Doelt hijj op zijn alcoholrestrictie?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:58 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Erik vraagt of ze nog wat willen drinken?
Huub: Heel graag, maar gaat hem niet worden..
bel nog maar een keer, bij mij gaat ie gewoon een aantal keer over.quote:
Heb ik ook niet gedaan: open en bloot. alles herkenbaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:59 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
bel nog maar een keer, bij mij gaat ie gewoon een aantal keer over.
ik zou niet met verborgen nummer bellen
Dan belt ze vast terug.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gedaan: open en bloot. alles herkenbaar.
Nee want hij weet dat Eric er stiekem toch een flinke scheut door gooitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doelt hijj op zijn alcoholrestrictie?
Als ze mee leest dan krijgt ze een warm gevoel in haar hartje: al meer dan een jaar weg uit dat kuthok en nog steeds geliefdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:04 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
msschien leest ze wel mee en lacht ze ons uit
ze kan toc lezen he?
Inmiddels Amada, want ze mist de N van haar polsketting (met haar naam er op, want zo weet ze wie ze is )quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:06 schreef Leandra het volgende:
Zo.. ook ff voor Nena gestemd.... al was het alleen om Amanda te gallen
Oeps... daar gaat haar identiteit.... de N van Nena weg... zullen we haar een R sturen??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Inmiddels Amada, want ze mist de N van haar polsketting (met haar naam er op, want zo weet ze wie ze is )
Kun jij lezen? Probeer dan ergens een een nummer te lezen waarop ze bereikbaar isquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:04 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
msschien leest ze wel mee en lacht ze ons uit
ze kan toch lezen he?
ff visualiseren...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze mee leest dan krijgt ze een warm gevoel in haar hartje: al meer dan een jaar weg uit dat kuthok en nog steeds geliefd
och, waarom sta ik hier nou niet van te kijken ........ (Bart/Lesley verhaal)quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:12 schreef Lady-night het volgende:
Ik lees net op NL, dat de broer van Claire, de brief niet heeft geschreven
enjoybram (Vandaag om 20:58:16) Reageren
Mijn antwoorden:
De brief die schijnbaar door iemand geschreven is die ik niet ken, maakt duidelijk misbruik van mijn naam!
knip
Blijkbaar is deze brief niet of nog niet aangekomen.
je hebt haar nummer gekregen en nu klagen dat ze niet opneemt?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kun jij lezen? Probeer dan ergens een een nummer te lezen waarop ze bereikbaar is
Jeetje mazuru, zelden ben ik zo verwendquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:16 schreef mazaru het volgende:
Voor de heren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel eerlijk delen he?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jeetje mazuru, zelden ben ik zo verwend
Doe ik Guusquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:17 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
je hebt haar nummer gekregen en nu klagen dat ze niet opneemt?![]()
pfff, misschien is het niet netjes een dame na 11 uur 's avonds te bellen. Ik zou zeggen probeer morgen eens om een uurtje of 15:00...![]()
Als ik nou beloof ALS ik OOIT nena tegenkom haar naar jou toe doorstuur,quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jeetje mazuru, zelden ben ik zo verwend
Ik word emotioneel van de vrienden van Fok.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:21 schreef Day het volgende:
Voor Ruud!
Mijn mooiste cap van Nena!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:16 schreef mazaru het volgende:
Voor de heren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk Peter.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als ik nou beloof ALS ik OOIT nena tegenkom haar naar jou toe doorstuur,
doe jij dat dan voor mij met Sergeo ??
Ik heb veel in de verpakkingsindustrie gewerktquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:29 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan Claire. Wat een supermuts is dat zeg!
nope, toen ze vroeg heeft tie een baard.... zei Eric "nee", gooide ze ook alle snorren dichtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:31 schreef Ziet het volgende:
zelfs wie is het kan ze niet....
Zow een klein meisje en kinderachtig, ze is echt niks vergeleken met de dames die er inmiddels niet meer zijn!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:29 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan Claire. Wat een supermuts is dat zeg!
Er is dan ook maar een "Nenadoos" he?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb veel in de verpakkingsindustrie gewerktNiet elke doos is de juiste doos.
Verdomme, ik kan wel janken.... er uit gezet vanwegen een trapje, waarop Brian jankend naar de telefoon greep...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:16 schreef mazaru het volgende:
Voor de heren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dat is geen kartonnen doosjequote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:38 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Er is dan ook maar een "Nenadoos" he?![]()
Ideale schoondochter bedoelen jullie natuurlijk , maar een kniesoor die daar op letquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mooooooi......zijn we allebei weer een kans DICHTER bij onze liefde![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |