So truequote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:25 schreef Cyberia18 het volgende:
En nou graag opbokken met Lost. Heb inmiddels wel genoeg moeten aanhoren de afgelopen weken.
Kleine vaartuigen kunnen hierdoor kantelen en verloren gaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:32 schreef AQuila360 het volgende:
Ik was dit topic even uit het oog verloren
Nou je toch bezig bent.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:59 schreef Gamedemon het volgende:
Filter toegevoegt
En XBOX360 staat aan elkaar en met grote letters! Dat is ook niet netjesquote:
maar dan GTAquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:29 schreef Bastard het volgende:
Terug vind LO.
Het zou moeten zijn: "[Xbox 360 #308] Sala kijkt uit naar Army of Two".quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En XBOX360 staat aan elkaar en met grote letters! Dat is ook niet netjes
Ja Soul Caliber 5quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:22 schreef Teije het volgende:
Weet iemand of er ook een Soul Calibur gaat uitkomen voor de 360?
24 juniquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:31 schreef Teije het volgende:
[..]
Tof. Al een release date (of kwartaal) bekent?
Laat het aanpassen danquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het zou moeten zijn: "[Xbox 360 #308] Sala kijkt uit naar Army of Two".
Nu ziet het er bagger uit
Maar goed, ben nog steeds benieuwd naar de Lost reviews, jij ook Tec?
Ik?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Maar goed, ben nog steeds benieuwd naar de Lost reviews, jij ook Tec?
Ik hoop vandaag maar wel een droge TVPquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:29 schreef Bastard het volgende:
Terug vind LO.
nee.. het is gewoon kutquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee het is te geavanceerd voor jou.
quote:
So truequote:Op woensdag 27 februari 2008 08:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon leren rijden en niet verwachten dat je met 180 km'h in de bocht blijft plakken.
Upgraden, gewicht van de auto naar beneden, sneller blok er in, andere uitlaat, betere benzineinjectoren, en zelfs afstelling van wielen, bandenkeuze, velggrootte.. alles heeft invloed op de handling van de auto.
En dan heb je dus voorkeuren, hou je meer van FF aangedreven auto's, of ben je meer voor RW.. de rijstijl tussen beide type's is al geheel anders, afgezien van alle onderdelen die je er dus onder gaat zetten.
Maar het allerbelangrijkste is, leer rijden.. het gaat even wat sneller dan de scooter waar je mee naar school rijdt, of je moeders swift!
Niks mooier dan een race waar de tegenstanders aan elkaar gewaagd zijn, en het op de uiterste limiet over het circuit scheuren.
Terwijl je pas vanaf een uur of 15 het spel een beetje door krijgt, en dan pas word het echt cool vind ik.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:22 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Iedereen die zegt dat Forza kut is heeft de game waarschijnlijk niet langer dan 2 uur gespeeld
Meh, Forza heeft 1 groot gebrek: Spa Francorchampsquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Terwijl je pas vanaf een uur of 15 het spel een beetje door krijgt, en dan pas word het echt cool vind ik.
Vooropgesteld dat je het leuk moet vinden om tienden van seconden van je ronde's af te rijden natuurlijk.
Maar een beetje racefreak heeft alles wat hij wil in dit spel.. meeste complete spel vlgs mij
Ben sinds kort met het spel bezig en ben het met elke letter hierboven eens!quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:54 schreef Bastard het volgende:
Nee, je moet gewoon leren rijden en niet verwachten dat je met 180 km'h in de bocht blijft plakken.
Upgraden, gewicht van de auto naar beneden, sneller blok er in, andere uitlaat, betere benzineinjectoren, en zelfs afstelling van wielen, bandenkeuze, velggrootte.. alles heeft invloed op de handling van de auto.
En dan heb je dus voorkeuren, hou je meer van FF aangedreven auto's, of ben je meer voor RW.. de rijstijl tussen beide type's is al geheel anders, afgezien van alle onderdelen die je er dus onder gaat zetten.
Maar het allerbelangrijkste is, leer rijden.. het gaat even wat sneller dan de scooter waar je mee naar school rijdt, of je moeders swift!
Niks mooier dan een race waar de tegenstanders aan elkaar gewaagd zijn, en het op de uiterste limiet over het circuit scheuren.
360 op internet aansluiten, divx bestand openen, dan vraagt ie automatisch of ie een update moet downloaden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:05 schreef RacerDKB het volgende:
/Xbox 360 heeft
Wat een tof ding is het zeg
Maar hoe kan je updaten? Want ik kan nog geen divx/xvid van me pc afspelen, wel wmv, mp3, en alles.
Maar ik zit dus in dat Media Center, en open een avi die met divx gecodeerd is, en dan zegt ie ''Kan bestand niet afspelen, verkeerde codec'' ofzo. En niet dat ie moet updaten?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
360 op internet aansluiten, divx bestand openen, dan vraagt ie automatisch of ie een update moet downloaden.
Yay, een kans om ook eens zo'n leuke smiley neer te zetten :quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef Sala-adin het volgende:
Graphics van GTA4 zijn echt om te huilen
ja dat heb je goed, beetje jammerquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef Sala-adin het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef Sala-adin het volgende:
Een reactie van jou kon natuurlijk niet uitblijvenquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:40 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ja dat heb je goed, beetje jammer
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:11 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die geweren zien er heel wat beter uit dan die baksteenvormige wapens van GTA4
Ja maar dan kan ie geen verbinding maken met de PC? En wel met Media Center?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:40 schreef Wouter2006 het volgende:
je moet ook videos selecteren ipv media center
Wat klopt er dan niet?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je de Gears of War coversystem regelrecht wilt overnemen doe het dan ook goed
Nou heb ik niet het beste voorbeeld laten zien met deze screen, maar in bewegend beeld valt goed te merken dat de werking (coveren/leanen) nogal houterig overkomt. En dat is niet het kenmerkend aan dit coversystem uit Kill Switch en Gears of War. Dit moet allemaal way sneller én vloeiender.quote:
Die hype,...quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:38 schreef Haijo het volgende:
http://gamed.nl/view/37896
OMGOMGOMG! KOTOR 3 SCREENS!!!
Waar zie je dat dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die hype,...Het zijn gewoon wat artwork concepten uit 2004!
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het zijn gewoon wat artwork concepten uit 2004!
Even op de 360 en de controller tegelijk het knopje indrukken die er ong. zo uit ziet )))quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:16 schreef mini-lellan het volgende:
Ik wil hier met een paar gasten GRAW gaan spelen. We hebben 3 controllers, 2 draadloos en 1 met draad.
Alleen als ik de 2e draadloze wil connecten met de xbox dan blijven de lichtjes knipperen en blijven 2 lichtjes op de xbox branden.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:55 schreef Haijo het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan?
En er is niets mis met KOTOR III hypen.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lezen ipv op die hypetrein te stappen. En er is zeker niks mis met KOTORIII hypen, maar zullen we eerst een aankondiging afwachten? Geloof me,... ik bestuur die fucking trein zelf!!
quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Even op de 360 en de controller tegelijk het knopje indrukken die er ong. zo uit ziet )))
Pak die pik dan!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:58 schreef Bastard het volgende:
Ik bestuuuur die trein zelf!!
Lees die 2 reviews en je weet genoeg.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:32 schreef Haijo het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2652
Heeft iemand eng idee of deze afstandsbediening betrouwbaar zal zijn?
Ja, niet dus. Dat zijn twee reviews van dezelfde gast, de eerste waarin hij hem afkraakt en de tweede waarin hij zichzelf verbeterd. Klinkt goed dus maar ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met third-party afstandsbediening.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Lees die 2 reviews en je weet genoeg.
Heb vandaag mijn 360 weer teruggekregen en ze hadden er een nieuwe DVD drive ingepleurd, das goed te merken zeg, nu maakt ie nog meer herrie dan vantevorenquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:59 schreef RacerDKB het volgende:
Gisteren dus een Xbox 360 met Falcon bord enzo gekocht, maar helaas zit er een Hitachi/LG schijf in
NIet de stille BenQ dus.
Weet iemand of je zonder reden je console mag ruilen bij de Saturn/Media Markt?
OMFG dat wordt de beste game EVER!quote:
Snap niet dat mensen elk jaar maar weer die voetbalgames kopen met als grootste gameplay wijziging een extra cijfer in de naam en nieuwe shirtkleurtjes!quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
OMG hype hype
Gister 1e filmpje van UEFA EURO 2008
http://www.gametrailers.com/player/31135.html
ziet er weer leuk uit. ga hem zeker halen
altijd mooi om te spelen op de dag dat er een wedstrijd savonds is
nee PGR3 had hetzelfdequote:Op woensdag 27 februari 2008 17:56 schreef Reintji het volgende:
Kan met PGR4 bar weinig van de tekst lezen op mijn 55cm elektronenkanon. Is nu met drie tulpjes aangesloten, scart maakt geen verschil toch? Zie ik een instelling in PGR4 over het hoofd?
daar moet je voetbalfan voor zijnquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen elk jaar maar weer die voetbalgames kopen met als grootste gameplay wijziging een extra cijfer in de naam en nieuwe shirtkleurtjes!
haha!quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:19 schreef bigore het volgende:
Wat ik nou weer heb, blijkbaar is mijn account verlopen of zo, krijg namelijk een melding dat mijn account suspended is vanwege betalingsissues. Maar ik kan nergens in omdat account management vereist dat je op xbox live aangesloten bent, retevaag.
0800 023 3894quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:29 schreef bigore het volgende:
Iemand misschien een dagcode of zo voor me, kan ik ff inloggen
Verschrikkelijk, wie ben je?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:49 schreef koen_pijl het volgende:
Ik ben er weer
Hebben jullie me gemist?
Nee 360quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
van de xbox 1 ?
Nee ik had zo super pack gekocht.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
ik kreeg er geen bij...
Misschien heeft koen_pijl hem er wel gewoon los bij gekocht?quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
ik kreeg er geen bij...
Wtf, dat ziet er houterig uit. Dan ziet FIFA 08 er toch een stuk sneller uit.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
OMG hype hype
Gister 1e filmpje van UEFA EURO 2008
http://www.gametrailers.com/player/31135.html
ziet er weer leuk uit. ga hem zeker halen
altijd mooi om te spelen op de dag dat er een wedstrijd savonds is
Films kijken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Misschien heeft koen_pijl hem er wel gewoon los bij gekocht?
En wat heb je aan die afstandsbediening?
Films kijkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Misschien heeft koen_pijl hem er wel gewoon los bij gekocht?
En wat heb je aan die afstandsbediening?
Je bent wel in de ban van de TV serie tie-ins he?quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
Game van Deadliest Catch op komst!!!!!!!!!
We gaan krab vissen op de Beringzee wordt vet dat spel![]()
een veel betere indruk van een spel kan je niet krijgen denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Zijn maar filmpjes he
Ik vis die zee kats leegquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:57 schreef Un4 het volgende:
[..]
Je bent wel in de ban van de TV serie tie-ins he?
Heb je Pimp My Ride al gespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
een franse maat van me, daar zn maat van, heeft hem in 4 uur uitgespeeldquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:01 schreef kepler het volgende:
ow ik ga Lost niet halen trouwens... Lees teveel slechte verhalen over het spel
bedoel is maar een introquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:01 schreef kepler het volgende:
[..]
een veel betere indruk van een spel kan je niet krijgen denk ik
Review. Review. Review.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:08 schreef AQuila360 het volgende:
Jorien ga jij LOST ook niet halen?
Ben ik de enige die dat spel gaat spelen
Zeker! Deel 1 heb ik echt verschrikkelijk veel gedaan, dus deel 2 komt er ookquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:10 schreef jorienvdherik het volgende:
ja, wat vinden we van vegas 2 ?
gaan jullie die gelijk halen
Deel 2 kan niet GOTY 2008 worden, want dat is gta iv al.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:49 schreef AQuila360 het volgende:
Vul hier de Gear of Wars enquete in! Zodat deel 2 GOTY '08 kan woorden
Bij mij kan allesquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Deel 2 kan niet GOTY 2008 worden, want dat is gta iv al.
Dat gaat voor de komende dagen wat lastig aangezien ik nog bezig ben met m'n kamerquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Cybje, zin in een potje CoD4 online? Is lang geleden.
Ja. Mijn ervaring was prima. Paar dagen na bestellen had ik het al.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:18 schreef Black-Hole het volgende:
Iemand hier ervaringen met CD-WOW? Hebben nu Halo 3 voor ¤ 31,99 op hun site staan.
Das mooi, stond me zoiets bij dat ze in het verleden wat problemen hadden. Heb geen zin in nog een naheffing van de douane als ik hem voor bijna dezelfde prijs via Play-asia bestelquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja. Mijn ervaring was prima. Paar dagen na bestellen had ik het al.
Tsja, je hoort het wel vaak dat mensen na 3 maanden nog steeds niet hebben. En de service is niet echt goed te noemen...quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:38 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Das mooi, stond me zoiets bij dat ze in het verleden wat problemen hadden. Heb geen zin in nog een naheffing van de douane als ik hem voor bijna dezelfde prijs via Play-asia bestel
Heeft niet veel met Playasia te maken. Ik denk echt dat je pakket bij de douane ligt. De levering duurde bij mij en Strol een week. Precies zoals Noot het ook vaak ervaart.quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:07 schreef Bastard het volgende:
Wie heeft er hier allemaal wel eens wat play-asia besteld? En dan verzending via bubbeltjesenvelope...
Mn pakketje is nu ruim 2 weken onderweg.. wtf
Heb je een nummer van de douna, dan ga ik eens bellen waarom het zo lang moet durenquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heeft niet veel met Playasia te maken. Ik denk echt dat je pakket bij de douane ligt. De levering duurde bij mij en Strol een week. Precies zoals Noot het ook vaak ervaart.
als het bij de douane ligt is het pakketje meestal 3-4 weken onderweg ... plus je moet dan nog zo'n 8 euro bijleggenquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je een nummer van de douna, dan ga ik eens bellen waarom het zo lang moet duren
Maar zonder gekheid.. hoe lang houden hun het dan weer vast?
Ik zou hun een boete moeten opleggen!quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:36 schreef Retarded het volgende:
[..]
als het bij de douane ligt is het pakketje meestal 3-4 weken onderweg ... plus je moet dan nog zo'n 8 euro bijleggen
Een nieuwe /andere kopen of zelfs de PAL versie halen die vandaag uitkomt en de Azie versie gesealed terugsturen ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou hun een boete moeten opleggen!
Dus nog 2 weken zeg maar.. komt goed uit, dan heb ik vakantie.
Ik heb Bioshock nog gelukkig... maar heb ook erg veel zin in LOquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een nieuwe /andere kopen of zelfs de PAL versie halen die vandaag uitkomt en de Azie versie gesealed terugsturen ofzo
ik gok toch op GOW2 - GOTY 2008quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd GTA IV is GOTY 2008.
Cybje, zin in een potje CoD4 online? Is lang geleden.
Bioshock is zo goedquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb Bioshock nog gelukkig... maar heb ook erg veel zin in LO
Heb net de stress van Smugglers hideout gehad.. sta op het punt Aracia te starten.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bioshock is zo goedWaar zit je nu ergens? Grafisch ook echt een pareltje!!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:54 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb bioshock nog steeds in de kast liggen, was hem na een uurtje spelen al weer beuOoit nog eens mee verder gaan, Mass Effect moet ik ook nog
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:54 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb bioshock nog steeds in de kast liggen, was hem na een uurtje spelen al weer beuOoit nog eens mee verder gaan, Mass Effect moet ik ook nog
Douane ja, dan duurt het 3 weken en een paar dagen. Ik wacht ook nog steeds. Het stelt me gerust dat mijn LO niet alleen is!quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:07 schreef Bastard het volgende:
Wie heeft er hier allemaal wel eens wat play-asia besteld? En dan verzending via bubbeltjesenvelope...
Mn pakketje is nu ruim 2 weken onderweg.. wtf
GTA IV - GOTY 2008quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:14 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik gok toch op GOW2 - GOTY 2008
Ik ben al 6 winkels afgegaan en wil Guitar Hero 3quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:55 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik ben verliefd op mn nieuwe Guitar Hero 3 o+
Ik weet niet waar je woont, maar Dimension Plus heeft voorraad:quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ben al 6 winkels afgegaan en wil Guitar Hero 3
Vandaag nog maar meer winkels afgaan.
Het is de moeite waard!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ben al 6 winkels afgegaan en wil Guitar Hero 3
Vandaag nog maar meer winkels afgaan.
Hmm, nee, daar woon ik niet. Woon in Haarlem.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar Dimension Plus heeft voorraad:
http://www.dimensionplus.nl/index2.htm
Ah iemand met geruime ervaring zie ikquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Douane ja, dan duurt het 3 weken en een paar dagen. Ik wacht ook nog steeds. Het stelt me gerust dat mijn LO niet alleen is!
Anders bestel je hem daar, meestal de dag erna binnen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hmm, nee, daar woon ik niet. Woon in Haarlem.
Straks wel ff naar het centrum.
Of weet iemand de release datum?quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:58 schreef Leonos het volgende:
Heeft iemand Lost al in de winkels gezien?
J amaar ik wil hem ECHT morgen hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Anders bestel je hem daar, meestal de dag erna binnen.
En bij de Makro in Delft zag ik er gister ook nog een zooi liggen, weet niet of dat bij andere ook zo is.
Is al uit, ligt oa al bij de FRS (Utrecht Centraal).quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
Of weet iemand de release datum?
Het is pakket post, die komt bij mij altijd om 14.30 of 16.00 of 19.00quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:54 schreef RacerDKB het volgende:
Oke dimensionplus gebeld, die zeggen dat als ik nu bestel en met iDeal betaal hij morgen komt.
Vanaf hoe laat bezorgd TNT post? 10 uur ofzo? Ivm met welk adres ik zal kiezen.
Dankje, zometeen uit me werk ff halenquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:48 schreef Un4 het volgende:
[..]
Is al uit, ligt oa al bij de FRS (Utrecht Centraal).
Dus je hebt Bioshock 1 uurtje gespeeld? en mag ik vragen hoe lang je Juiced 2 hebt gespeeld?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:54 schreef Rossdale het volgende:
Juiced 2 heb ik iets van 4 a 5 uur gespeeld ofzo denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dus je hebt Bioshock 1 uurtje gespeeld? en mag ik vragen hoe lang je Juiced 2 hebt gespeeld?
Leonos ik heb Lost zien liggen in de winkels en hem mooi laten liggen....
Oh dat is dus die Aston Martin zoals te zien in die hybride auto reclame. Wel een beetje BMW achterlichten.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:23 schreef Wessiej het volgende:
GTA IV
Ik wou TF2 van de week laten zien aan een vriend maar dat ging dus bijmij ook nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:27 schreef Digixz het volgende:
Kben weer de Orange Box aant doen. TF2 wordt helemaal niet meer gespeeld op live joh!
Ja dus:quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:06 schreef RacerDKB het volgende:
Nou ik heb het besteld bij Dimension. Hopen dat ie morgen komt
Doen zij aan Track & Trace codes? Kan er niets over vinden op de site.
Army of Twoquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:07 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb zojuist Army of Two besteld bij vgp, US date was daar 4 maart.
Is Condemned niet te eng voor je? En ik zou Rainbox Six en Euro 2008 eruit halen maar verder wel een leuke lijstquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:08 schreef jorienvdherik het volgende:
vind er ook niks aan.
wat ik snel kan verzinnen tot mei zeg maar
1. rainbow six
2. gta 4
3. condemned
4. euro 2008
Auto sign-in activeren vanuit je profiel-settings.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:31 schreef Seal_force het volgende:
Hoe meldt je de hardenschijf van je xbox automatic's aan? ( dus je profile automatic's aanmelden )
Ja maar ik heb 2 profielen, en hoe kan ik dat 1tje automatics laten aanmelden?quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Auto sign-in activeren vanuit je profiel-settings.
quote:IGN: For the first time, Rockstar gave us hands-on access to both the PS3 and 360 versions of GTA IV. The good news is that no matter which system you prefer, you're going to have a great-looking game to play.
quote:1UP: It runs beautifully, improves subtly on the mechanics and navigation, and perhaps most surprising to me, feels eerily realistic. It's hard to pinpoint why, but it appears to be a savvy combination of art design, architecture, lighting, and uncompromising attention to detail. It's not quite the cloud of flies buzzing around the garbage can in a random back alley, the dappled glare of the sun falling on faded concrete, or the way a passing pedestrian drops his cup in the street when you walk brusquely by him. It's everything. Sure, most every individual aesthetic quality has probably been done better here or there in other games, but I've never seen them all the same place, and their coherence is astounding. It feels like a real place, comfortingly familiar at times, and simply novel to exist in.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:08 schreef jorienvdherik het volgende:
1. GTA IV
Dat Lost is echt de grootste bagger ooit. Maar de serie is welquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Lol.
Pfff die AQuila toch....Wat een rare hapsnurk blijft het toch ook.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat Lost is echt de grootste bagger ooit.
Hoop dat ik het spel morgen krijg!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Pfff die AQuila toch....Wat een rare hapsnurk blijft het toch ook.
Horizontaal is beterquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:02 schreef RacerDKB het volgende:
Is het nou ECHT beter om hem te laten staan (verticaal) of dat je hem plat neerlegt (horizontaal)?
Echt een onderzoek ofzo?
Het was toch juist slechter om hem te laten staan? vanwege krassen op de dvd's enzo?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:02 schreef RacerDKB het volgende:
Is het nou ECHT beter om hem te laten staan (verticaal) of dat je hem plat neerlegt (horizontaal)?
Echt een onderzoek ofzo?
In bewegend beeld:quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat er niet ergens in het menu ''Migrate accounts'' ofzo?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:46 schreef Killjoy het volgende:
Gekke vraag misschien
Ik heb net mijn xbox online gegooid, werkt perfect, ook met mijn online profiel, mooi werk.
Nu heb ik in een offline profiel +/- 14 uur Mass Effect speeltijd met achievements staan, is het mogelijk om deze te koppelen of over te zetten naar het andere profiel?
dit zou ik ook wel willen weten...quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:46 schreef Killjoy het volgende:
Gekke vraag misschien
Ik heb net mijn xbox online gegooid, werkt perfect, ook met mijn online profiel, mooi werk.
Nu heb ik in een offline profiel +/- 14 uur Mass Effect speeltijd met achievements staan, is het mogelijk om deze te koppelen of over te zetten naar het andere profiel?
Zoiets heb ik niet gezien, voor de offline account is er geen online account, misschien moet ik die XBOX muppets van MS ff bellen, geen idee verder :/quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Staat er niet ergens in het menu ''Migrate accounts'' ofzo?
te fans weten natuurlijk al dat ze deze game in huis moeten halen. Een hoop gamers kennen Condemned 2: Bloodshot echter nog niet en als we de officiële Xbox website moeten geloven zal er zeer binnenkort een demo van de game op Xbox Live Marketplace verschijnen. Op de manier kunnen gamers die onbekend zijn met de serie alvast kennis maken met deel twee.quote:Condemned 2: Bloodshot demo onderweg
Nieuws | 28 februari 2008 - Het vervolg op de Xbox 360 launchtitel Condemned ligt over ongeveer twee weken in de winkels en de éch[quote]
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
te fans weten natuurlijk al dat ze deze game in huis moeten halen. Een hoop gamers kennen Condemned 2: Bloodshot echter nog niet en als we de officiële Xbox website moeten geloven zal er zeer binnenkort een demo van de game op Xbox Live Marketplace verschijnen. Op de manier kunnen gamers die onbekend zijn met de serie alvast kennis maken met deel twee.
De demo speelt zich af in het ergste deel van de stad in Condemned 2: Bloodshot. Al snel kom je in aanraking met een bende die je het leven zuur willen maken. Aan jou nu de taak om je te verweren en weg te komen. Wanneer de demo precies gaat uitkomen is nog onduidelijk, maar aangezien het bericht al op de officiële Xbox website geplaatst is lijkt het ons waarschijnlijk dat de demo morgen verschijnt. De volledige versie van Condemned 2: Bloodshot ligt op 14 maart in de winkel
Duidelijk!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:24 schreef Leonos het volgende:
Morgen Lost terug brengen en Lost Oddysey kopen
Ik heb dit jaar alleen interesse in Brothers in Arms in dat genre!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:55 schreef Bastard het volgende:
Dat Bad coompany doet me weinig,.. ben een beetje uit geoorlogd wellicht. Ook dat opblazen van de omgeving boeit me kont.. hier en daar leuk gedaan andere keer is het gewoon een wolk wat zich voltrekt en ineens is een muur weg, poepoe wat een vernieuwing.
Sterker nog, 13 in dozijn spel lijkt me zo.
Dat zeg ik!!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar alleen interesse in Brothers in Arms in dat genre!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hell yeah!quote:Rockstar: 'GTA IV uitspelen duurt 100 uur'
Om Grand Theft Auto IV uit te spelen, zul je zo'n 100 uur nodig hebben. Dat beweert een woordvoerder van Rockstar London. Je kunt er sneller doorheen ploegen, maar als je een beetje de tijd neemt voor deze game en de telefoon beantwoord wanneer deze overgaat, zul je toch al snel 100 uur bezig zijn, aldus de woordvoerder.
Bovendien zal de grens tussen story-missies en zij-missies minder duidelijk zijn, zo meldt de woordvoerder. Dit komt omdat je ze beiden start met je mobiele telefoon. Wel zullen er meer echte story-missies zijn.
De mobiele telefoon van Niko Bellic is hét centrum van GTA IV. Met de mobiele telefoon kun je missies starten, maar ook afspreken met vrienden in een lokale bar, of een date regelen met je vriendin. Daarnaast start je via je mobieltje de multiplayer mode.
Grand Theft Auto IV zal op 29 april verschijnen voor deXbox 360 en Playstation 3.
Als het maar geen Dead Rising wordt waarbij je om de drie minuten een telefoontje krijgtquote:de telefoon beantwoord wanneer deze overgaat
Zet je hem gewoon op trillen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het maar geen Dead Rising wordt waarbij je om de drie minuten een telefoontje krijgt
Eurogamer!quote:At which point you're left to ponder whether it was any good. I'd go with "yes", actually. It had the incredibly difficult job of creating a new character in the Lost world with an interesting enough side-story, able to exist without disrupting the timeline or feeling like an aberration, and able to expose fans to at least a handful of things with which they would be satisfied, even eager, to tinker. There's no question it achieves that, and that's what Lost fans will want. Even at its worst - a particular trek through the jungle to the Black Rock and its repeated abuse of one of the show's most perplexing elements springs to mind - it's never guilty of ruining the source material, and while the big question it leaves you with is akin to some of the TV show's goofier cliffhangers, it's still intriguing. I love Lost - it's stupid, brilliant, baffling, frustrating - and I'm really glad I played this. I think other Lost fans will be too. But we will all sit back afterwards and moan about the length, and so that's the thought I'll leave you on. Booouuum.
7/10
Tsja, als echte fan moet je hem eigenlijk wel proberen he. Een 7 is goed genoeg voor zo'n type gamequote:
het geeft ook meteen een hint waar deel 2 afspeelt. Ik denk zelf namelijk in het oude japan ofzo.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:48 schreef About2Break het volgende:
Gisteren Assins creed uitgespeeld. En ik hoorde wel van mensen dat het een kut einde was maar damm, zo kut
quote:Take a step back from Master Chief. Literally - start a Theatre mode recording, zoom out, and pan the camera across the entire level. See everywhere you're going to be, every enemy you're going to fight. Try to catch the game out in a lazy spawn or sudden lurch into action; there aren't any. It's all there, alive, running and waiting for you. If Sergeant Johnson is going to meet you later, you'll see him emerge from a door and battle Flood on the other side of a building you're nowhere near yet, talking to the Chief and Arbiter on the radio as he clears a path.
It's mind-blowing that Bungie would take the trouble to write that in and use up runtime for it, when most players wouldn't even dream it was there. The developers have been knocked for not pushing or innovating enough with Halo 3, for just giving players what they wanted, but there's no "just" about it. They gave us what we wanted and made it real, every inch of it, nothing missing, nothing broken, nothing faked. They let us use and abuse it however we liked, and they didn't cheat or compromise on one single detail. In its own way, that's revolutionary - it's just that for all the noise the game makes, the revolution in Halo 3 is a quiet one.
Take a step back. And then another, and then another. Drink it all in at once. Halo 3's brilliance is all in the big picture.
Woensdag nog niet, ik ga vandaag weer kijken. Als jij m koopt leen ik m van jou een keer. Mag jij games van mij lenenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:07 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, nu twijfel ik dus weer
Denk je dat ze hem bij de Makro hebben?
Nooit van gehoord maar ziet er inderdaad vrij tof uit.. weet niet wat de gameplay doet verder.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:13 schreef Digixz het volgende:
Filmpje van Viking
Ziet er best cool uit.
Ha! Dat zal helemaal fijn zijn, weetje het zeker dat het de GOTY is?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:04 schreef Killjoy het volgende:
Oblivion is wel cool, maar erg saai voor veel mensen
(hij moet 29.99 zijn bij Dynabyte btw)
GOTY?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:06 schreef Rossdale het volgende:
Oblivion is zeker vermakelijk, maar als je in het Vraag en Aanbod topic kijkt kun je hem vast nog wel voor een stuk minderdan voor 35 euro krijgen
Invite gestuurd.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:06 schreef jorienvdherik het volgende:
lol...
gister mijn 1e overkill gehaald in begin van potje, duurde 20 seconden. heb er filmpje van op fileshare
wel vet
echt te lang niet gespeeld
mensen voeg me toe Mars NL voor leuke potjes halo
Ik zeg ESquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eternal Sonata 27,99 bij Play.com. Heb m meteen besteld, kijken welke game eerder is. LO of ES
Geen idee, had de prijs van budgetgaming.nl gepluktquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:06 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ha! Dat zal helemaal fijn zijn, weetje het zeker dat het de GOTY is?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Weet ik niet, vraag het zou ik zo zeggen
toegevoegdquote:
Meeste wat ik speel is Team slayer of Social Slayer, die laatste natuurlijk als ik met friends speel die niet ongeveer op hetzelfde level zitten als mij.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
toegevoegd![]()
ben nu maar eens weer de DLC spelen, helaas zit daar niet echt een vaste team slayer in ofzo.
maar ook die vage games
HEBBES!!! Thanks Noot!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eternal Sonata 27,99 bij Play.com. Heb m meteen besteld, kijken welke game eerder is. LO of ES
Eternal Sonata kost op dit moment ook nog maar 30 Euries bij Bart Smit. Is een stuk sneller lijkt me.quote:
Heb geen haast en ik wil hem gesealedquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:57 schreef Pronk het volgende:
[..]
Eternal Sonata kost op dit moment ook nog maar 30 Euries bij Bart Smit. Is een stuk sneller lijkt me.
Of ik aan die 100 uur ga komen weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat het slapeloze nachten gaan wordenquote:Rockstar: 'GTA IV uitspelen duurt 100 uur'
Om Grand Theft Auto IV uit te spelen, zul je zo'n 100 uur nodig hebben. Dat beweert een woordvoerder van Rockstar London. Je kunt er sneller doorheen ploegen, maar als je een beetje de tijd neemt voor deze game en de telefoon beantwoord wanneer deze overgaat, zul je toch al snel 100 uur bezig zijn, aldus de woordvoerder.
Bovendien zal de grens tussen story-missies en zij-missies minder duidelijk zijn, zo meldt de woordvoerder. Dit komt omdat je ze beiden start met je mobiele telefoon. Wel zullen er meer echte story-missies zijn.
De mobiele telefoon van Niko Bellic is hét centrum van GTA IV. Met de mobiele telefoon kun je missies starten, maar ook afspreken met vrienden in een lokale bar, of een date regelen met je vriendin. Daarnaast start je via je mobieltje de multiplayer mode.
Grand Theft Auto IV zal op 29 april verschijnen voor de PlayStation 3 en Xbox 360.
Ik heb GTA SA wel 150 uur gespeeld geloof ikquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoor ik daar kaascroissant?
[..]
Of ik aan die 100 uur ga komen weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat het slapeloze nachten gaan worden
quote:
U vraagt, wij draaien.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:29 schreef jorienvdherik het volgende:
slaan we maart ff over
quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:08 schreef jorienvdherik het volgende:
vind er ook niks aan.
1. rainbow six
2. gta 4
3. condemned
4. euro 2008
Nee daar hang ik op 20 .. level 35 met Lone Wolfs.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja ik ook, team slayer level 30 te hoog gegrepen voor me
Zeker doen! Geniaal spelquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:59 schreef mini-lellan het volgende:
[ afbeelding ]
Is die cool?
Kan em voor 35,- krijgen.![]()
Maart moesten we toch overslaan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij durft condemned niet te spelen
]quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:47 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Zeker doen! Geniaal spel, maar je moet er wel van houden.
Gewoon doen, nieuw kost 'ie rond de 50 euro en het is echt een topspel.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:06 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
]
Ja hij lijkt mij gruwelijk het is trouwens de GOTY edition.
Die poorten sluiten werd wel op den duur wel erg repetatief hoorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:19 schreef Jessah het volgende:
[..]
Gewoon doen, nieuw kost 'ie rond de 50 euro en het is echt een topspel.Alleen na al tig keer opnieuw te zijn begonnen valt het me toch op dat er eigenlijk weinig verschillende quests zijn...
ik als niet-RPG liefhebber was er na 2 uur echt wel klaar meequote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:33 schreef devv05 het volgende:
Oblivion is één van de beste spellen op de Xbox 360 samen met Bioshock, dus zeker halen
Je moet er uiteraard wel van houden, maar dat geldt voor iedere game. Ik als niet-RPG liefhebber vond 'm in ieder geval erg goed. Ik moet er nog steeds een keer mee verder trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |