lollercopter, je houdt er wel een goed humeurtje aan over!!einz1!zwei!!1!1!!!drei1vier!!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:12 schreef worldpimber het volgende:
Hej gheyz, wat blijkt. Ik zit al een tijdje te zoeken naar een nieuwe woning, dus ik pwnde mezelf ff een keertje door voor de gein buiten Amsterdam te klikken. En wat blijkt, erinzzzwei~11 kreeg meteen nummer 1Dus morgen overleg ik allerlei papieren en is de woning in principe van mij. Boh.
Nu wat blijkt? Tvp, fipo sepo en IBTL, WIE HEEFT NOG EINS wasmachine staan. [ afbeelding ]
Oh, tis ergens tussen Purmerend en De Rijp in, Pepijn ... heb je nog wat liggen?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:26 schreef MuRKie het volgende:
lollercopter, je houdt er wel een goed humeurtje aan over!!einz1!zwei!!1!1!!!drei1vier!!!!![]()
![]()
LOLLERCOPTFTER! GEFELICITEEERDquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:12 schreef worldpimber het volgende:
Hej gheyz, wat blijkt. Ik zit al een tijdje te zoeken naar een nieuwe woning, dus ik pwnde mezelf ff een keertje door voor de gein buiten Amsterdam te klikken. En wat blijkt, erinzzzwei~11 kreeg meteen nummer 1Dus morgen overleg ik allerlei papieren en is de woning in principe van mij. Boh.
Nu wat blijkt? Tvp, fipo sepo en IBTL, WIE HEEFT NOG EINS wasmachine staan. [ afbeelding ]
Oh, tis ergens tussen Purmerend en De Rijp in, Pepijn ... heb je nog wat liggen?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:12 schreef worldpimber het volgende:
pics van chick?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
feli![]()
Huis met een schuur er bij ?
Soort van schuur wel ja, maar net 2 bij 2 volgens mijquote:
Voor die space-shuttle van jou?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Soort van schuur wel ja, maar net 2 bij 2 volgens mij
Niet echt kunnen kijken en de draai kan ik ook niet maken
Hoeveel meter heb je nodig voor een motor?![]()
En is de vrouw er ook al?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:12 schreef worldpimber het volgende:
quote:
eerste vrij(ge)williger heeft zich gemeld?quote:
Neuh, ik deel alleen koekies met pimp.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:46 schreef Cageon het volgende:
[..]
eerste vrij(ge)williger heeft zich gemeld?
Kijk uit, dadelijk heb je ruzie met Gawainequote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:46 schreef Cageon het volgende:
[..]
eerste vrij(ge)williger heeft zich gemeld?
dat zal ook wel mee vallen..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kijk uit, dadelijk heb je ruzie met Gawaine
ahmai, ok.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Neuh, ik deel alleen koekies met pimp.
Tnx, en goed voorbeeld van een Worldberiaans motormobielquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Totaly gePWND door uwes zelf
[/feli]
Respect tonen voor de oudjes oudere medemensquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:52 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat zal ook wel mee vallen..
Wat is dat toch, zijn de mensen bang voor rib-i en gawaine?
Had het al ff op zoekplaats.nl ingevuld voor een globaal idee waar het lagquote:
Respect toon ik wel op een andere manier. Een geintje moet kunnen en ik denk ook wel dat ze weten wie het zegt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Respect tonen voor de oudjes oudere medemens![]()
quote:
[..]
Had het al ff op zoekplaats.nl ingevuld voor een globaal idee waar het lag
Die smilie op de 2e regel hoorde bij de eerste hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
Respect toon ik wel op een andere manier. Een geintje moet kunnen en ik denk ook wel dat ze weten wie het zegt.![]()
[..]
Was ook de eerste hit op "sloop motor" met googlequote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tnx, en goed voorbeeld van een Worldberiaans motormobiel
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:52 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat zal ook wel mee vallen..
Wat is dat toch, zijn de mensen bang voor rib-i en gawaine?
Laat datquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:07 schreef Gawaine het volgende:
[..]
mwah niet speciaal voor ons, meer voor onze schoonmoeders
Op pagina 3 staat die van BazzieKquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Was ook de eerste hit op "sloop motor" met google
pwnedquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Op pagina 3 staat die van BazzieK
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Op pagina 3 staat die van BazzieK
Ik haat geintjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
Respect toon ik wel op een andere manier. Een geintje moet kunnen en ik denk ook wel dat ze weten wie het zegt.![]()
[..]
Hehe goed zo !quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eh neh.![]()
Tevens pwnd by taartbelovende 30+'ers (voorzichtige schatting)
quote:
Jaaa, housewarming party en BBQquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:12 schreef worldpimber het volgende:
Hey, hoe zit het nu met jouw 2 wieler?quote:
Dat is nou echt psychisch.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wel als ik een poging had gewaagd
Nog steeds die van RB.... alleen weekenden en warme zomeravonden kan ik vergeten, dan wil ie zelf. Maar goed... ik offer me dan wel op en sleep me naar het terras.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:23 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey, hoe zit het nu met jouw 2 wieler?
of gebruik je nog altijd die van RB?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wp..iig één lim die volwassen word![]()
wanneer is de BBQ
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:22 schreef bvvt het volgende:
Jaaa, housewarming party en BBQ
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:17 schreef ondeugend het volgende:
Hehe goed zo !
Gefeliciteerd met je eigen nest... enne wat zal jij mams gaan missen.
wel aardige fiets om mee te beginnenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:34 schreef ondeugend het volgende:
Nog steeds die van RB....
Lekker hoor 1000 CC tussen de benen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wel aardige fiets om mee te beginnen
Niet zo lekker als 1200 CCquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:37 schreef ondeugend het volgende:
Lekker hoor 1000 CC tussen de benen.
Ondeugend idd...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lekker hoor 1000 CC tussen de benen.
2 grote !quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ondeugend idd...
Hoeveel cillinders?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Niet zo lekker als 1200 CC
[insert]pic van 2 grote tietenquote:v-twin for life, because 2 big jugs are better than 4 little ones
Waarvoorquote:
Juh, stickertje op de moto, iedereen blijquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoef je alleen nog een aanhanger te vindenmaar busje is makkelijker idd
Pff heb niks te doen, verveel me. wil motor rijden (SMen/en de TLR berijden alsof mijn leven er van af hangt)quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
precieskorte responsetijd btw
Voel me toch niet zo fijn als ik t asfalt niet zo goed kan bestuderen voordat ik de moto de bocht in jasquote:
Mja het toeren trekt me niet zo meer geloof ikquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoeft niet meteen te gaan ghummenmaar ben het wel eens, zonder goed licht/zicht is ut weinig aan
alles goedquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nog steeds die van RB.... alleen weekenden en warme zomeravonden kan ik vergeten, dan wil ie zelf. Maar goed... ik offer me dan wel op en sleep me naar het terras.![]()
![]()
Alles goed met jou en je flieft?
Komt wel weer terug over een paar jaarquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mja het toeren trekt me niet zo meer geloof ik
Ga er ook nog ff inwrijven dat ook IK ouder word....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Komt wel weer terug over een paar jaar
Die tlr houd je toch wel jongquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:33 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ga er ook nog ff inwrijven dat ook IK ouder word....
Of juist nietquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:39 schreef Cageon het volgende:
[..]
Of juist niet
Maar mag hopen van wel.
Dat het niet vast is wil nog niet zeggen dat het weinig is of niet regelmatigquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:23 schreef BazzieK het volgende:
Renkerdekenker kut google
WP Gefeliciteerd, maar welke mafkees laat jou nou een huis huren, zelfs zwervers hebben een vaster inkomen
Dat is waarquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:24 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat het niet vast is wil nog niet zeggen dat het weinig is of niet regelmatig
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:10 schreef Gawaine het volgende:
....na inrichting van zijn huis en de eerste maanden huur
Vaste werktijden.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:23 schreef BazzieK het volgende:
WP Gefeliciteerd, maar welke mafkees laat jou nou een huis huren, zelfs zwervers hebben een vaster inkomen
Eenvoudige vraag.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:07 schreef MuRKie het volgende:
Doelde niet specifiek op een bepaald onderdeel, maar meer in het algemeen.. Mocht mijn motor een nieuw onderdeel moeten hebben, of die er dan überhaupt nog zijn
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:39 schreef koffiekoekje het volgende:Nu ga je ook Worldbeateriaanse motoren kopen
[ afbeelding ]
Totaly gePWND door uwes zelf
[/feli]
Waar kom jij nu ineens weer uit de lucht vallen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:50 schreef ondeugend het volgende:
Mijn motor had pas na 2 ton verrotte vering.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:06 schreef koffiekoekje het volgende:
Was ook de eerste hit op "sloop motor" met google
Mager ingelezen in het verleden.quote:
BLABLABLAquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn motor had pas na 2 ton verrotte vering.![]()
[..]
Mager ingelezen in het verleden.![]()
[ afbeelding ]
Alleeen BWT heeft nog dezelfde motor in de OP.![]()
Fok Motorclub [SC Deel 304] Nu zal ik wel moeten!!
In de handen van een vrouw is het meer van genoeg.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:06 schreef Cageon het volgende:
BLABLABLA![]()
maar een SV1000 is sexy ja. Wel erg tam.![]()
Was meer als grapje.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In de handen van een vrouw is het meer van genoeg.
H8terquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:58 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Wat een nieuws. Ga je niet liever naar Arabië? We kunnen wel collecteren voor een oprotpremie.![]()
![]()
Er was een wasmachine over ja .. zes weken geleden.![]()
SV1000 is toch hetzelfde als een TL1000? 2 Cilinder 1000 CC's, alleen andere frames en kappen volgens mij. Schijnt dat die van een TL van een scooter komen toch? Heb ik gehoord van Rietvaerder of Hollander.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:19 schreef Cageon het volgende:
[..]
Was meer als grapje.![]()
Besides er zijn zat vrouwen die het beter doen dan ik. Je hebt de pics zelf gezien
T blok is "anders", en waarschijnlijk is de injectie beter -> soepeler rijden.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
SV1000 is toch hetzelfde als een TL1000? 2 Cilinder 1000 CC's, alleen andere frames en kappen volgens mij. Schijnt dat die van een TL van een scooter komen toch? Heb ik gehoord van Rietvaerder of Hollander.
Flikker je die van jou toch ff achter een dijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:23 schreef Cageon het volgende:
[..]
T blok is "anders", en waarschijnlijk is de injectie beter -> soepeler rijden.
Dat van die scooter kappen kan best kloppen.
Jij blij dat je die van jou net hebt gedumpt.
350quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:24 schreef Geerd het volgende:
Oeh verzekering is ook weer binnen gekomen voor de motor 166,-
Wat betalen jullie zoal??
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:26 schreef Geerd het volgende:
Flikker je die van jou toch ff achter een dijk.
Daar wou ik graag nog even mee wachten. Ik heb het niet zo op fightersquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Flikker je die van jou toch ff achter een dijk.
kiCkZquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:28 schreef Rib-i het volgende:
WP Feli![]()
Ik heb nog wel een 17" CRT beeldscherm
Zelf beter dan Pimber.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:19 schreef Cageon het volgende:
Was meer als grapje.![]()
Besides er zijn zat vrouwen die het beter doen dan ik. Je hebt de pics zelf gezien
Budget vering bij een SV. En er is circa 37 pk kwijt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:21 schreef worldpimber het volgende:
SV1000 is toch hetzelfde als een TL1000? 2 Cilinder 1000 CC's, alleen andere frames en kappen volgens mij.
quote:Schijnt dat die van een TL van een scooter komen toch? Heb ik gehoord van Rietvaerder of Hollander.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:44 schreef ikookhier het volgende:
@WP gefeliciteerd manhoeft -xx- ook niet zo ver te rijden voor de wekelijkse bezoeken
Heb net een rekening van 93 euro overgemaaktquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:24 schreef Geerd het volgende:
Oeh verzekering is ook weer binnen gekomen voor de motor 166,-
Wat betalen jullie zoal??
quote:
Je had toch een vriendin tegenwoordig?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
Heb net een rekening van 93 euro overgemaakt
/sduhquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[..]
Je had toch een vriendin tegenwoordig?![]()
Doet ze ook nog aan regio kortingquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[..]
Je had toch een vriendin tegenwoordig?![]()
Alle zegen komt van boven.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:58 schreef Patrick281 het volgende:
Waar kom jij nu ineens weer uit de lucht vallen.![]()
![]()
Hoeist met Bart? En Ralf?![]()
Misschien kan laatstgenoemde zijn Dynojet uitdraai van de Fazer eens mailen.
Moest er laatst nog aan terugdenken, en wil hem aan iemand laten zien.
Hey jammer zegquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:10 schreef bvvt het volgende:
[..]
alles goedmaar inmiddels al weer ff hartstikke uit
¤4,85 en ¤6,25 per maand geloof ik. Incl diefstal.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:52 schreef bvvt het volgende:
Heb net een rekening van 93 euro overgemaakt
Smilies.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:02 schreef bvvt het volgende:
/sduh
lees je ff iets beter in dude.![]()
een post of 60 terug of zo
en een maand of 3 geleden![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:06 schreef ondeugend het volgende:
Alle zegen komt van boven.
Ik zag dat pimp de zomer door geholpen moest worden in de active topics en ik ben de beroerdste niet. Tis best een lievie, heb alleen geen wasmichine voor hem.
Met beiden is het goed !!en ik zal de gewenste mail van de uitdraai even doorgeven... als hij hem nog heeft.
@WP gefeliciteerd manhoeft -xx- ook niet zo ver te rijden voor de wekelijkse bezoeken
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:06 schreef ondeugend het volgende:
[..] Tis best een lievie, heb alleen geen wasmichine voor hem.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:00 schreef Den_Haag het volgende:
WP, heb alleen een koelkast en tv staan.
dat moet die niet te vaak doen, daar kan de auto niet al te best tegenquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:10 schreef worldpimber het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)dienst_t_hoekje.html![]()
![]()
Hoor je hem nou ook nog shit roepen of ligt dat aan mijquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:10 schreef worldpimber het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)dienst_t_hoekje.html![]()
![]()
goede orenquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoor je hem nou ook nog shit roepen of ligt dat aan mij
Idd relaxte reactie.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:19 schreef Geerd het volgende:
Hoor je hem nou ook nog shit roepen of ligt dat aan mij
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:40 schreef Den_Haag het volgende:
WP, hij heeft een vriesvak. gescheiden deur daarvoor zelfs.
Ben de hele dag aan het studerenpas dit weekend weer tijd om te rijden. Iemand zaterdagmiddag?
Wat is een olifant eigenlijk een raar beest.quote:
Mwja valt wel mee toch sommige andere dieren hebben ook een lange slurfquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat is een olifant eigenlijk een raar beest.
Die lange slurf...Fucking grote oren!
Lange tanden...
Maar oké...
Vlakbij Utrechtquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:03 schreef Den_Haag het volgende:
Vinkeveense plassen dan maar?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iddheeft ie net zen moto..
Cageon, goed news tjek mail
Vetquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:40 schreef Den_Haag het volgende:
WP, hij heeft een vriesvak. gescheiden deur daarvoor zelfs.
Foto's hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
VetHeb je picca?
Maandag ga ik de keuken checken die ze erin zetten, dan zetten ze er misschien ook direct een koelkast in dus ff checken eerst
Zoiets??quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
VetHeb je picca?
Maandag ga ik de keuken checken die ze erin zetten, dan zetten ze er misschien ook direct een koelkast in dus ff checken eerst
Reken er maar niet op, 'ollanders en gratisquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
VetHeb je picca?
Da's heul geen copieerapparaatquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zoiets??
http://www.designcoolers.(...)king/viking-evcsb483
Die brengen "wij" af en toe ook wellis rond die dingen zijn groot
You still didn't learn th4 hard way?quote:
Nehquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:25 schreef Geerd het volgende:
Zoiets??
http://www.designcoolers.(...)king/viking-evcsb483
Die brengen "wij" af en toe ook wellis rond die dingen zijn groot
Heb je goed gezien.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:50 schreef Rib-i het volgende:
Hola
[..]
Reken er maar niet op, 'ollanders en gratis![]()
[..]
Da's heul geen copieerapparaat
De foto...quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
You still didn't learn th4 hard way? [ afbeelding ]
Wist je ook meteen waarom ik "DE" foto niet op het forum wilde
Ja, ik dacht wellicht valt de meerprijs van een inbouwkoelkast mee tov een andere koelkast. Maar daar reken ik niet al te veel opquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:50 schreef Rib-i het volgende:
Reken er maar niet op, 'ollanders en gratis![]()
quote:Da's heul geen copieerapparaat
No piCz on the internetZ van alles, roflcat is watching you.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:12 schreef -XX- het volgende:
De foto...
Ow die!![]()
![]()
Maar ik bedoel nu foto's van je eigen koeiestal!! Niet van jou.
Wat heb je daar fout gedaan dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:12 schreef koffiekoekje het volgende:
Bij de politie Arnhem werken chicks
Was het maar waarquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat heb je daar fout gedaan dan?
kd'n @ velperplein?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam cker niet veel van terechtquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Was het maar waardan hadden ze me vast over de motorkap gegooid
![]()
Was daar aan 't "werken"
kunnen we ook wel een keer doenquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:16 schreef Geerd het volgende:
@ velperplein?
Al die STOPlichten word niks.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kunnen we ook wel een keer doen
Zal vrijdag ff kijken. Vandaag geen tijd meer.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
VetHeb je picca?
http://shopping.kelkoo.nl/ctl/do/search?catId=146401&siteSearchQuery=Inbouwkoelkastquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, ik dacht wellicht valt de meerprijs van een inbouwkoelkast mee tov een andere koelkast. Maar daar reken ik niet al te veel op![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:19 schreef koffiekoekje het volgende:
Joran heeft zelfmoord gepleegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
w0rdquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:48 schreef Rib-i het volgende:
http://shopping.kelkoo.nl/ctl/do/search?catId=146401&siteSearchQuery=Inbouwkoelkast
Beter blijf je thuis wonen en investeer je geld in je luxe patiobungalow met uitzicht op de kustlijn ergens in de buurt van Rabat [ afbeelding ]
Dan heeft Rib-i er een adres bij in Marokko![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:22 schreef worldpimber het volgende:
Ejz ICT'ersWas dat dan? Als ik op Chello kijk naar de abonnementsvormen, dan wordt er gepraat over Mbps. Ik neem aan gewoon Mb's per seconde dus. Maar wat heb je daar daadwerkelijk aan? Stel je neemt de meest extreme: http://www.upc.nl/internet/extreme/ Die heeft een downloadsnelheid van 24Mbps.
In principe kan je van weinig servers met 24Mbps downloaden (of?), maar betekent het dat als je van 24 verschillende servers downloadt, die je met 1 Mbps laten downloaden, je theoretisch 24 Mbps kan binnenhalen(er is toch ergens een beperking)? En een abonnement van 4.000 Kbit/s is er 1 die maximaal 500 kb/s binnen kan halen?
Kan iemand me even dissen? En 1 Mb/s is toch 1024 Kb/s? Ik heb toch genoeg aan 500 kb/s?![]()
Ok ik download nu thuis van mijn phatzak server vaak boven de 1 MB/s, maar aangezien wij niet 100'de films, games en muziek download per dag [/Gawaine] mag dat ook wel gedowngrade worden volgens mij
bvvt?
[..]
w0rd![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:32 schreef bvvt het volgende:
moet ik toch weer aan werk denken.......
heel goedquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
moet ik toch weer aan werk denken.......
Ok tnx m8, had je hier niet meer verwachtquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:43 schreef bvvt het volgende:
heel goed- je hebt de "b"en "B" goed in de gaten.
bit en Byte
Mbps = mega bit per sec.
je computer rekent in MB/s = mega byte / sec.
Heel simpel gerekent - deel de Mbps door 10 en je krijgt de MB/s
En inderdaad, een download van 24 Mbps zullen maar weinig servers doen.
Hoewel een download snelheid van 2 MB toch wel mogelijk is.![]()
en een abo van 4 Mbit zal rond een download gaan komen van rond de 400-450 KByte en dat is nog altijd snel genoeg voor de meesten onder ons [/ < > gawaine]
ja, zo grof geschat wel ja.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok tnx m8, had je hier niet meer verwachtKan ik gelukkig meteen een abonnement scoren morgen
![]()
![]()
(maar die theorie van 24 servers die 1 MB/s doen klopt ook toch of niet?)
beetje kansloos iddquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:27 schreef Cageon het volgende:
velperplein/broek meet is cool, maar dan om een uurtje of 3 in de nacht.
Been there, done thatquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
beetje kansloos idd
quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:43 schreef bvvt het volgende:
[..]
heel goed- je hebt de "b"en "B" goed in de gaten.
bit en Byte
Mbps = mega bit per sec.
je computer rekent in MB/s = mega byte / sec.
Heel simpel gerekent - deel de Mbps door 10 en je krijgt de MB/s
En inderdaad, een download van 24 Mbps zullen maar weinig servers doen.
Hoewel een download snelheid van 2 MB toch wel mogelijk is.![]()
en een abo van 4 Mbit zal rond een download gaan komen van rond de 400-450 KByte en dat is nog altijd snel genoeg voor de meesten onder ons [/ < > gawaine]
Regen aub, anders moet ik er voor vroeg uit voor de kleine/voetbal.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:08 schreef Den_Haag het volgende:
duimen dat het weer een beetje goed is dit weekend.
BWT had ook heel simpel gerelateerd. Je hebt wel met WP te maken heH.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:49 schreef immortalsean het volgende:
bijna goed ... bij Mbps naar MB/s moet je gedeeld door 8 doen (er zitten 8 bits in een byte).
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Regen aub, anders moet ik er voor vroeg uit voor de kleine/voetbal.![]()
je deelt je verbindind met de buren bij adsl is die weer van je alleen.. ofzoietsquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
BWT had ook heel simpel gerelateerd. Je hebt wel met WP te maken heH.![]()
WB is pas verhuist, Chello mee, nu wireless geinstalleerd en sneller dan ooit.![]()
Maakt toch ook met de kabel wel uit waar je woont.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:14 schreef BazzieK het volgende:
NerdsEven overplaatsing aanvragen naar Arnhem.
Betalen voor trein kaartjesquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ook gezellig, maandag naar Eindhovenbijna 32 euro betalen voor een treinkaartje
Dat heb je als je je ov hebt moeten inleverenquote:
Je moet wat als op zoek bent naar een masteropleidingquote:Naar eindhoven moeten
Tja, zou met de motor kunnen, alleen maakt dat geen verschil qua tijd en heb ook niet echt zin om daar hele middag met m'n spullen te moeten zittenquote:Met de trein moeten
In de theorie zit je inderdaad helemaal goed.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:49 schreef immortalsean het volgende:
[..]
bijna goed ... bij Mbps naar MB/s moet je gedeeld door 8 doen (er zitten 8 bits in een byte).
let er wel op dat bij ADSL de snelheid naar beneden gaat naar gelang de afstand tussen je huis en de buurtcentrale (hier kan je kijken hoever je er hemelsbreed vanaf zit, in het echt loopt de telefoonlijn niet in rechte lijn dus zal het meer zijn). bij kabel maakt dat niet uit, in mijn ervaring daarmee kreeg ik echt de theoretische snelheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
BWT had ook heel simpel gerelateerd. Je hebt wel met WP te maken heH.![]()
WB is pas verhuist, Chello mee, nu wireless geinstalleerd en sneller dan ooit.![]()
Maakt toch ook met de kabel wel uit waar je woont.
je zit er dicht bij. in principe heb je gelijk - kabel verbindingen is een token ring netwerk waarbij iedereen zijn time slice toebedeeld krijgt.en hoemeer er online zijn hoe meer slices er zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:06 schreef Cageon het volgende:
[..]
je deelt je verbindind met de buren bij adsl is die weer van je alleen.. ofzoiets
Ohhh, neequote:Op donderdag 28 februari 2008 17:14 schreef BazzieK het volgende:
NerdsEven overplaatsing aanvragen naar Arnhem.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:42 schreef BazzieK het volgende:
Roderik, EindhovenKut, moet ik me daar ook al gaan gedragen
Dacht dat je al een universitaire opleiding er op had zitten.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Voorlopig alleen komende maandag hoor
Voorlopig nog niet eens een keuze gemaakt wat betreft opleiding, laat staan stad
Roderick is schoolverlaterquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:18 schreef BazzieK het volgende:
Dacht dat je al een universitaire opleiding er op had zitten.
2 dikke brabo's in het zwembadquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nog iets nodig voor je casa
[ afbeelding ]
En een gewonde NHrquote:
Ik weet hetquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Toen je werkeloos was had je tenminste nog een mooie motor, wat voor baan heb je in godsnaam
Nee man, dan ga je ineens in flauwe bochten op je bakkusquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik weet het
Beter ga ik ook vrachtwagen rijden
Verdien ik wel net zoveel als jouw baas met 35 dienstjarenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee man, dan ga je ineens in flauwe bochten op je bakkus
en een stuk lood in zijn been?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Verdien ik wel net zoveel als jouw baas met 35 dienstjaren
Breiclub.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vroeg als je van de Nachtclub afkomt
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dacht dat je al een universitaire opleiding er op had zitten.
Dat dusquote:
Ach ja, het is tenminste niet zo gevaarlijk als marketing, bij ons vangen stagaires geen messenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Verdien ik wel net zoveel als jouw baas met 35 dienstjaren
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet zo brutaal heJe weet wat wij bosschenaren doen met huizen van anti-krakers.
Kijk het nieuws eens manquote:
Lastig sateliet ontvangen onder een steen, kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kijk het nieuws eens man
http://news.google.nl/news?hl=nl&tab=wn&ned=nl_nl&q=kruiskamp+brand&btnG=Nieuws+zoeken
ik zie het nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kijk het nieuws eens man
http://news.google.nl/news?hl=nl&tab=wn&ned=nl_nl&q=kruiskamp+brand&btnG=Nieuws+zoeken
twee zielen drie gedachtenquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:12 schreef bvvt het volgende:
ik zie het probleem ook niet
goed punt, morgen die nieuwe CD @ werk luisteren.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:24 schreef -XX- het volgende:
Benjamin Bates, The next big thing.
Wat een lekker techno nummer.
Welke game?quote:
Goed mn been zit nog in het gips over twee weken weer naar het ziekenhuisquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Welke game?![]()
Via steam?![]()
Ik ga ook gamen!
Maar ik ben veel te goed....
Ik kan geen goeie concurrentie vinden...
Jij misschien wel...![]()
Bij deze daag ik je uit een potje Unreal tournament instagib, Wolfenstein, Half life of battlefield te spelen.
En hoe is het met jou!?
Top.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:17 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Goed mn been zit nog in het gips over twee weken weer naar het ziekenhuis
Warhawk
Devilmaycry
burn out paradise
Mario
advance wars ds
Dat is wat ik op het moment allemaal speelNee er zitten geen PC games bij
Ga er vanuit dat het nog wel een week of 5 duurt voor dat ik weer kan rijden,we zullen zienquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Top.![]()
Ga je dan ook naar de megameeting?
Kan je wel samen op rijden.![]()
Sjoh...die games ken ik niet.
Mario...ja die wel.
18 mei ben je weer topfit.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:23 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat het nog wel een week of 5 duurt voor dat ik weer kan rijden,we zullen zien
jij zegt het zustertjequote:
quote:
Ik ben er nog nooit geweest...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:28 schreef Cageon het volgende:
megameets zijn volgens mij retesaai?
Waarquote:
Gelredome?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Waar![]()
Ik ga misschien een nieuwe helm halen.
Ik vond hem zo mooi...
Als hij past koop ik hem gewoon.![]()
Hij is te mooi om te laten staan.
Het staat nog allemaal op film!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.
TF2 via Steam is wel heel geslaagd!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest...
Eens moet de eerste keer zijn.
Mij lijkt het ook niet super. Alleen die massa motoren is natuurlijk wel leuk.
Maar liever met een klein clubje lekker stukje rijden en geinen met roomsoesjes.
Hm....welk spel zal ik zo eens aanslingeren.
Team fortress ofzo?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:05 schreef MuRKie het volgende:
[..]
TF2 via Steam is wel heel geslaagd!
Kan zelf niet meer speluh want heb 2 weken terug mijn pctje verkocht
Ik vond 1vroeger altijd al leuk om te doen (en ik moest die wel spelen aangezien mijn pc toen counter-strike niet aankonquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Team fortress ofzo?
Ohhh dat spel vind ik zo slecht.![]()
Nouja...die eerste dan.![]()
2 vind ik ook niet echt denderend zien. Eens gedaan maar het nodigd niet uit om langer door te spelen.
Wel leuk bedacht.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:18 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik vond 1vroeger altijd al leuk om te doen (en ik moest die wel spelen aangezien mijn pc toen counter-strike niet aankon) en nu met Team Fortress 2 was het weer helemaal een succes! Ik vind die "The Incredibles" manier van looks erg grappig en anders dan anders
Doe je wel counter-striken?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wel leuk bedacht.
Ehmz...CS speel ik al een hele poos niet meer.
Voorheen was day of defeat zo hilarisch.![]()
Mocht ik meespelen met een clan die een battle had.
Een van de beste DOD clans.![]()
En één iemand wist er maar van af dat ik die avond in de server zal breken. Ik kreeg het ip en de pass.
Dus het was schreeuwen. Who's that girl!!!!!
En degene die me het ip en wachtwoord had geschonken hield wijs zijn mond.![]()
En ik maar zeggen dat ik een nieuw member was.. ( wat er niet van af te zien wass...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging alweer over op rondjes rijdenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:11 schreef Roderick2085 het volgende:
Damn, lijkt wel een gametopic hier![]()
Ik doe het in een half uurtje.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:18 schreef Roderick2085 het volgende:
Motorzaak had vandaag geen tijd, dus volgende week langsbrengen... dus nog een weekje met lekke keerringen rondrijden
ja en dan is het half afquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik doe het in een half uurtje.
Inclusief vijf bakken koffie.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:39 schreef Cageon het volgende:
ja en dan is het half af
Wat lief hé!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Grote mond die gasten, maar uiteindelijk echte knuffelbeertjes.
Met jou zou ik wel is een beschuitje willen etenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:24 schreef -XX- het volgende:
Nieuwe helm..![]()
Waarom ziet hij zo groot.![]()
Lekker colorfull hé!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ben ik eigenlijk een klein meisje zo.![]()
En waarmee poetst men hier zijn pak?!
[..]
Wat lief hé!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Mooie broekquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:24 schreef -XX- het volgende:
Nieuwe helm..![]()
Lekker colorfull hé!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Wat lief hé!![]()
Waar gehaaldquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:24 schreef -XX- het volgende:
Nieuwe helm..![]()
Lekker colorfull hé!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Wat lief hé!![]()
Koffiekoek alles wel ? je ziet er slecht uitquote:
Moet ook nodig even etenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Koffiekoek alles wel ? je ziet er slecht uit
Ik zou er wat water er bij gietenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Koffiekoek alles wel ? je ziet er slecht uit
Anders ik welquote:
Yeaa, krijg zo ook pizzaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:36 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Anders ik welzo maar even een pizza bellen
Prima keusquote:
Kenker johquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Pizza heb ik gisteren gehadvandaag was het Mac
Hebben ze tenminste eens een keer een echte reden om vertraging te hebbenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kenker johDe trein naar Eindhoven zakt maandag door zijn spoor
Not sure, zit nog ff te twijfelen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:59 schreef Den_Haag het volgende:
morgen rijden?
achja, niet te vroeg uit bed lost het probleem al op.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:42 schreef koffiekoekje het volgende:
KNMI waarschuwt voor zware windstoten
Maak me eerder zorgen over de nachtquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:43 schreef Cageon het volgende:
[..]
achja, niet te vroeg uit bed lost het probleem al op.
niet te vroeg as in zondagmiddagquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:43 schreef Cageon het volgende:
achja, niet te vroeg uit bed lost het probleem al op.
ja best, maar dan wel om een uur of 13:00/13:30.. heb een feestje die pas om 07:00 af is gelopen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet te vroeg as in zondagmiddag
Heb geen voorkeur. Maar zat zelf te denken aan laten doen.. Maar wat had jij in gedachte dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:26 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz waarmee wil je het spuiten dan ik weet een hele goedkope manier duurt wel ff.
Toch niet over het asfalt schrapen ofzo?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:33 schreef Geerd het volgende:
Dat leggen ze je zo wel uit.
Ik heb dorst :w
Nee met je eigen matriaal.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:38 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Toch niet over het asfalt schrapen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee met je eigen matriaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.warm aanbrengen?
![]()
Ja hup gewoon der op en niet lafjes tegen aanhangen hey anders kun je het beter niet doen.quote:
Ik zat toch meer te denken aan een professioneel spuiterquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja hup gewoon der op en niet lafjes tegen aanhangen hey anders kun je het beter niet doen.
Mwja ben al aardig ervaren hoorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:44 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik zat toch meer te denken aan een professioneel spuiter(maar op dit niveau klinkt ook dat een beetje vreemd
)
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
anders gaan jullie ff met tweetjes prive
Dat laatste word wel lastig.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:04 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dubbellaags met een harde bescherm coating.. kan da?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
anders gaan jullie ff met tweetjes prive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |