Doelt hijj op zijn alcoholrestrictie?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:58 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Erik vraagt of ze nog wat willen drinken?
Huub: Heel graag, maar gaat hem niet worden..
bel nog maar een keer, bij mij gaat ie gewoon een aantal keer over.quote:
Heb ik ook niet gedaan: open en bloot. alles herkenbaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:59 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
bel nog maar een keer, bij mij gaat ie gewoon een aantal keer over.
ik zou niet met verborgen nummer bellen
Dan belt ze vast terug.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gedaan: open en bloot. alles herkenbaar.
Nee want hij weet dat Eric er stiekem toch een flinke scheut door gooitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doelt hijj op zijn alcoholrestrictie?
Als ze mee leest dan krijgt ze een warm gevoel in haar hartje: al meer dan een jaar weg uit dat kuthok en nog steeds geliefdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:04 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
msschien leest ze wel mee en lacht ze ons uit
ze kan toc lezen he?
Inmiddels Amada, want ze mist de N van haar polsketting (met haar naam er op, want zo weet ze wie ze is )quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:06 schreef Leandra het volgende:
Zo.. ook ff voor Nena gestemd.... al was het alleen om Amanda te gallen
Oeps... daar gaat haar identiteit.... de N van Nena weg... zullen we haar een R sturen??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Inmiddels Amada, want ze mist de N van haar polsketting (met haar naam er op, want zo weet ze wie ze is )
Kun jij lezen? Probeer dan ergens een een nummer te lezen waarop ze bereikbaar isquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:04 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
msschien leest ze wel mee en lacht ze ons uit
ze kan toch lezen he?
ff visualiseren...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze mee leest dan krijgt ze een warm gevoel in haar hartje: al meer dan een jaar weg uit dat kuthok en nog steeds geliefd
och, waarom sta ik hier nou niet van te kijken ........ (Bart/Lesley verhaal)quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:12 schreef Lady-night het volgende:
Ik lees net op NL, dat de broer van Claire, de brief niet heeft geschreven
enjoybram (Vandaag om 20:58:16) Reageren
Mijn antwoorden:
De brief die schijnbaar door iemand geschreven is die ik niet ken, maakt duidelijk misbruik van mijn naam!
knip
Blijkbaar is deze brief niet of nog niet aangekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |