abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2008 @ 07:59:28 #51
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_57003824
So -even if it wasnt Natalee's shirt- they've found an abandoned sunk trap with remains of clothing?

How is that for weird?

How many people disappear on Aruba anyway?
pi_57004013
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 07:59 schreef NorthernStar het volgende:
So -even if it wasnt Natalee's shirt- they've found an abandoned sunk trap with remains of clothing?

How is that for weird?

How many people disappear on Aruba anyway?
kleding. of een doek. kan met die visserij te maken hebben.
dna is onderzocht, was niet van natalee - is niet gezegd dat het van een mens is.
er ligt vanalles op zo'n zeebodem - kadavers van haaien enzo.
of zeedieren bouwen een nest in zo'n krabbenval.
beetje smakeloos om naar zulke plaatjes te gaan turen vind ik eigenlijk.
die Presistence-crew zal echt wel alle mogelijkheden bekeken hebben en stuurt vast niet zomaar foto's het internet op waar iedereen van alles in gaat ontdekken.
maar goed we wachten het maar weer af of het wat is.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2008 @ 08:47:15 #53
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_57004290
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 08:20 schreef Caesu het volgende:

[..]

kleding. of een doek. kan met die visserij te maken hebben.
dna is onderzocht, was niet van natalee - is niet gezegd dat het van een mens is.
er ligt vanalles op zo'n zeebodem - kadavers van haaien enzo.
of zeedieren bouwen een nest in zo'n krabbenval.
beetje smakeloos om naar zulke plaatjes te gaan turen vind ik eigenlijk.
die Presistence-crew zal echt wel alle mogelijkheden bekeken hebben en stuurt vast niet zomaar foto's het internet op waar iedereen van alles in gaat ontdekken.
maar goed we wachten het maar weer af of het wat is.
Natuurlijk, heb je ook gelijk in.

Maar je zal toch moeten toegeven dat het vinden van een gedumpte krabben/kreeftenval met "textiel" erin eugh.. "belangwekkend" is.

Voor de rest valt er hiervandaan weinig zinnigs over te zeggen idd.
pi_57004394
laten ze nu eerst eens vast stellen welke val het is, hopelijk die van die mensen die hem kwijt waren bij fishersmen hut, misschien zijn ze er in de jaren wel meer kwijt, en was hij verankert anders kruipt zo'n ding ook nog eens over de zeebodem in de loop van de jaren.

dus eerst maar eens vaststellen waar dat ding vandaan komt dan kleding onderzoeken, misschien hebben we hier met een andere vermissing te doen , er zijn meer meisjes en mensen weg !!!!!!!!!! natalee was niet de enige
pi_57005616
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 07:31 schreef observer777 het volgende:

[..]

You are the one spewing propaganda and lies. Everyone see's right through it and it's a waste of time and obvious. All you have done is derail this thread and have everyone looking in the opposite direction of the truth.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets.
Ik doe niet aan propaganda en leugens, dus het heeft geen zin hier op te reageren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rosite op 27-02-2008 12:44:18 ]
pi_57006438
zo te zien ben je hier sinds 3 weken lid super girl

mensen zwak begaafd noemen vind ik beneden alle peil
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57007375
@ Johan555,

Idd ik ben hier 3 weken lid, klopt ja tot voor kort vond ik het niet nodig om 'de zaak' via een internet - forum te volgen. En als ik lees wat hier word geschreven, met alle respect maar dat komt voor MIJ zwakbegaafd over.

@ Rosite, mijn visie/theorie is niet van belang, het gaat om de zoveel mogelijk objectieve feiten en niet om ieders emotionele theory.
It's called the past, cause I'm getting past and I ain't nothing like I was before. You ought to see me now.
pi_57007657
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 11:41 schreef Super_Girl het volgende:
@ Johan555,

Idd ik ben hier 3 weken lid, klopt ja tot voor kort vond ik het niet nodig om 'de zaak' via een internet - forum te volgen. En als ik lees wat hier word geschreven, met alle respect maar dat komt voor MIJ zwakbegaafd over.

@ Rosite, mijn visie/theorie is niet van belang, het gaat om de zoveel mogelijk objectieve feiten en niet om ieders emotionele theory.
Jij was er en hebt met Arubanen gesproken en ik ben echt benieuwd hoe er op Aruba over wordt gedacht, althans door de mensen die jij gesproken hebt, maar oke als je dat niet kunt of wilt vertellen hoor.
pi_57007701
@ Rosita,

Sorry idd dat vroeg je ook, nou opvallend was dat de arubanen die ik toendertijd heb gesproken eigenlijk 2 situaties benoemde die gebeurd zou kunnen zijn:

- ze is zelf weggelopen, aangezien ze al eens eerder is weggelopen of een poging tot weglopen gedaan heeft.
- ze is aan de haaien gevoerd
It's called the past, cause I'm getting past and I ain't nothing like I was before. You ought to see me now.
pi_57007796
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 04:11 schreef duikkie het volgende:

[..]

dus het is wel mogelijk als je terug gaat in de tijd, overschrijven dus ??
Nee, de systeemlogs worden nooit overschreven en de msn logs vullen gewoon aan in een flat text file,
dus als je die naloopt, zie je dat de systeemtijd rond die tijd is teruggezet. Op de ontvangende computer wordt ook de eigen systeemtijd gelogd. Dus als je de systeemtijd niet gelijk op beide verzet, valt het meteen op.
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2008 @ 12:25:47 #61
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_57008195
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 11:41 schreef Super_Girl het volgende:

Waarom ga jij je dan uitgerekend hier in de discussie mengen? Er is een heel subforum over maar je zoekt de enige draad op die over de cover-up en andere "rare omstandigheden" gaat. Dit was vanaf het begin een speculatietopic die overigens al liep voor PRdeV met zijn uitzending kwam.
Je kan ook zelf een topic beginnen waar jij en anderen die er net zo over denken als jij kunnen gaan discussieren. In plaats van hier andere users zwakbegaafd gaan noemen...
pi_57008211
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:05 schreef nickhs het volgende:

[..]

Nee, de systeemlogs worden nooit overschreven en de msn logs vullen gewoon aan in een flat text file,
dus als je die naloopt, zie je dat de systeemtijd rond die tijd is teruggezet. Op de ontvangende computer wordt ook de eigen systeemtijd gelogd. Dus als je de systeemtijd niet gelijk op beide verzet, valt het meteen op.
oke dan is dat lastig, hopelijk hebben ze dat wel onderzocht.

zit ik toch nog in mijn maag met die tuiman die om 2:30 opstond en 3 uur op zijn werk was en de auto zag.
om 2:30 was deepak ook aan het internetten. en nu ken men veel maar op twee plaatsen tegelijk zijn is moeilijk. maar wat zou de tuinman dan gezien hebben ??? spookken ??
pi_57008440
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:13 schreef observer777 het volgende:

[..]
My opinion is she was raped and at some point she woke up,freaked out and fought back and she got her head bashed in by someone or by a accident. I come to that conclusion after studying everything from over 32 months of research. I think the truth will come out someday as way to many people know what happened.
Ok, your opinion. That's fine. However I think your opinion and making up your own mind after 32 months is far from realistic if it involves Joran knowing what really happened to the girl. The next day, as you say yourself, he bragged about having had sex with her before he knew she was missing. Does that make sense for someone who was in your opinion just involved in her disappearance or even rape, murder or whatever? Joran has placed himself in a terrible position, I agree, because of all the lies. (These started when he realized the girl was missing and he was the last one seen with her). To find the real truth will be difficult after so many years. I think Joran really doesn't know the answers, having heared and watched the undercover tapes over and over again in dutch.
pi_57008461
@ NorthenStar,

Ik meng me in deze discussie omdat het eerder vooral om objectieve en onderbouwende theorieen ging...Misschien heb ik het dan helemaaaaaaaaaal verkeerd begrepen en is dit een speculatietopic. Buiten dat weet elke onderzoeker dat het in deze 'zaak' het stikt van de 'rare omstandigheden', dus is het logisch dat ik dit topic opzoek.

Maar goed ik zal me er niet meer aan storen, en blijf vooral speculeren, keep up the good work.
pi_57009758
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 05:27 schreef observer777 het volgende:
Images of the trap and its contents sent by a anonymous person to SM.
Old images according to the date on the camera.
pi_57009931
hier begint het tropic Super girl

'http://forum.fok.nl/topic/1106880/1/50

ik schrijf hoe ik er over denk en wat er gebeurd zou komen zijn
geef jij jouw visie dan eens of gooi je dan ook de handoek in de ring ?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2008 @ 14:33:40 #67
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57011018
quote:

[..]

You are the one spewing propaganda and lies. Everyone see's right through it and it's a waste of time and obvious. All you have done is derail this thread and have everyone looking in the opposite direction of the truth.
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_57012153
Ja Bwennie Bren, dit krijg je te horen als je je visie geeft, je mening, je gedachten, leve de vrije meningsuiting en de vrije gedachtenvorming (gebaseerd op feiten, nadenken en natuurlijk speculaties, maar dat geldt voor een ieder). Terecht dat je er een nadenkend, fronsend poppetje neerzet.
pi_57013051
rosite ben jij Rene ?
pi_57013212
quote:

[..]

Ben je weer bezig anderen een leugenaar te noemen, als hij/zij niet direct meegaat in jouw visie van de waarheid? waarom gun je mensen het recht niet op een eigen/mening visie te hebben?
jij denkt, als ik maar alles 10x post, dan zullen ze wel naar me luisteren.

Ik denk dat jij het hele forum hier aan het derailen bent, over 2 weken ofzo, zal dit waarschijnlijk gesloten worden, niemand heeft het in nederland over deze zaak!
pi_57013592
is er ook een item hier op het form waar we kunnen discussieren over theorie en vragen worden beantwoord of daar weer verder over nadenken. en wel allemaal in nederlands. in deze natalee holloway in the reborn kom ik niet zoveel verder, zo af en toe elkaar voor rotte vis uitmaken help niet echt !!!!!!!!!!
pi_57013737
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 16:33 schreef duikkie het volgende:
is er ook een item hier op het form waar we kunnen discussieren over theorie en vragen worden beantwoord of daar weer verder over nadenken. en wel allemaal in nederlands. in deze natalee holloway in the reborn kom ik niet zoveel verder, zo af en toe elkaar voor rotte vis uitmaken help niet echt !!!!!!!!!!
Toevallig dat ik daar net ook aan dacht!!! Is er een soort Sherlock Holmes achtige site waar je wel overwegend zinnige antwoorden (een enkeling uitgezonderd) terugkrijgt, als je iets voorstelt, zonder gebombardeerd te worden met propaganda, klagers of met mensen die alleen maar in 1 richting willen denken?
pi_57013789
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:26 schreef duikkie het volgende:

[..]

oke dan is dat lastig, hopelijk hebben ze dat wel onderzocht.

zit ik toch nog in mijn maag met die tuiman die om 2:30 opstond en 3 uur op zijn werk was en de auto zag.
om 2:30 was deepak ook aan het internetten. en nu ken men veel maar op twee plaatsen tegelijk zijn is moeilijk. maar wat zou de tuinman dan gezien hebben ??? spookken ??
Ik zal dat verhaal van die tuinman eens gaan opzoeken....Had er wel iets over gelezen, maar kennelijk was het niet verdacht of interessant genoeg voor mij, de eerste keer.
pi_57013970
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 16:41 schreef nickhs het volgende:

[..]

Ik zal dat verhaal van die tuinman eens gaan opzoeken....Had er wel iets over gelezen, maar kennelijk was het niet verdacht of interessant genoeg voor mij, de eerste keer.
doe dat , als de tijden anders waren zou het allemaal heel goed kunnen namelijk. ze slaan niet links af naar strand, maar rechts af , en gaan dollen dat verklaart ook waarom joran achter het stuur zit, was satisch zijn beurt , en drie op de achterbank is voor sex te veel, ik heb al moeitte met z'n twee een hele auto , maar misschien een honda grootter ? het verklaart ook het zand verhaal was zandweggetje. het verklaart nog niet het verdwenen van een lichaam.
pi_57015169
Ik ben heel erg benieuwd naar de inzichten van Observer777....Observer777 Can you tell me what you think that is happend to NH???? Maybe you did explain this allready a thousand times....

Cause like the way you post here, tells me you're confident about your theory...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')