schreef arrebar het volgende:
Trein is 58 euro pp
Als jij mij laat zien waar je dat vindt krijg je van mij een zak paaseitjes.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:25 schreef arrebar het volgende:
Trein is 58 euro pp
zie http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/dn?program=esi"e:Op vrijdag 14 maart 2008 18:48 schreef Roellio het volgende:
[..]
Als jij mij laat zien waar je dat vindt krijg je van mij een zak paaseitjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |