Stel je gaat richting zee... je rijdt op de laatste weg voor zee, en zou officieel rechts af moeten... dan kan het inderdaad gebeuren dat er geen wegen naar rechts komen... aangezien je niet op doodlopende wegen mag rijden, zal je vanzelf gedwongen worden om links te gaan (die in dat geval niet doodloopt) en dan kan je dus weer doorrijdenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:07 schreef tomroes het volgende:
Ik denk dat je uiteindelijk altijd in uithoeken terechtkomt waar je niet verder kan... Je beweegt je namelijk één richting in, bijvoorbeeld noord-west. En dan kom je bij zee uit
Hmm, dat kan. Snelwegen wel doen verhoogt de kans om verder weg te komen. Maar hoe besluit je dan welke afslag je neemt, als je die niet telt als rechtsaf? Meteen bij de volgende afslag er weer af?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zou overigens de afrit van een snelweg niet tellen als rechtsaf. Bij het einde van de afrit kom je meestal wel voor de keuze te staan: ga ik hier links of rechts.
Is een idee, maar kan wel erg veel tijd kosten!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Je tankprobleem kan je ook oplossen door bij elk tankstation waar je langs komt je tank vol te gooien.
Helemaal leuk als er drie tankstations naast elkaar staan.
Sorry, ik was erg druk, maar morgen reply ikquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:00 schreef Liejannuh het volgende:
Hmmm... nog niet in het boek gekeken!Was erg druk met het schrijven van een mailtje naar een oude vlam.
Beginnen met het handje waarmee je schrijft.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Oké. En hoe bepaal je dan of je met links of rechts begint?
Met een volle tank beginnen brengt je trouwens ook niet zo snel in de problemen. Of verwacht je meer dan 450 km te rijden?
Ik smacht naar je reactie.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Sorry, ik was erg druk, maar morgen reply ik
- fototoestelquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:50 schreef k_man het volgende:
Benodigd:
- een auto
- een TomTom
- een pinpas en creditcard
- een tandenborstel en schoon ondergoed
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:50 schreef k_man het volgende:
Goed, volgende week vrijdag gaat dit avontuur van start. Na ampele overwegingen en een testritje komen we tot de volgende uitgangspunten;
Regels: .............
We hebben enorm veel lol gehad, maar het blijkt zo goed als onmogelijk om in Ierland een dergelijke test te doen aangezien je telkens bij mensen op hun erf binnenrijdt. En dat staat niet van tevoren aangegeven. We hebben het een uurtje of twee volgehouden, maar toen werd het te gortig. Stel je voor, je neemt de weg naar links die je zou moeten nemen. Vervolgens rij je een kilometer of 3. Komt een aantal leuke huizen tegen , en een klein meertje enzo, maar je eindigt op een boerderij, waar de weg stopt, maar wel een soort van Cujo aanwezig is om jouw auto aan te vallen. Daar heb ik nog een foto van, zal ik vanavond even posten.quote:
Beterschap!quote:
Ik snap het nog steeds niet hoor. Hoe bepaal ik dan of het Duitsland of België wordt?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:00 schreef Elwood1802 het volgende:
Men neemt een kaart met als uitgangspunt Amersfoort (waar je woont)
Dan zeg je: linksaf richting Duitsland, dus dan ga je bijv. bij Enschede de grens over. Rechtsaf wordt Belgie, rijd je bij Roosendaal naar beneden. Eenmaal over de grens houd je het links-rechts verhaal aan.
Ik twijfelde...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:22 schreef k_man het volgende:
Ja, ik had je grapje de eerste keer ook wel door hoor.
Leuk! Na alle verhalen van U, ben ik benieuwd hoe jou dit zal vergaan!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:49 schreef k_man het volgende:
Hoe dan ook, ik ga met Pinksteren manmoedig een poging wagen. Op de zondag en maandag. Vrijdag heb ik al kaartjes voor wat anders en zaterdag wil ik naar een nieuwe auto gaan kijken, denk ik.
Yeah right. Nee, gewoon elk uur een foto, volgens de spelregels.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:13 schreef Fogel het volgende:
Heel veel fotos zodat je een stop-motion video ervan kan maken
6 uur autorijden waar bij je continue moet bepalen of je links of rechts moet lijkt mij vrij vermoeiend, het is niet dat je een paar uur lang over de autobahn knalt.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:13 schreef flipsen het volgende:
6 uur autorijden vermoeiend? Het wordt tijd dat je een fatsoenlijke auto aanschaft dan
Inmiddels is het later.quote:
Tnx.quote:
Dus je hebt nooit meer een dergelijke trip gedaan? Ik zou namelijk benieuwd zijn wat er gebeurt als de eerste afslag rechts ipv links (of vice versa) is.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:38 schreef k_man het volgende:
Het zijn ideeën die een volgend iemand misschien kan uitproberen, want mijn experimentele links-rechts-reisje zit er inmiddels op.
Daar zal ik uiteraard over berichten. Dus bij elke T-splitsing afwisselend links of rechts. Mits toegankelijk voor de fiets uiteraard. Het moet alleen wel wat warmer zijn dan vandaag.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:27 schreef k_man het volgende:
Goede kick UIO...![]()
Nee, inderdaad nooit meer gedaan. Ben benieuwd hoe het jou vergaat op de fiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |