kleding. of een doek. kan met die visserij te maken hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:59 schreef NorthernStar het volgende:
So -even if it wasnt Natalee's shirt- they've found an abandoned sunk trap with remains of clothing?
How is that for weird?
How many people disappear on Aruba anyway?
Natuurlijk, heb je ook gelijk in.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:20 schreef Caesu het volgende:
[..]
kleding. of een doek. kan met die visserij te maken hebben.
dna is onderzocht, was niet van natalee - is niet gezegd dat het van een mens is.
er ligt vanalles op zo'n zeebodem - kadavers van haaien enzo.
of zeedieren bouwen een nest in zo'n krabbenval.
beetje smakeloos om naar zulke plaatjes te gaan turen vind ik eigenlijk.
die Presistence-crew zal echt wel alle mogelijkheden bekeken hebben en stuurt vast niet zomaar foto's het internet op waar iedereen van alles in gaat ontdekken.
maar goed we wachten het maar weer af of het wat is.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets.quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:31 schreef observer777 het volgende:
[..]
You are the one spewing propaganda and lies. Everyone see's right through it and it's a waste of time and obvious. All you have done is derail this thread and have everyone looking in the opposite direction of the truth.
Jij was er en hebt met Arubanen gesproken en ik ben echt benieuwd hoe er op Aruba over wordt gedacht, althans door de mensen die jij gesproken hebt, maar oke als je dat niet kunt of wilt vertellen hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:41 schreef Super_Girl het volgende:
@ Johan555,
Idd ik ben hier 3 weken lid, klopt ja tot voor kort vond ik het niet nodig om 'de zaak' via een internet - forum te volgen. En als ik lees wat hier word geschreven, met alle respect maar dat komt voor MIJ zwakbegaafd over.
@ Rosite, mijn visie/theorie is niet van belang, het gaat om de zoveel mogelijk objectieve feiten en niet om ieders emotionele theory.
Nee, de systeemlogs worden nooit overschreven en de msn logs vullen gewoon aan in een flat text file,quote:Op woensdag 27 februari 2008 04:11 schreef duikkie het volgende:
[..]
dus het is wel mogelijk als je terug gaat in de tijd, overschrijven dus ??
Waarom ga jij je dan uitgerekend hier in de discussie mengen? Er is een heel subforum over maar je zoekt de enige draad op die over de cover-up en andere "rare omstandigheden" gaat. Dit was vanaf het begin een speculatietopic die overigens al liep voor PRdeV met zijn uitzending kwam.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:41 schreef Super_Girl het volgende:
Idd ik ben hier 3 weken lid, klopt ja tot voor kort vond ik het niet nodig om 'de zaak' via een internet - forum te volgen. En als ik lees wat hier word geschreven, met alle respect maar dat komt voor MIJ zwakbegaafd over.
oke dan is dat lastig, hopelijk hebben ze dat wel onderzocht.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:05 schreef nickhs het volgende:
[..]
Nee, de systeemlogs worden nooit overschreven en de msn logs vullen gewoon aan in een flat text file,
dus als je die naloopt, zie je dat de systeemtijd rond die tijd is teruggezet. Op de ontvangende computer wordt ook de eigen systeemtijd gelogd. Dus als je de systeemtijd niet gelijk op beide verzet, valt het meteen op.
Ok, your opinion. That's fine. However I think your opinion and making up your own mind after 32 months is far from realistic if it involves Joran knowing what really happened to the girl. The next day, as you say yourself, he bragged about having had sex with her before he knew she was missing. Does that make sense for someone who was in your opinion just involved in her disappearance or even rape, murder or whatever? Joran has placed himself in a terrible position, I agree, because of all the lies. (These started when he realized the girl was missing and he was the last one seen with her). To find the real truth will be difficult after so many years. I think Joran really doesn't know the answers, having heared and watched the undercover tapes over and over again in dutch.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:13 schreef observer777 het volgende:
[..]
My opinion is she was raped and at some point she woke up,freaked out and fought back and she got her head bashed in by someone or by a accident. I come to that conclusion after studying everything from over 32 months of research. I think the truth will come out someday as way to many people know what happened.
Old images according to the date on the camera.quote:Op woensdag 27 februari 2008 05:27 schreef observer777 het volgende:
Images of the trap and its contents sent by a anonymous person to SM.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:31 schreef observer777 het volgende:
[..]
You are the one spewing propaganda and lies. Everyone see's right through it and it's a waste of time and obvious. All you have done is derail this thread and have everyone looking in the opposite direction of the truth.
Ben je weer bezig anderen een leugenaar te noemen, als hij/zij niet direct meegaat in jouw visie van de waarheid? waarom gun je mensen het recht niet op een eigen/mening visie te hebben?quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:31 schreef observer777 het volgende:
[..]
Toevallig dat ik daar net ook aan dacht!!! Is er een soort Sherlock Holmes achtige site waar je wel overwegend zinnige antwoorden (een enkeling uitgezonderd) terugkrijgt, als je iets voorstelt, zonder gebombardeerd te worden met propaganda, klagers of met mensen die alleen maar in 1 richting willen denken?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:33 schreef duikkie het volgende:
is er ook een item hier op het form waar we kunnen discussieren over theorie en vragen worden beantwoord of daar weer verder over nadenken. en wel allemaal in nederlands. in deze natalee holloway in the reborn kom ik niet zoveel verder, zo af en toe elkaar voor rotte vis uitmaken help niet echt !!!!!!!!!!
Ik zal dat verhaal van die tuinman eens gaan opzoeken....Had er wel iets over gelezen, maar kennelijk was het niet verdacht of interessant genoeg voor mij, de eerste keer.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:26 schreef duikkie het volgende:
[..]
oke dan is dat lastig, hopelijk hebben ze dat wel onderzocht.
zit ik toch nog in mijn maag met die tuiman die om 2:30 opstond en 3 uur op zijn werk was en de auto zag.
om 2:30 was deepak ook aan het internetten. en nu ken men veel maar op twee plaatsen tegelijk zijn is moeilijk. maar wat zou de tuinman dan gezien hebben ??? spookken ??
doe datquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:41 schreef nickhs het volgende:
[..]
Ik zal dat verhaal van die tuinman eens gaan opzoeken....Had er wel iets over gelezen, maar kennelijk was het niet verdacht of interessant genoeg voor mij, de eerste keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |