Wat jij niet snapt is dat het bestuur Kluivert niet terug wilde halen, wij daarentegen en Kluivert zelf zagen dat heel erg graag.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:34 schreef De.Kromme het volgende:
Ik snap niet dat jullie Kluivert nog willen. Ging zonder blikken of blozen naar PSV, is al 5 jaar lang bijna non-stop geblesseerd en kost alleen maar veel geld.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:34 schreef De.Kromme het volgende:
Ik snap niet dat jullie Kluivert nog willen. Ging zonder blikken of blozen naar PSV, is al 5 jaar lang bijna non-stop geblesseerd en kost alleen maar veel geld.
Ajax wilde hem niet, dus als je moet kiezen tussen nóg een jaar bij het tweede van Valencia of een kans je voetballoopbaan weer nieuw leven in te blazen bij PSV, kan je het hem moeilijk kwalijk nemen. Ajax is gewoon stom geweest door Angelos Harry Charisteas te verkopen op de laatste dag van de transferperiode, terwijl PSV toen net Patrick Kluivert had binnen gehaald.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:34 schreef De.Kromme het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:50 schreef Pritt het volgende:
Ik zei vroeger op het pleintje altijd dat ik Urzaiz wilden zijn.
Ik was altijd van Bastenquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:00 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik wou vroeger altijd al Litmanen zijn of als ik moest keepen Smeichel, want m'n broer was van der Sar al.
Litmanen
Kanu was ook een favoriet, ook al was hij al weg toen ik begon met voetballen.
Scherp +1quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik was Luque, 2,2 miljoen pakken met niets doen, ok het bedrag is tegenwoordig iets lager, maar verder doe ik net zoveel op mijn werk.
Ik had verwacht dat jij Rosales zou zijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik was Luque, 2,2 miljoen pakken met niets doen, ok het bedrag is tegenwoordig iets lager, maar verder doe ik net zoveel op mijn werk.
Kluivertquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Triest eigenlijk.. Patje hield zijn conditie op peil bij Ajax afgelopen zomer.. toen besloten ze maar Urzaiz te halen..
Jammer Martin..
[ afbeelding ]
De oud-international speelde op zijn achtste zijn eerste wedstrijd in het Ajax-shirt. ,,Het verleden vergeet je natuurlijk niet; ik heb toch carrière gemaakt bij Ajax. Het is ook lekker om terug te zijn bij deze club. Ik denk dat ik de spelers van Jong Ajax wel iets kan meegeven. Dat doe ik ook met veel plezier. Maar Ajax bezorgt me nog steeds een heel apart gevoel van binnen.’’HELD
Er zijn naast PSV nog wel meer clubs. Het enige wat ie erger had kunnen doen voor jullie (en voor ons) was naar Feyenoord komen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kluivert zal zoveel niet meer kosten met een prestatiecontract. Dat zonder blikken of blozen: Ajax had geen interesse, ander verhaal dus.
Nooit echt zien voetballen helaas en het feit dat zijn laatste seizoen als voetballer mijn 1e jaar als mens was, gaf me een soort van jeugdtraumaquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik was altijd van Basten
Gelukkig heb je hem nog mee kunnen maken in al z'n jaren als toptrainerquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:48 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nooit echt zien voetballen helaas en het feit dat zijn laatste seizoen als voetballer mijn 1e jaar als mens was, gaf me een soort van jeugdtrauma.
www.google.nlquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:56 schreef 13E227 het volgende:
Ik heb een Clubcard maar geen flauw idee hoe ik of waar ik kaartjes haal, kan bestellen.. iemand die me kan helpen ?
Hoezo erger voor ons. We zeggen toch dat we het niet erg vondenquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:47 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Er zijn naast PSV nog wel meer clubs. Het enige wat ie erger had kunnen doen voor jullie (en voor ons) was naar Feyenoord komen.
En dat kan ik dus niet begrijpen, als Kuyt of van Persie naar PSV of Ajax gaat ooit, dan hoeft ie van mij niet meer terug te komen in de Kuip.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo erger voor ons. We zeggen toch dat we het niet erg vonden... Je loopt gewoon te janken om niets,,,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |