Wat een persoonlijkheid, Chivu een heldquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:22 schreef StarGazer het volgende:
Kijk en geniet:
http://nl.youtube.com/watch?v=yS_whOF00Mo
Chivu
Heldquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:23 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chivuquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:22 schreef StarGazer het volgende:
Kijk en geniet:
Chivu
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:36 schreef Doc het volgende:
[..]
Docu over m'n jeugd
(Ik heb ook nog leuke fotoos van die gasten toen ze jong waren)
waarom zijn spelers van Zenit niet haalbaar? Hebben die gasten een salaris vergelijkbaar met Real?quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:48 schreef Dynia het volgende:
Ajax zou ook eens in Rusland moeten kijken. Gisteren Zenit eindelijk eens live zien voetballen, en daar lopen wel een paar fantastische voetballers in....ok, spelers van zenith zijn mischien niet haalbaar...maar stel je eens voor dat Arshavin haalbaar zou zijn. fantastische voetballer...:)
bron: sportweekquote:Martin van Geel: ‘Davids kan het Ajax-niveau nog aan’
Datum: 27-feb-2008 09:25
Technisch directeur Martin van Geel (Ajax) is niet op de hoogte van het nieuws dat Edgar Davids aan het einde van dit seizoen een punt achter zijn carrière zet. De middenvelder heeft woensdag een onderhoud met Van Geel om te praten over zijn toekomst. Dit vertelt de technisch directeur in De Volkskrant.
‘Woensdag heb ik een afspraak met Davids en dan gaan we eens rustig kijken naar hoe en wat. Ik wil niet op de zaken vooruit lopen.’ Volgens Van Geel kan de speler het Ajax-niveau nog makkelijk aan. ‘Als ik hem zie voetballen, zie ik in elk geval honderd procent gedrevenheid. Maar hij is degene die zijn lichaam dagelijks voelt.’
Ik denk dat de toppers bij Zenit wel erg goed verdienen hoor...Transfergeld moet wel kunnen...Volgens mij is bv Arshavin wel te halen voor 15-20 mln. Maar ja, ik weet ook niet of Ajax een sportieve vooruitgang is tov Zenit eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:49 schreef toma het volgende:
[..]
waarom zijn spelers van Zenit niet haalbaar? Hebben die gasten een salaris vergelijkbaar met Real?
GEWELDIGquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:22 schreef StarGazer het volgende:
Kijk en geniet:
Chivu
Tymo is toen bijna speler van Feyenoord geweest al was hij toen nog speler van Shakhtar (Wat overigens nog een rijkere club is)quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:08 schreef Dynia het volgende:
[..]
Ik denk dat de toppers bij Zenit wel erg goed verdienen hoor...Transfergeld moet wel kunnen...Volgens mij is bv Arshavin wel te halen voor 15-20 mln. Maar ja, ik weet ook niet of Ajax een sportieve vooruitgang is tov Zenit eerlijk gezegd.... Arsenal en Tottemham zouden hem willen hebben.
edit: De toppers bij Zenit
Tymoshchuk ¤3 million.
Andrey Arshavin,¤2.5m.
Tekke ¤1.7m.
Pavel Pogrebnyak ¤1.2m.
Tekke heb ik niet live zien voetballen, dus weet ik niet..Tymoshuk welgeteld 12 minuten, waarin hij scoort en rood krijgt...:) Arshavin, ben ik zelf gewoon fan van...topper. Progrebnyak, beresterke spits.
Het was Pascal Bosschaart maar. Dat verdient sowieso geen rood.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:10 schreef Dynia het volgende:
Tymoshuk kan behoorlijk ballen moet ik zeggen. Zou wel een toptransfer geweest zijn als hij naar feyenoord zou gaan. Echter denk ik dat het nooit ook maar in de buurt van een transfer is geweest, gewoon wat geruchten over een droomtransfer voor feyenoord...
Hij maakte gisteren wel een erg nare overtreding...Ado-er lag op de grond, en hij stampt nog even extra boven op de ado-er...1 meter van de grens vandaan...meteen douchen...
ohh..hehe...ik kon niet zien wie er op de grond lag, was je er ook dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was Pascal Bosschaart maar. Dat verdient sowieso geen rood.
Die wil alleen naar Barcelona, heeft hij eens aangegeven.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:17 schreef Dynia het volgende:
[..]
ohh..hehe...ik kon niet zien wie er op de grond lag, was je er ook dan?
edit: Excuses, beetje offtopic.
OT: Ajax moet Arshavin kopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |