So truequote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:25 schreef Cyberia18 het volgende:
En nou graag opbokken met Lost. Heb inmiddels wel genoeg moeten aanhoren de afgelopen weken.
Kleine vaartuigen kunnen hierdoor kantelen en verloren gaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:32 schreef AQuila360 het volgende:
Ik was dit topic even uit het oog verloren
Nou je toch bezig bent.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:59 schreef Gamedemon het volgende:
Filter toegevoegt
En XBOX360 staat aan elkaar en met grote letters! Dat is ook niet netjesquote:
maar dan GTAquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:29 schreef Bastard het volgende:
Terug vind LO.
Het zou moeten zijn: "[Xbox 360 #308] Sala kijkt uit naar Army of Two".quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En XBOX360 staat aan elkaar en met grote letters! Dat is ook niet netjes
Ja Soul Caliber 5quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:22 schreef Teije het volgende:
Weet iemand of er ook een Soul Calibur gaat uitkomen voor de 360?
24 juniquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:31 schreef Teije het volgende:
[..]
Tof. Al een release date (of kwartaal) bekent?
Laat het aanpassen danquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het zou moeten zijn: "[Xbox 360 #308] Sala kijkt uit naar Army of Two".
Nu ziet het er bagger uit
Maar goed, ben nog steeds benieuwd naar de Lost reviews, jij ook Tec?
Ik?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Maar goed, ben nog steeds benieuwd naar de Lost reviews, jij ook Tec?
Ik hoop vandaag maar wel een droge TVPquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:29 schreef Bastard het volgende:
Terug vind LO.
nee.. het is gewoon kutquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee het is te geavanceerd voor jou.
quote:
So truequote:Op woensdag 27 februari 2008 08:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon leren rijden en niet verwachten dat je met 180 km'h in de bocht blijft plakken.
Upgraden, gewicht van de auto naar beneden, sneller blok er in, andere uitlaat, betere benzineinjectoren, en zelfs afstelling van wielen, bandenkeuze, velggrootte.. alles heeft invloed op de handling van de auto.
En dan heb je dus voorkeuren, hou je meer van FF aangedreven auto's, of ben je meer voor RW.. de rijstijl tussen beide type's is al geheel anders, afgezien van alle onderdelen die je er dus onder gaat zetten.
Maar het allerbelangrijkste is, leer rijden.. het gaat even wat sneller dan de scooter waar je mee naar school rijdt, of je moeders swift!
Niks mooier dan een race waar de tegenstanders aan elkaar gewaagd zijn, en het op de uiterste limiet over het circuit scheuren.
Terwijl je pas vanaf een uur of 15 het spel een beetje door krijgt, en dan pas word het echt cool vind ik.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:22 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Iedereen die zegt dat Forza kut is heeft de game waarschijnlijk niet langer dan 2 uur gespeeld
Meh, Forza heeft 1 groot gebrek: Spa Francorchampsquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Terwijl je pas vanaf een uur of 15 het spel een beetje door krijgt, en dan pas word het echt cool vind ik.
Vooropgesteld dat je het leuk moet vinden om tienden van seconden van je ronde's af te rijden natuurlijk.
Maar een beetje racefreak heeft alles wat hij wil in dit spel.. meeste complete spel vlgs mij
Ben sinds kort met het spel bezig en ben het met elke letter hierboven eens!quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:54 schreef Bastard het volgende:
Nee, je moet gewoon leren rijden en niet verwachten dat je met 180 km'h in de bocht blijft plakken.
Upgraden, gewicht van de auto naar beneden, sneller blok er in, andere uitlaat, betere benzineinjectoren, en zelfs afstelling van wielen, bandenkeuze, velggrootte.. alles heeft invloed op de handling van de auto.
En dan heb je dus voorkeuren, hou je meer van FF aangedreven auto's, of ben je meer voor RW.. de rijstijl tussen beide type's is al geheel anders, afgezien van alle onderdelen die je er dus onder gaat zetten.
Maar het allerbelangrijkste is, leer rijden.. het gaat even wat sneller dan de scooter waar je mee naar school rijdt, of je moeders swift!
Niks mooier dan een race waar de tegenstanders aan elkaar gewaagd zijn, en het op de uiterste limiet over het circuit scheuren.
360 op internet aansluiten, divx bestand openen, dan vraagt ie automatisch of ie een update moet downloaden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:05 schreef RacerDKB het volgende:
/Xbox 360 heeft
Wat een tof ding is het zeg
Maar hoe kan je updaten? Want ik kan nog geen divx/xvid van me pc afspelen, wel wmv, mp3, en alles.
Maar ik zit dus in dat Media Center, en open een avi die met divx gecodeerd is, en dan zegt ie ''Kan bestand niet afspelen, verkeerde codec'' ofzo. En niet dat ie moet updaten?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
360 op internet aansluiten, divx bestand openen, dan vraagt ie automatisch of ie een update moet downloaden.
Yay, een kans om ook eens zo'n leuke smiley neer te zetten :quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef Sala-adin het volgende:
Graphics van GTA4 zijn echt om te huilen
ja dat heb je goed, beetje jammerquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef Sala-adin het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef Sala-adin het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef Sala-adin het volgende:
Een reactie van jou kon natuurlijk niet uitblijvenquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:40 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ja dat heb je goed, beetje jammer
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:11 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die geweren zien er heel wat beter uit dan die baksteenvormige wapens van GTA4
Ja maar dan kan ie geen verbinding maken met de PC? En wel met Media Center?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:40 schreef Wouter2006 het volgende:
je moet ook videos selecteren ipv media center
Wat klopt er dan niet?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je de Gears of War coversystem regelrecht wilt overnemen doe het dan ook goed
Nou heb ik niet het beste voorbeeld laten zien met deze screen, maar in bewegend beeld valt goed te merken dat de werking (coveren/leanen) nogal houterig overkomt. En dat is niet het kenmerkend aan dit coversystem uit Kill Switch en Gears of War. Dit moet allemaal way sneller én vloeiender.quote:
Die hype,...quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:38 schreef Haijo het volgende:
http://gamed.nl/view/37896
OMGOMGOMG! KOTOR 3 SCREENS!!!
Waar zie je dat dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die hype,...Het zijn gewoon wat artwork concepten uit 2004!
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het zijn gewoon wat artwork concepten uit 2004!
Even op de 360 en de controller tegelijk het knopje indrukken die er ong. zo uit ziet )))quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:16 schreef mini-lellan het volgende:
Ik wil hier met een paar gasten GRAW gaan spelen. We hebben 3 controllers, 2 draadloos en 1 met draad.
Alleen als ik de 2e draadloze wil connecten met de xbox dan blijven de lichtjes knipperen en blijven 2 lichtjes op de xbox branden.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:55 schreef Haijo het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan?
En er is niets mis met KOTOR III hypen.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lezen ipv op die hypetrein te stappen. En er is zeker niks mis met KOTORIII hypen, maar zullen we eerst een aankondiging afwachten? Geloof me,... ik bestuur die fucking trein zelf!!
quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Even op de 360 en de controller tegelijk het knopje indrukken die er ong. zo uit ziet )))
Pak die pik dan!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:58 schreef Bastard het volgende:
Ik bestuuuur die trein zelf!!
Lees die 2 reviews en je weet genoeg.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:32 schreef Haijo het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2652
Heeft iemand eng idee of deze afstandsbediening betrouwbaar zal zijn?
Ja, niet dus. Dat zijn twee reviews van dezelfde gast, de eerste waarin hij hem afkraakt en de tweede waarin hij zichzelf verbeterd. Klinkt goed dus maar ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met third-party afstandsbediening.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Lees die 2 reviews en je weet genoeg.
Heb vandaag mijn 360 weer teruggekregen en ze hadden er een nieuwe DVD drive ingepleurd, das goed te merken zeg, nu maakt ie nog meer herrie dan vantevorenquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:59 schreef RacerDKB het volgende:
Gisteren dus een Xbox 360 met Falcon bord enzo gekocht, maar helaas zit er een Hitachi/LG schijf in
NIet de stille BenQ dus.
Weet iemand of je zonder reden je console mag ruilen bij de Saturn/Media Markt?
OMFG dat wordt de beste game EVER!quote:
Snap niet dat mensen elk jaar maar weer die voetbalgames kopen met als grootste gameplay wijziging een extra cijfer in de naam en nieuwe shirtkleurtjes!quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
OMG hype hype
Gister 1e filmpje van UEFA EURO 2008
http://www.gametrailers.com/player/31135.html
ziet er weer leuk uit. ga hem zeker halen
altijd mooi om te spelen op de dag dat er een wedstrijd savonds is
nee PGR3 had hetzelfdequote:Op woensdag 27 februari 2008 17:56 schreef Reintji het volgende:
Kan met PGR4 bar weinig van de tekst lezen op mijn 55cm elektronenkanon. Is nu met drie tulpjes aangesloten, scart maakt geen verschil toch? Zie ik een instelling in PGR4 over het hoofd?
daar moet je voetbalfan voor zijnquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen elk jaar maar weer die voetbalgames kopen met als grootste gameplay wijziging een extra cijfer in de naam en nieuwe shirtkleurtjes!
haha!quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:19 schreef bigore het volgende:
Wat ik nou weer heb, blijkbaar is mijn account verlopen of zo, krijg namelijk een melding dat mijn account suspended is vanwege betalingsissues. Maar ik kan nergens in omdat account management vereist dat je op xbox live aangesloten bent, retevaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |