je hebt haar nummer gekregen en nu klagen dat ze niet opneemt?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kun jij lezen? Probeer dan ergens een een nummer te lezen waarop ze bereikbaar is
Jeetje mazuru, zelden ben ik zo verwendquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:16 schreef mazaru het volgende:
Voor de heren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel eerlijk delen he?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jeetje mazuru, zelden ben ik zo verwend
Doe ik Guusquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:17 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
je hebt haar nummer gekregen en nu klagen dat ze niet opneemt?![]()
pfff, misschien is het niet netjes een dame na 11 uur 's avonds te bellen. Ik zou zeggen probeer morgen eens om een uurtje of 15:00...![]()
Als ik nou beloof ALS ik OOIT nena tegenkom haar naar jou toe doorstuur,quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jeetje mazuru, zelden ben ik zo verwend
Ik word emotioneel van de vrienden van Fok.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:21 schreef Day het volgende:
Voor Ruud!
Mijn mooiste cap van Nena!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:16 schreef mazaru het volgende:
Voor de heren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk Peter.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als ik nou beloof ALS ik OOIT nena tegenkom haar naar jou toe doorstuur,
doe jij dat dan voor mij met Sergeo ??
Ik heb veel in de verpakkingsindustrie gewerktquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:29 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan Claire. Wat een supermuts is dat zeg!
nope, toen ze vroeg heeft tie een baard.... zei Eric "nee", gooide ze ook alle snorren dichtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:31 schreef Ziet het volgende:
zelfs wie is het kan ze niet....
Zow een klein meisje en kinderachtig, ze is echt niks vergeleken met de dames die er inmiddels niet meer zijn!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:29 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan Claire. Wat een supermuts is dat zeg!
Er is dan ook maar een "Nenadoos" he?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb veel in de verpakkingsindustrie gewerktNiet elke doos is de juiste doos.
Verdomme, ik kan wel janken.... er uit gezet vanwegen een trapje, waarop Brian jankend naar de telefoon greep...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:16 schreef mazaru het volgende:
Voor de heren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dat is geen kartonnen doosjequote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:38 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Er is dan ook maar een "Nenadoos" he?![]()
Ideale schoondochter bedoelen jullie natuurlijk , maar een kniesoor die daar op letquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mooooooi......zijn we allebei weer een kans DICHTER bij onze liefde![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |