Gelukkig heb je hem nog mee kunnen maken in al z'n jaren als toptrainerquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:48 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nooit echt zien voetballen helaas en het feit dat zijn laatste seizoen als voetballer mijn 1e jaar als mens was, gaf me een soort van jeugdtrauma.
www.google.nlquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:56 schreef 13E227 het volgende:
Ik heb een Clubcard maar geen flauw idee hoe ik of waar ik kaartjes haal, kan bestellen.. iemand die me kan helpen ?
Hoezo erger voor ons. We zeggen toch dat we het niet erg vondenquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:47 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Er zijn naast PSV nog wel meer clubs. Het enige wat ie erger had kunnen doen voor jullie (en voor ons) was naar Feyenoord komen.
En dat kan ik dus niet begrijpen, als Kuyt of van Persie naar PSV of Ajax gaat ooit, dan hoeft ie van mij niet meer terug te komen in de Kuip.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo erger voor ons. We zeggen toch dat we het niet erg vonden... Je loopt gewoon te janken om niets,,,
komkommertijdquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo erger voor ons. We zeggen toch dat we het niet erg vonden... Je loopt gewoon te janken om niets,,,
Hoeveel clubs hadden er nog meer interesse volgens jou dan? Op niveau dan he?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:47 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Er zijn naast PSV nog wel meer clubs. Het enige wat ie erger had kunnen doen voor jullie (en voor ons) was naar Feyenoord komen.
Ajax had geen interesse. Moet Kluivert dan zijn carriere beeindigen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:07 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
En dat kan ik dus niet begrijpen, als Kuyt of van Persie naar PSV of Ajax gaat ooit, dan hoeft ie van mij niet meer terug te komen in de Kuip.
Maar goed, blijkbaar zijn Ajacieden daar gemakkelijker in.
Even langs de Ticketbox.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:56 schreef 13E227 het volgende:
Ik heb een Clubcard maar geen flauw idee hoe ik of waar ik kaartjes haal, kan bestellen.. iemand die me kan helpen ?
Alsof ie niet bij Heerenveen of Groningen ofzo aan de slag had gekund. Als je het daar een jaartje goed doet, kun je zo naar Ajax, zeker via Groningenquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ajax had geen interesse. Moet Kluivert dan zijn carriere beeindigen?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:17 schreef De.Kromme het volgende:
Maar goed, gelul om niets dit.
Ach, er moet toch wat gebeuren om het topic te vullenquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:17 schreef De.Kromme het volgende:
Maar goed, gelul om niets dit.
http://www.ajax.nl/web/show/id=70445quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:56 schreef 13E227 het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ach, er moet toch wat gebeuren om het topic te vullen
Koster: Stel die jongen nou op! hij is gewoon beter als faalhazen Baki en Rennisquote:Leonardo: "Natuurlijk doet het pijn dat ik niet speel"
28 februari 2008
Het jaar 2008 begon nog wel zo mooi voor Leonardo: tegen AZ maakte de aanvaller van Ajax zijn rentree na driekwart jaar blessureleed, waarbij hij prompt scoorde. De toekomst leek de Braziliaan weer toe te lachen, maar inmiddels lacht 'Leo' niet meer. Tot zijn grote verdriet komt hij immers niet in aanmerking voor een basisplaats.
Coach Koster geeft in de hoofdmacht van Ajax de voorkeur aan Dennis Rommedahl, Luis Suarez, Albert Luque of Kennedy Bakircioglu. Voor Leonardo zit er dan ook niets anders op dan om zijn wedstrijdjes te spelen in het beloftenteam. Maar echt vrolijk wordt hij daar niet van. Want Leonardo wil in Ajax 1 spelen, maar daar krijgt hij de kans niet voor. "Natuurlijk doet dat pijn. Ik wil gewoon spelen. Ik moet het accepteren, het is de keuze van de trainer", zegt hij tegen Highlow.nl.
"Wanneer ik weer in het eerste speel? Dat moet je de trainer vragen", vervolgt de spits, die ontkent dat (een gebrek aan) mentaliteit de reden is dat hij buiten het elftal valt. "Hoezo? Welke mentaliteit dan? Er zijn er nog meer die goede mentaliteit hebben, maar die voetballen ook niet. Het ligt gewoon aan de keuze, denk ik. De keuze van de trainer", bromt de inmiddels 24-jarige aanvaller.
Duh. Maar Koster wil CL spelen volgend seizoen. Hoe vaak moet dat nog worden gezegd.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Koster: Stel die jongen nou op! hij is gewoon beter als faalhazen Baki en Rennis
Indeed!quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:08 schreef Silenus het volgende:
Zo goed viel Leo niet in tegen Vites en in Jong Ajax blinkt ie nou ook niet echt uit..
Tsja, Suarez vond ik btw goed invallen zondag.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:14 schreef kevin6188 het volgende:
Leo's tijd komt nog wel. Ben ik van overtuigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |